1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    krijg em morgen hopelijk binnen van Zuiderpark. Hij staat nu iig al op verzonden!\o/ Dat is pas een winkel..
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zuiderpark is idd top, had hem besteld en hij wist dat ik hem al zaterdag had gekocht. Dus hij bood zelf aan om de game te veranderen in een ander spel. Dus heb nu assasins creed besteld :)
     
  3. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    PES heb ik nog maar even gespeeld, maar ik ben een die hard PES speler. Speel het spel als sinds ISS 98 ( wat overigens een geweldig spel was, lekkere acties met bebeta en ronaldo, HEERLIJK _O_ )

    Maar fifa vind ik ook absoluut niet verkeerd spelen..
     
  4. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Relax.. Zuiderpark is echt top.. die berichten van status ook altijd handig.. gewoon chill. Morgen avond paar potjes pro?? kheb je in me lijst van Forza.. dat was toen ook gruwlijk.. maar invite me morgen ff ok?
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    @ GAE

    Het is Bebeto ;)
     
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    je weet wie die bedoelt daar gaat het om

    Net ook weer strakke game gespeelt ML Ac Milan - Fenerbache 2-1 voor in de laatste minuut , gaat kezman in een keer liggen in het strafschop gebied en er wordt meteen gefloten ik al naar daar gaat mijn winst partij maar wat denk je scheids geeft hem geel voor swalbe hahahaha zo cool , deze shit blijf ik zeker weer spelen totdat ik van de docktor rust moet nemen yehaaaaaaa\o/
     
  7. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Meningen kunnen verschillen..als hij dat vind dan vind hij dat en zoals hij zelf al zegt, hij speelt al jaren en jaren PES..
    Ik hoor steeds meer geluiden dat FIFA in 1 klap of een heel stuk dichterbij is gekomen en volgens sommigen zelfs iets beter is..nou dat kan.
    :):
     
  8. Jochen_b

    Jochen_b Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanavond in de buurt van Eindhoven. Kan iemand me misschien vertellen of de mediamarkt ze daar vandaag al verkoopt? thanks
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dimensionplus is nog beter;) had hem namelijk gister al binnen :b:

    Edit: ik krijg niet meer mannetjes in de muur:confused: int boekje staat RT en dan omhoog of naar beneden. alleen er gebeurt niks:confused:
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  10. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit geweten dat dat kon lache
    Dimplus is zeker snel meestal wel voor de release datum
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  11. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0

    Tnx voor het antwoord maar heb hem maar ff bij consoleshop.nl bestelt morge in huis . Was me tekoud vandaag om eruit tegaan
     
  12. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind hem geweldig spelen. Je kunt echt prachtige goals maken en dat is toch hetgeen waaruit ik uiteindelijk de meeste voldoening haal.Zo heb ik al een omhaal gemaakt met Huntelaar. Geen halve omhaal ofzo, maar echt een volledige omhaal.

    Maar die replays.....dat is toch eigenlijk onacceptabel. Dat stottert echt zo verschrikkelijk. Hoe is het mogelijk dat ze dat er niet (enigszins) uitgehaald hebben. Het lijkt wel erger te zijn dan bij de demo.
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb niet echt last van dat gestotter. weet niet hoe dat komt
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  14. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook bij de replays maar kan ook aan die ouwe xbox liggen
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Lol stam is bij mij in de ML opgeroepen voor het NL elftal

    EDIT: mijn xbox is nu 10 maand oud ongeveer. heb ik dan nog 1 van de oude generatie?
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  16. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Was net bij de mediamarkt amsterdam. Ik vroeg eens na of ik het ook bij deze winkel voor 38 euro kon meekrijgen, want hij was tenslotte bij een ander filiaal ook 38. Daar moesten ze absoluut niets van weten. Toch wel een beetje raar vind ik:confused:
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb gisteravond een potje of 5 PES 2008 gespeeld bij een vriend van me, en ik kan gewoon niets anders zeggen als dat ik Fifa 08 lekkerder vind spelen.

    En die slowdown in replays kan echt niet meer hoor, ik vind het ronduit schandalig dat Konami hier wederom mee weg komt.
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Die Chun-Soo Lee (Feyenoord) is wel erg goed. Razendsnel met een goed schot (tweebenig). Best wel een aanrader voor de counterteams onder ons. :)
     
  19. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom is dat raar dan??
     
  20. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmorgen gaan halen:thumbs:. het blijft toch geweldig. Ik zie toch heel wat verbetering in vergelijking met PES 6. Het gaat allemaal vloeiender en zieter gelikter uit. De scheidsrechter fluit wel veel maar het is zeker niet minder dan bij fifa 08. Van de slowdown tijdens replay's heb ik nog niks van gemerkt;).

    Ik verkoop trouwens mijn fifa 08, want nu ik PES 2008 heb zal ik hem maar zelden meer spelen:). Nu nog wachten tot vrijdag. Dan komen ze mijn flatscreen leveren\o/.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina