Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of schiet je de ballen van afstand er nu echt iets te gemakkelijk in? en de keepers blunderen ook best vaak weer als vanouds
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Afstandsschoten gaan soms wel heel makkelijk ja :mad:
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat stom in het boekje staat het heel anders. of lees je dit in de guide ofzo?

    EDIT: ik heb ook nog niks gemerkt van 'Team Vision' het is nog steeds even makkelijk.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  4. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik ook Fifa 08 heb, maak ik de vergelijking. Ik zeg toch niet dat jij het vergelijkt Fifa...
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zegt iedereen in dit topic dat de graphics van PES zo slecht zijn? Het is een hele stap omhoog sinds PES 6 (dan heb ik het niet over het publiek), en het is duidelijk dat we nu op een 360 spelen, en niet op de oude Xdoos.

    Ik lees ook hier heel veel mensen die het hebben over de 'sfeer' van Fifa08 die bij PES 2008 zou ontbreken. Toegegeven, het geluid in Fifa lijkt heel erg op dat tijdens een echte voetbalwedstrijd, en de filmpjes zien er gelikt uit waardoor het net echt is. Maar als ik scoor bij Fifa dan ben ik niet blij, dan ben ik niet trots, dan ben ik niet tevreden. Ik speel nu al weken de demo van PES 2008, en hoop dat als de post zo komt ik hem ook echt kan gaan spelen. Tot nu toe heb ik in elke versie van PES, en ook in de demo van dit deel, voor elk goal mijn best gedaan, en telkens als de bal in het netje vloog was ik blij, was ik trots, en was ik tevreden.

    Dát is sfeer!
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Spreek je jezelf niet een beetje tegen? Je zegt fifa voelt veel meer als echt voetbal en pes heeft een betere gameplay. Als de gameplay van pes beter/realistischer is dan voelt pes toch meer aan als echt voetbal? of heb ik het dan verkeerd.
     
  7. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb het een paar dagen gespeeld. Deze PES is veel te arcadey naar mijn smaak. De bal zweeft ook op momenten niet realistisch. Een hoge pass over de breedte gaat soms met zo'n vaart dat het lijkt alsof de bal vanuit een bazooka is afgevuurd. Bij PES6 ging dit veel beter en had je echt een gevoel dat je een voetbal over de breedte speelt en niet een raket.
    Ook dat schieten is soms zo onrealistisch snel (dat is geen probleem als het realistisch lijkt, maar het is op een fastforward manier gedaan ofzo, je hebt echt niet het gevoel dat je een bal schiet), ik vind het maar niks, alhoewel het schiet systeem zelf wel minder frustrerend dan pes6.
    En ik dribbel nog steeds geregeld een hele defensie dol, gaat veel makkelijker dan in pes6. Dit spel is gewoon ook veel te snel, ik snap niet hoe sommigen dit kunnen ontkennen.
    En scoren is ZO makkelijk in dit spel. Ik scoor er gemiddeld 4 of 5 op top player. Hoe FIFA(pre2007)-lijk.

    Het is grappig om te zien hoe mensen dezelfde argumenten gebruiken die FIFA-fanboys vroeger gebruikten om pes te verdedigen. Ja het is nu gewoon veel leuker he, al dat realistische is maar sloom en niks. (waarop fifa fans weer zeggen dat je gewoon geduld moet hebben en goed het gaatje moet zoeken bla bla).

    PS. Die keepers in PES2008 zijn nog slechter dan die van pes6. Die gasten laten veel vaker een schot op doel (vanuit een moeilijke hoek), dat normaal kansloos zou zijn in pes6, onder hun lichaam doorstuiteren of het vliegt er gewoon in via hun arm ofzo. Belachelijk.
     
  8. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies. Komt misschien ook omdat het soms lijkt dat je met een volleybal schiet, zodat je harde schoten geen voldoening geven.
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik maakte ook alleen de opmerking nogmaals dat ik de game niet met Fifa gaat vergelijken.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Nou (op basis van de demo's, en ja ik weet de demo's zeggen niet alles maar toch) ik heb Fifa toch een aantal keren gespeeld en niet op de makkelijkste setting ... toen scoorde ik eindelijk een keer, en best wel een fraai doelpunt (20m in de kruising of zo) en ik voelde dus he-le-maal NIETS ... en dan kan me het niet zoveel schelen dattie misschien realistisch lijkt over te komen want PES (ondaks minpunten) vind ik uiteindelijk toch veel beter geslaagd.

    En als er hier gasten zijn die voordurend met 6-0 winnen, ja dan is er geen bal aan, maar ga dan online tegen iemand die 'net zo goed is', nou volgens mij wil je dan wel ff YESSSSS'n als je dan in minuutje 85 toch nog de 1-0 erin kachelt.

    Als je dat online tegen vrienden nog niet hebt, tsja, dan ben je echt rijp voor een andere game lijkt me.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Idd, had dat bij de full game van fifa ook niet. Scoorde in de laatste minuten, geen YEEEESSS gevoel. Bij pes heb ik dat wel, al heb ik het bij deze wel iets minder dan bij deeltje 6!
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk is het het zwakste argument voor een spel. Er zijn eigenlijk geen woorden voor, behalve het 'YEEEESSS YIPIEE WHOOHOO EAT SH*T MOTHERF*CKER YOU GOT POWNED!!!! (:+) gevoel', maar dat is inderdaad volgens mij het grote verschil tussen Fifa en PES, en de main reason dat ik PES koop (als de post morgen wél komt... grrr)
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10

    ik denk dat als je online iemand tegenkomt die gelijkwaardig is eerder een 6-5 uitslag krijgt ipv 1-0 :x8):):
     
  14. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je dan meer oefenen op je verdedigende kwaliteiten;)
    Ik had gister echt een prachtige wedstrijd online:
    Tegenstander maakt na 2min al 1-0. Ik hele wedstrijd dikke kansen, ging niks in, hij kreeg nauwelijks kansen op een 2-0. Maak ik in de 80min 1-1, 82min 1-2, 86min 1-3 -> ik helemaal blij, en liep te schreeuwen:+
    Maakt hij in de 87min 2-3, en 90+ 3-3 -> ik nog harder schreeuwen!

    Extra tijd scoorden we beiden: 4-4

    Dat zijn de mooiste dingen van zo'n spel:)
     
  15. airtobster

    airtobster Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Net eerste potje gespeeld op de xbox, 10 min met real madrid tegen bayern op professional. 5-1 gewonnen, waarvan 4 met het hoofd. Koppen is dus een stuk makkelijker geworden. Verder veel slowdown in de 16 en bij replay's, zoals al veel mensen hebben gemeld. Hopelijk komt Konami nog met een update die deze problemen kan verhelpen, maar ik reken maar nergens op.
     
  16. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de landenteams? Heeft Brazilië bv nog Ronaldo en Adriano, zou ik persoonlijk best kut vinden aangezien die niet bij de selectie zitten en iedereen Brazilië neemt. En Barca?
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat nu meer dan bij deel 6.Want deel 6 op de 360 was slecht.in de pes 2008 vind ik de gameplay terug beter
     
  18. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij blijven spelers gewoon staan als ik een bal inspeel, moet je een bepaalde knop indrukken om ze in de bal te laten komen, of heeft iedereen hier last van ?
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    kuck*
     
  20. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ F355 challenge op de Dreamcast _O_

    On topic: ben pas om 00:00 thuis en ik heb PES in de pocket. Damn dat duurt nog lang. En oh ja, gameplay een 10 op IGN. Gameplay is het enigste wat telt in een game, graphics zijn extra. Het is een game mensen, die moet fun zijn. Ook al is het 16 bit en zwart wit. FUN.

    Edit: Kan al om 20:00 weg hier, nu dus..... game on.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina