1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zelfde voor mij :) Ik wacht wel op de patch, en speel ondertussen PGR4. Vandaag even Halo 3 coop uitgespeeld op legenadary. Ik vermaak me wel :9
    Maar het is inderdaad niet te verwoorden hoe Konami ons naait!!
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe Konami ons naait? Ik denk niet dat het hun bedoeling is dat PES op Xbox Live zoveel lag heeft, of wel?
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wie levert er een half product af, en laat mij daar de volle prijs voor betalen? Sterker nog, wie doet dat 2x achter elkaar? _0/
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie trapt er 2 keer op rij in_0/
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    PES 4 en 5 hadden het ook al, dus het is 4 x achter elkaar

    Het product is af, alleen online moet er nog wat gesleuteld worden. Dit hoeft niet te betekenen dat het spel later gereleased wordt, aangezien ze dit middels een patch kunnen oplossen. Ze geven ons dus alvast een vette footie met sterke AI en veel fun als je tegen vrienden naast je op de bank speelt, zonder ons te laten wachten op de patch. Die patch krijgen we later gratis, als je het nog niet wist :)
     
  6. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0


    en is dat iets waar we dankbaar voor moeten zijn |:-
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    komt wel goed!
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat 'ie gratis is niet echt, maar dát we hem krijgen wel. Ze hadden het namelijk ook zo kunnen laten, maar heel veel gamers schijnen dat niet te begrijpen...

    Ruben, daar sluit ik me volledig bij aan! *)
    Hakuna Matata, Pole Pole! 8)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb hem vandaag gehaald.
    Ben heel erg benieuwd, vooral door de reacties hier. :)
     
  10. Neddie11

    Neddie11 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal die patch ook voor de offline mode nog wat veranderen?
    Ik vind de replays en cutscenes namelijk wel erg schokkerig; toch jammer van Konami dat ze (weer) geen 'complete' game in de winkel leggen bij de release.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wow, een gratis patch! Veel gekker moet het ook niet worden.
    Het spel is verre van af. Als je nog geen constante framerate kan produceren is het spel niet af!

    Pes 4 en 5 heb ik niet vanaf de release gespeeld, dus daar laat ik me verder niet over uit.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Het offline spel is toch af? Online zijn ze aan het fixen, daar zijn ze druk mee bezig en dat lossen ze op. Ze hadden het spel ook een paar weken later uit kunnen brengen, dan was het online misschien beter geweest maar had je niet nu al ML kunnen spelen. En nu heb je over een paar weken ook een goed werkende online mode. Je kan het spel natuurlijk ook zelf een paar weken later kopen, omdat het dan wel 'af' is... :{
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Lol, how true:)
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Maar wel voor PS2, PS3, 360, Wii, PC en Psp, dus daar gaat heel wat efficiency aan verloren, en dat is precies het punt wat die Seabass ook aan aangaf in een interview, dat het ontwikkeltraject zo 'slecht' is (in de zin van complex).
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Kan iemand mij vertellen wanneer je met Master Leaugue nu eens spelers kan gaan kopen. Ik speel met Manchester, maar er klopt geen kont van die namen...
     
  16. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    pes2008 is gewoon vet:D en het komt goed met online gedoe, en ook met herhalingen! Spel is gewoon tof :) En ik ben geen fanboy, maar het is altijd nog beter dan dat beroerde fifa! PUNT
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als ik een spel koop verwacht ik dat ie af is. Jij koopt toch ook geen auto/fiets zonder wielen?
    Ik koop deze serie alleen maar voor de online play, en die is momenteel nog slecht. Daarbij komt nogeens dat de verdediging tov. de aanval extreem in het nadeel is. Aanvallers zijn te goed, nu helemaal met de individuele dribbels.
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als PES een fiets is, dan is de online mode niet hetzelfde als de wielen. De fiets, waar je op kan rijden (dus frame, rem, wielen etc.) is de gameplay, en die staat al. De versnellingen zijn je verschillende modes, en de bagagedrager (want daar kan je iemand mee achterop nemen) is de online mode. Als de fietsenmaker tegen mij zegt: 'je kan nu al fietsen, maar de bagagedrager zal ik er over een paar weken voor je opzetten', dan ben ik dolblij dat ik alvast op mijn nieuwe fiets mag fietsen. Zo kan ik alvast oefenen, zodat ik over een tijdje iemand achterop kan nemen. Zo is het ook met PES, je kan nu alvast oefenen, zodat je over een tijdje online kan spelen.

    Dat van aanval en verdediging las ik al vaker ja, maar ik heb ook begrepen dat het een kwestie van tijd is voordat spelers beter leren verdedigen. Dit is alleen van horen zeggen, en ik neem alles met een korrel zout, dus ik geloof ook jou als je zegt dat de balans niet goed is.
     
  19. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme. Het is gewoon onmogelijk om fatsoenlijk aan een online competitie deel te nemen doordat je steeds tegen mensen moeten spelen die lag veroorzaken. Erg frustrerend. En het is niet de eerste keer dat Konami dit flikt. Online speelt PES gewoon niet zoals het hoort. En dat geldt voor mij al sinds deel 4 op de Xbox 1. Ik ga er ook serieus over denken om PES te ruilen tegen Fifa.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308

    Voor mij is de online mode wedegelijk te vergelijken met de wielen van een fiets/auto. Daar koop ik de game voor. Niet voor de ML, niet voor de cup mode, niet voor de edit-mode etc. Maak niet zo veel gebruik van de multiplayer op 1 console. Speel eigenlijk alleen via live.
    Daarom staat of valt deze game met de online moegelijkheden. En die zijn tot op heden gewoon slecht.
    Daarbij komt dus nog dat ook de gameplay niet super is, aangezien het (voor mij) allemaal te snel gaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina