1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achievements zijn eigenlijk best makkelijk te manipuleren. Gewoon tegen een vriend spelen en hem dan op Y laten drukken zodat de keeper uit zijn doel komt en schieten maar. :+
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ze geven bij mij super veel penalty's weg en het lijkt of dat mijn scheids steeds negers kaarten geeft. 8)
    Maar met die penalty's: doe je een sliding raak je hem lichtjes met bal krijgt hij penalty en soms doe jij die sliding niet eens :9
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook wel eens gehad dat gewoon een computerspeler de tegenstander onderuithaalde. Nou lekker is dat, was ik mooi klaar mee 8)
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Van dat soort dingen zo ik kunnen balen als ik in de ML een belangrijke wedstrijd speel en krijg een penal tegen door de comp! :mad:
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik loop altijd te klooien met de die korte vrije trappen, bijvoorbeeld op eigen helft. Of ik nu naar links of rechts druk, de meter lang of kort ingedrukt houdt, de bal gaat 9 van de 10 keer naar de tegenstander.

    Hoe kan dit?
     
  6. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Lekkere uitdaging!:confused:
    Ik speel gewoon lekker op Top Player en hoop dan de achievements te halen. Op die manier ben ik er tenminste trots op om ze te halen.
    Met pro 6 heb ik ze ook allemaal op Top player behaald maar die waren wel wat simpeler dan deze heb ik het idee.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou is de nieuwste PES nou online?
    Is er sprake van lag?
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Wauw, echt nog nooit in deze topic gekeken? 8)
    Maar er is veel lag, ja.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nu nog steeds? Nu hij officieel gereleased is, en de servers dus open moeten zijn.
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Servers waren denk ik al open. moet vast een patch komen. en bij mij heeft de cpu nog nooit een schwalbe gemaakt. lijkt me opzich wel lache:9
     
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij mij wel. Twee keer maar, waaronder één keer Suárez (8)). Tweede keer deed Junker het in de slotminuut, net in de zestien. Ik hoorde de ref fluiten, schold hem direct uit voor een niet al te aardige man, maar toen hij geel trok voor een schwalbe was het een held. :)
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    had ik eerst ook maar nu niet meer. je kan namelijk met een vrije trap een manual pass geven door op de rechter analoge stick te drukken en een richting kiezen.
     
  13. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat leuk iets is in de ML is dat als je wedstrijden hebt gespeeld je in de ML bij het nieuwsbericht een actie van de speler ( het stelt niet veel voor maar is wel grappig).

    Had het met Kaka dat ik 4 spelers bij me had en toch nog op het doelschoot, grappig om dat als actie foto te zien.
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Goeie tip!

    Vraag: Kan je altijd snel een vrije trap nemen? Ik moet bijna altijd wachten op de scheids totdat die fluit. Kan je dat onderbreken? (en zo ja ... HOE? ... i know, RTFM:)
     
  15. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat kun je toch heerlijke goals maken in dit spel :)

    Ik begrijp al die negativiteit niet zo moet ik zeggen.
    De graphics zijn gewoon prima, snap niet dat er mensen zijn die beweren dat de graphics afzichtelijk zijn.Het ziet er naar mijn mening gewoon goed uit.Tuurlijk kan het beter, maar ik vind het echt geen lelijk spel ofzo.

    De manier waarop je van die prachtige aanvallen op kan zetten...echt smullen soms hoor. In Pes 6 was ik dit volledig kwijt. Dat spel speelde zo houterig. Dat het dribbelen nu heel makkelijk zou zijn heb ik niet echt gemerkt. Ik speel dan ook ML met een slechte club.Online gaat vast iedereen Barcelona nemen...da's wel erg nep. Die zijn gewoon echt te goed gemaakt.
    Da's het Brazilie onder de clubteams.

    En de snelheid, het is wat aan de snelle kant misschien, maar ik vind het niet veel te snel ofzo.Het speelt simpelweg heerlijk soepel en je kunt ook ,mede door de snelheid, prachtig counteren.

    De bal vliegt soms wel iets te weinig de lucht in.Je laat vaak een poeier van je schoen afkomen die nauwelijks boven de grond komt. Al heb ik ook goals gemaakt die in het kruis vlogen, dus zo erg is het niet vind ik.

    Replays zijn erg irritant. Al moet ik zeggen dat het wel minder lijkt te stotteren dan eerst. Zal wel niet echter, ik zal er wel onderhand aan gewend zijn.

    Ik vind het een topgame. De beste sinds(/samen met?) Pes 4.
    Als je echt realisme wil zul je van een koude kermis thuiskomen. Wil je gewoon een game met een hoge funfactor dan is Pes 2008 een must.
     
  16. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de achievment long ranger gehaalt met ac milan doorsteek bal op ronaldo keeper komt uit schiet hem wel maar recht op de borst van Gatusso en die schiet van net buiten de cirkel op het middenveld vast in het doel YEHAAAA pracht goal
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je ziet dat de speler zijn hand op de bal legt kan je op a drukken en een richting kiezen om hem snel te nemen. dit gebeurt niet zovaak heb het nog maar 1 keer gehad:)
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    En de eerste BUG is ontdekt...
    Wanneer je tijdens een penalty de linker trekker inhoudt en schiet, zit hij altijd... :mad:
    Keeper kan hem namelijk niet houden. Erg jammer...
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Yup, thx! (die animatie wel eens gezien idd)
     
  20. Achillias

    Achillias Guest

    Ronaldihno krulde de bal draaiend naar buiten toe in de linkerhoek keeper was kansloos.

    10 minuten later word ik weer neergehaald maar dit keer 20 meter van het het doel vandaan. Precies op de zelfde manier nemen dus draaiend naar buiten, dezekeer belande de bal op de onderkant van de lat en gaat op die manier zo het doel weer uit, maar dan heb je nog natuurlijk een wereldspits Henry die altijd scherp staat en kan zo dus dood eenvoudig voor een lege doel de bal er inkoppen.

    Russtand 0-4
    Hij disconnecten :mad: jammer genoeg kon ik dus niet mijn replays opslaan omdat hij ervan door ging.

    (Barcelona is de Inter van Pes2008)

    Niet te stoppen, alleen met counterploegjes zoals Ac Milan, die in een keer dodelijk kunnen counteren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina