1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, ik word helemaal gek van pes 08. Online lagt het de pan uit, fucking aso. Ik betaal toch geen 65 euro voor een game die je online niet eens kan spelen. En ik koop pes om online te spelen, dus kom niet met bullshit aanzetten dat ik al blij mag zijn dat ik hem heb.

    Ook zijn alle selecties en opstellingen van de teams echt belachelijk en is van Persie weer underrated. Adebayor mist ook zijn scoringster terwijl die gast toch echt lekker bezig is. Inter is nu Barca geworden, en nog 10 keer erger. Ik hoop echt dat Konami snel die shit oplost en het liefst ook nog is de stats aanpast, want dit is echt zoooooo kut!
     
  2. cap01

    cap01 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jaren fan van PES maar dit zuigt echt online, elke Jan l*l neemt meteen Barcalona en dan kan je wel stoppen.
    Dat is geen voetbal elftal maar een dat is een variant op de X-man.
    Dit slaat echt nergens op !!!
    Ik neem express geen barca omdat ik het leuk wil houden, maar dat schijnt niet door te dringen tot de heren.
    Hup, jij geen Barca, dan neem ik ze lekker.......
    Die hazelip met die paardebek loopt door de verdediging alsof ze er niet zijn, sure.
    Die Eto loopt Ben Johnson er nog uit volgens mij, en Henry scoort alsof hij z,n neus snuit.
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Keeper breng je mee naar voren als je dat van tevoren of tijdens het spelen instelt via het submenu 'players to go up' (weet je dat te vinden?).

    Overigens nu halverwege mijn Feyenoord ML. Twee spelers gehaald in de transferperiode: Farnerud en Madzukic (de Ajacieden onder ons kennen hem wellicht nog). Madzukic (oostblokspeler) is gehaald om Makaay over enkele jaartjes op te volgen en nu als supersub te dienen. Doet het goed, heeft in 90 minuten er al 3 inliggen. Hij mocht twee keer invallen direct na rust, tegen Brugge scoorde hij de beslissende 2-1 en tegen Rosenborg maakte hij de 1-0 en de 2-2.
    Geeft je toch een goed gevoel als je aankoop het goed doet.
     
  4. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog nergens een lijst met alle transfers die nog moeten gebeuren?
    Want ik begin liever pas aan de ML als ongeveer alle namen ok zijn...
     
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    So true, echt zo belachelijk! Vooral omdat Ronaldinho helemaal niet zo snel is aan de bal en Eto'o zie ik ook nooit een sprint van 30 meter maken in tegenstelling tot bv Kaka. Al is zijn dribble speed van 99 ook iets teveel van het goede wat mij betreft. Rooney en Ronaldo zijn ook al zo uber, maar 2 van die gasten is toch wat minder erg dan 4 en Thuram en Puyol achterin!
     
  6. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Eto'o heeft ook een kei en kei hard schot en integenstelling van adriano die in het egt een KEI hard shot heeft vind ik dat dat ook is overrate
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker nooit doelpunten van eto'o gezien? Hij heeft echt een super hard schot, net zoals Adriano...Tis in mijn ogen echt de beste spits van de wereld, helaas nu weer aan de kant van wege een blessure..

    Ik vind Barcelona misschien iets te overdreven qua stats, maar dat ze de beste selectie van de wereld hebben staat vast(heeft niks met de resultaten te maken o.i.d, gewoon qua spelers)
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina