1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dan zul je toch echt Fifa moeten kopen, als je dit echt zo belangrijk vind... :)
    (Hoewel ik totaal niet weet hoe ze er daar uit zien...)

Is het ook bevestigd dat die screens van de uiteindelijke versie zijn? Of bestaat er nog de kans, dat de tranfers straks wel kloppen?

2. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Bij FIFA lijken de spelers uit de Eredivisie er ook niet op, van dichtbij. Net zoals PES maakt het van afstand dan niet uit, maarja...

3. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dan zullen we toch ook maar niet teveel zeuren ofwel? :)

Ben je een fanatiek Pro Evolution Soccer serie speler? Of word dit het eerste deel voor je?
    Je weet namelijk dat de echte fanatiekelingen hier totaal niet naar de Graphics kijken.
    Ondanks dat hij er ook dit jaar er weer stuk beter uit ziet dan zijn voor ganger... :)

4. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Timmer, De Cler, van Bronkhorst Vlaar en Makaay lijken anders sprekend...
    Dus zo achtergesteld is je cluppie niet, hoewel het natuurlijk belachelijk is
    dat ze Danny Buijs niet hebben nagemaakt :lol:

Maar zonder dollen; vijf spelers zijn tot in detail nagemaakt en de rest kun je
    zelf aanpassen daar waar je het zelf nodig vindt. Kun je niet met bijvoorbeeld
    de VI seizoengids de pasfotootjes gebruiken met de xbox cam?

Maar ja; online heb je daar idd niet veel aan. In de singleplayer echter weer
    wel.

5. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jows bedankt voor je informatie. Dat over die schoenen maakt me weinig uit, als ik maar mijn spel up to date kan houden.

6. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was fanatiek PES speler vanaf deel 3 t/m deel 6. Deel 7 ( 2008 ) sla ik waarschijnlijk over, en ik ga fanatiek FIFA 08 spelen.:)
    Overigens had ik ook International Super Star Soccer Pro 98, ik dacht dat het zo heette. Geweldig spel was dat!*)

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Jullie kunnen iig zeuren wat jullie willen:

De bekendere spelers per club zien er allemaal lifelike uit. Kun je niet zeggen bij FIFA, waar zelfs het gezicht van Stam er vaag uitziet.

Je moet ook niet vergeten dat sommige spelers pas laat bij hun club zijn gekomen (Suarez, Berg enzo).

Luque hadden ze al nagemaakt en hebben ze alvast even snel getransfereerd.

8. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    In PES ziet Stam er ook vaag uit. De Zeeuw, Emanuelson, Luque e.a. daarentegen lijken er heel erg goed op. Net zoals in FIFA lijken sommigen er meer op dan de anderen.

9. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet leuk om Fifa te spelen. Te weinig actie, langzame gameplay. Met PES gebeurt er altijd wel wat op het veld. Ik ga meer op in het spel. En ik vind de edit mode ideaal. Ook zonder echte gezichten kan je spelers redelijk laten lijken, bij Fifa is het meestal erg goed of allemaal hetzelfde. Maarja het is wat je wilt. Wil je Fifa kopen dan zou ik maar eens naar de winkel gaan. Ik ga volgende week iig op jacht naar PES 2008 zodat ik hem dinsdag al kan spelen.

10. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind Stam er echt wel goed uitzien met zijn sikkie. Kijk ik snap ook wel dat de spelers niet altijd even lifelike lijken in zowel FIFA als PES. Er zijn gewoon ontzettend veel spelers.

Een NBA Live daarentegen heeft minder spelers en dus hebben ze meer tijd om alle spelers evenveel aandacht te geven.

11. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan weer een beetje jammer, gelijk weer een sneer naar Fifa.
    We hebben het hier over PES sommige gezichten zien er goed uit en sommige zien er totaal niet uit.
    Klaar dat is gewoon zo daar kun je niet omheen, maar om dan gelijk weer te komen met kun je niet zeggen bij Fifa is beetje kinderachtig.

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ook ik vind Stam gewoon goed lijken, in het spel.
    Zoals CC al aangeeft, zou ik als ik C.Ronaldo was allang naar de winkel zijn gegaan om Fifa te halen :)

Ik ben in elk geval tevreden met het uiterlijk van velen spelers...

13. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm...m'n 360 komt binnenkort terug uit Duitsland, en FIFA 08 krijg ik misschien vandaag vanuit Engeland.:x

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Oké... Kon ik niet uitmaken uit je verhaal toch? :)
    Vond het alleen vreemd dat je zo ontevreden over Pes was, en nog altijd zijn concurrent nog niet gehaald had.
    (Wat nu dus wel het geval blijkt te zijn :9)

In elk geval is het nog maar een weekje even de Demo spelen! Waarschijnlijk zit men rond deze tijd met de orginele en volledige versie thuis... !

15. CC DynaMike

Leuk Bevonden:
    0
    Das wel een slimme keuze, hoef je niet naar het gezever van Youri en Evert te luisteren. Dat is echt niet om aan te horen.

16. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan weet je dat nu wel dan.:b:

Ja, dat is de reden ja. Ik ken het commentaar al van de vorige delen en het kan nooit veel beter zijn geworden.:+

17. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Omdat er op de vorige pagina ook over de gezichten in FIFA werd gesproken. Verder wil ik alleen maar zeggen:

Of te wel, dat heb ik ook gezegd. Lees nu eens i.p.v. dat je dingen kinderachtig kunt noemen. En bovendien is hetgeen ik zeg (de spelers lijken meer op hun evenbeeld in PES 2008 ) wel op waarheid berust.... Anders zeg ik het niet.

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dat komt omdat die gasten commentaar geven alsof ze het beter kunnen 'die bal had er in gemoeten' e.d. ... Van Youri (ex voetballer) kan je dat nog hebben, die Evert (hoewel naamgenoot) mag gelijk bij het grof huisvuil:)

Liever zet ik Colombiaans commentaar op (als dat er inzit) ... sfeervol, en je hoeft verder niet te luisteren.

Hmmm, ik ga voor Engels commentaar maar weer. Wat dat betreft begrijp ik niet goed dat er gamers zijn die het commentaar uitzetten maar muziek aanzetten?

19. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0

Ik lees ook en ik constateer dat ik vind dat jij gewoon weer een kinderlijke reactie geeft naar fifa.
    Nogmaals gaat het over de PES gezichten in dit topic, en dan lees ik gelijk van JOU kant (de reviewer) dat je eigelijk zegt van heb je de gezichten weleens gezien van Fifa.
    Ik weet dat het een reactie is op een reactie maar kom op zeg.

20. iBeats

iBeats Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens Jows, maja ze kunnen niet blijkbaar niet iedereen bevredigen. Dit ligt waarschijnlijk aan het feit wat iemand hierboven al vermelde: ' de echte Pes Fan geeft niet zo om de graphics'...
    Zo zie ik het ook, vind het namelijk alleen maar een extra'tje dat spelers uit de eredivisie lijken:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina