1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Redelijk normaal:confused: dat is niet genoeg voor mij, ik wil vloeiend online kunnen spelen. tot er een patch komt ff geen online voor mij.

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb vrijwel vloeiend online gespeeld hor. 2 verschillende avonden (laat) met een andere nederlander, player match (dus geen ranked)

(maar hij zei wel dat ranked een ramp was!)

3. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    jah dat wel :mad:

4. Drogba

Drogba Guest

Net kampioen geworden met Valencia op Top Player, heb nu in mijn team Lucio, Ribery, Diego, Taiwo en Deschacht erbij gehaald.

Ben even rond gaan kijken naar nieuwe spelers, ik zie een 46 staan bij Klose, is het de moeite waard om een contract aan te bieden? Wil nameljik geen tijd verspillen. (mijn populariteit is B)

5. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het, komt die niet sluit je af en laad je je oude savegame opnieuw. Lijkt me dan.

Online gamen werkt nu wat beter, veel minder lag. Ik weiger permanent spelers die de laatste 5 keer Barca of Brazilië nemen, dat is gewoon niet leuk. Zelf speel ik vaak met Arsenal al is de selectie nogal dun en ik speel op random. Kom dus wel is in de problemen omdat een belangrijke speler uit vorm raakt. Ik baal nog steeds van de stomme verdedigingsfouten, soms laten je CB's een spits gewoon lopen (ondanks Aggresive Manmarking!).

Juventus speelt ook erg goed en heeft eigenlijk een best chille selectie. Wel jammer dat ik zelf het gevoel heb soms voordeel heb van stomme bullshit fouten, want dat keert zich ook wel is tegen me. Ronaldo en Rooney zijn btw echt te snel en goed, Tevez is ook een snelle rakker die je niet wegzet. Opzich wel terecht natuurlijk, maar iets minder had ook wel gemogen.

Ook een sjeike vrije trap erin gelegd, met Fabregas van een meter of 20. Zo over de muur in de kruising gekruld. Van de Sar en Ferdinand konden er allebei niet aankomen. Helaas geen achievement!

6. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu ongeveer 15 skinheads bij werder rondlopen ;)

7. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Deschacht bij Valencia? Er zijn toch wel veel btere spelers voor handen?
    Diego heb ik bij ManU in de winterstop al aangetrokken. Net als Kompany en Van den Borre.

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Even twee vraagjes.. Staat er ergens een handige uitleg van de ML? Want ik heb het wel gespeeld met PES5 en 6 maar hier snap ik nog niet helemaal.. Hoe werkt die populariteit en wat is dat laatste cijfertje bij een speler als je bij Negotiations kijkt? Laatste dingetje, hoe maak je een schwalbe? Alvast bedankt

9. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor ook dat je shirtje kan trekken...!!? Maar hoe?

10. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat volgens mij vanzelf als je dicht achter een speler rent.

11. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Populariteit werkt zo als je Club populariteit bijv. B is, kun je makkelijker een speler aantrekken met een club populariteit C.

Dat cijfer is het percentage op het succesvol aantrekken van de betreffende speler.

Schwalbe = LB + RB + LT

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is teveel om op te noemen. Ik raad je aan de official guide te kopen van piggybackinteractive.com . Ik geloof dat free record shop en andere game-zaken hem gewoon hebben. Kost 14.99 euro. Zitten twee DVD's bij, waarvan de coaching DVD zéér de moeite waard is.
    ISBN 978-1-903511-22-0

13. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem zelf ook? Ik zat er namelijk over na te denken...

14. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar vond ik de dvd toch beter / uitgebreider. Toen werden bij alle trucjes ook de knoppen weergegeven. Nu was dat niet bij alles zo. Vond het een beetje zonde van m'n geld. :)

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik heb hem zelf ook en ik vind die DVD juist heel goed. Ze geven er veel meer tekst en uitleg bij. Welke knoppen je dan nodig hebt kun je horen van hun of in het boek terugvinden. Het boek zelf is ook heel uitgebreid met een groot hoofdstuk over de ML.

16. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Toch zie ik liever de knoppen dan dat iemand ze zegt. Nu kun je naar ieder trucje in het boekje gaan kijken. Persoonlijk vond ik de vorige editie handiger.

17. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er even over nadenken. De Ml op very hard spelen is echt gaaf trouwens. Je moet wel rouleren om een beetje een goed team op het veld te krijgen. Erg vet.
    Ik speel nu met utrecht en de eerste transfer periode komt eraan.

--------------------Vorm----------------
    --Cornelisse---Dickoh---Schut-----Pieters
    -----------------VanDijk-----------------
    -Sanmartean-----Caluwe----------Somers
    -------------Loval-----------------------
    ----------------------VandenBergh------

Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat rouleren wel overdreven. Ik moet Stam echt om de 3 wedstrijden een keertje aan de kant zetten omdat hij dan te moe is. Jongere spelers dan iets van om de 6-7 wedstrijden, maar ja dat klopt niet helemaal want Huntelaar speelt haast elke wedstrijd in het echt maar in de ML moet ie wel rust houden.

19. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    LOVAL in de basis _O_ :thumbs:

20. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    aangezien niemand antwoord geeft: Kan alleen bij player matches, gewoon na de wedstrijd 'leave match' en je komt weer in de lobby, dan kun je weer tegen elkaar en als je wilt met verschillende teams.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina