waar ik me een beetje aan erger is dat sommige spelers echt snel zijn. Bijv messi, ronaldihno, henry en met name eto'o.
Als ik online speel dan erger ik me mateloos aan mensen die alleen je verdediging proberen eruit te rennen met deze spelers. Het ligt waarschijnlijk aan de lag dat ik deze snelle spelers niet goed kan verdedigen, maar als ze je eenmaal voorbij rennen dan zijn ze niet meer in te halen. Of zelfs als je schouder aan schouder rent dan haal je ze niet meer in. Ze lopen dan eerder op je uit dan dat je ze inhaalt. Het enige is dan hopen op een goede sliding tackle. Ik vind dit een beetje overdreven hoe snel sommige spelers zijn. Het spel word dan meer een sprintcontest ipv dat de focus op goeie passing ligt.
Maar goed als die patch uitkomt en er geen lag meer is dan hoop ik dat hierop een beetje beter te verdedigen is.
edit: ohja nog een ergenis. Die keepers zijn dit jaar wel heel erg slecht. Ik bedoel zoveel ballen slaan ze weg ipv dat ze heb klem kunnen pakken. Ik weet dat dit in het echt ook gebeurd, maar in pes gebeurd het te vaak. Ook gaan veel te veel goals erin via de vuisten van de keeper. En ook duiken ze heel vaak de verkeerde richting, als je van de zijkant op ze af komt. Dan staat de keeper bijv bij de linkerpaal en als de bal op hem af komt dan duikt hij richting de achterlijn om zo heel zn goal open te laten. I mean, come on.
Laatst bewerkt: 2 nov 2007