Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat een maat het van al een keertje had, is het mezelf nu ook gebeurd:

    Ik stond buitenspel, terwijl ik startte van eigen helft! :+


    |:-
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog een goeie jonge centrale verdediger?
     
  3. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb Vincent Kompany gehaald, ik geloof dat hij 24 is.
    Speelt bij Hsv, gewoon een goede verdediger en betaalbaar!
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Duidelijk argument, klinkt ook logisch ... maar als jij met De Graafschap aan de slag gaat tegen bv Bayern (noem ik niet eens Barca of zo) ben je toch een knappe jongen als BM niet weet te scoren. Elke vrij trap of corner is namelijk al gevaarlijk, en hoe voorkom je die dan?

    Dus, anders gezegd, dat 'doorhebben' van de AI kan je natuurlijk 'verzachten' door met een duidelijk minder team aan de slag te gaan. (Of win jij met Veendam net zo makkelijk van Arsenal???)
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je bedoelt bij simple settings? Waar je dingen aan of uit kunt zetten? Dat wil ik wel eens testen dan.
     
  6. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    En gelukkig gebeurt dat in het echt nooit. |:-

    Is toch juist realistisch als ze er af en toe naast zitten?
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    nope van eigen helft gebeurt in het echt nooit...
     
  8. guybrush

    guybrush Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch echt de reden dat ik deze game niet haal.

    Ik hoorde altijd iedereen praten over hoe goed PES was, dus kocht ik vorig jaar de nieuwe PES. Ik was zwaar teleurgesteld in die hap. De game was leuk toen ik het nog niet door had, maar na een maandje won ik alles. Het enige moment waarop de game uitdagend is, is het eerste seizoen van de Master League waarin al je spelers waardeloos zijn.
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Je bent te goed voor deze game (maar hoe iemand met Veendam van Barca kan winnen op Top player is mij iig een raadsel ... zet um ook ff op 30 minuten:)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    waar ik me een beetje aan erger is dat sommige spelers echt snel zijn. Bijv messi, ronaldihno, henry en met name eto'o.
    Als ik online speel dan erger ik me mateloos aan mensen die alleen je verdediging proberen eruit te rennen met deze spelers. Het ligt waarschijnlijk aan de lag dat ik deze snelle spelers niet goed kan verdedigen, maar als ze je eenmaal voorbij rennen dan zijn ze niet meer in te halen. Of zelfs als je schouder aan schouder rent dan haal je ze niet meer in. Ze lopen dan eerder op je uit dan dat je ze inhaalt. Het enige is dan hopen op een goede sliding tackle. Ik vind dit een beetje overdreven hoe snel sommige spelers zijn. Het spel word dan meer een sprintcontest ipv dat de focus op goeie passing ligt.
    Maar goed als die patch uitkomt en er geen lag meer is dan hoop ik dat hierop een beetje beter te verdedigen is.

    edit: ohja nog een ergenis. Die keepers zijn dit jaar wel heel erg slecht. Ik bedoel zoveel ballen slaan ze weg ipv dat ze heb klem kunnen pakken. Ik weet dat dit in het echt ook gebeurd, maar in pes gebeurd het te vaak. Ook gaan veel te veel goals erin via de vuisten van de keeper. En ook duiken ze heel vaak de verkeerde richting, als je van de zijkant op ze af komt. Dan staat de keeper bijv bij de linkerpaal en als de bal op hem af komt dan duikt hij richting de achterlijn om zo heel zn goal open te laten. I mean, come on.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  11. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft geen hol met realisme te maken, het is gewoon een fout in het spel.
    Je ziet namelijk in de herhaling netjes dat ik buitenspel sta, door die gele
    streep. Weliswaar nog een metertje of vijf/zes van de middellijn af op mijn
    eigen helft.
    Een vriend van me heeft het onderhand ook al tweemaal gehad.
    Nog voordat ik de middellijn over ben, wordt ik al afgefloten. Dit is gewoon
    een storende fout en niet een bewuste toegevoegde 'realistische feature',
    zoals jij het nu doet overkomen.
     
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan zeg ik verdedig dan een stuk beter zodat je geen vrijetrap krijgt of een corner..
    ik krijg steeds minder kansen tegen.

    Zoals gezegd speel ik met Getafe, niet de meest grote ploeg in spanje..
    ik heb Dinsdag een Real Madrid helemaal van de mat gespeeld..
    3-0! 9 kansen tegen 1..
    Ik speel met de teams die ik leuk vind.. dan met Getafe, dan met AZ, dan met Rosenborg en dan met een Lyon..

    Een oplossing was gewoon simpel door nog een extra niveau er boven te doen.. als bonus zeg maar...
     
  13. Sensi 82

    Sensi 82 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een diep trieste zaak dat Konami nog steeds niet aanmoedigd om met 'mindere' teams aan de slag te gaan. Oftewel, win je met een zwakker team van een veel beter team, dan hoor je gewoon dikke bonuspunten te krijgen. Ze zouden er goed aan doen om eventjes naar het Kudos systeem van MSR of PGR te kijken. Maar nee, het Konami voetbalteam is al jaren ingedut.
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja had er iid in gemoeten, maar nee ze luisteren niet naar de fans.
    Vorig jaar moest ik 80% van de online matches tegen Inter en nu is het Barca.
     
  15. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Ajax in de CL wint van Barca dan krijgen ze ook niet meer punten. Dit hoort er gewoon bij, wat ik doe is dat als m'n tegenstander Barca kiest, dan kies ik ook Barca, hoewel ik ook het liefst met Ajax, of andere teams speel.
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ok, ik kan daarin meegaan. Speel nu zelf ook redelijk soepel op Top Player terwijl ik me van vroegere PES'n kan herinneren dat ik daar veel meer moeite mee had ... 'Legendary Player' zou welkom zijn:)
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Voor die PES Master achievement, moet je dan ook alle cups in de competities winnen?:)
     
  18. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook iedereen aanpassen zodat ze wat langzamer zijn, dan erger je je er iig niet aan in de masterleague
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heb het zelf nog niet gehad, maar wel een keer dat ik scoorde terwijl een medespeler vlakvoor de keeper stond (in buitenspelpositie). De bal ging langs hem heen en er werd gefloten voor buitenspel. Dat vond ik wel matig. Want in geval van hinder kun je fluiten, nu was daar zeker geen sprake van, want hij stond twee meter van de keeper af.

    Ook als je tegen een speler aanschiet, waarna de bal duidelijk via zijn been bij mijn speler komt wordt soms onterecht afgefloten. Tuurlijk heb ik voordeel bij die positie, maar de tegenpartij verandert de bal duidelijk van richting.

    Dat zijn wel een paar punten die beter hadden gemogen....
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat spelen tegen de CPU is totaal geen graadmeter voor de kwaliteit van een speler. De CPU is op een gegeven moment voorspelbaar en ook op topplayer verlies je op een gegeven moment bijna niet meer. En dat is in elke sportgame zo en zal ook altijd zo blijven.

    Als iemand hier zegt dat hij de CPU met 7-0 afmaakt vind ik dat niet zo spannend. Wel geloof ik niet dat iemand amper een goal tegen zal krijgen, ook niet op topplayer.

    Dat opscheppen over hoe simpel het allemaal wel niet is is een beetje saai. Ik vind het spel niet makkelijker dan alle andere PES/WE spellen die ik gespeeld heb en dat zijn er een hoop. Als het me gaat vervelen dan speel ik tegen de CPU op topplayer met VVV. Dat is een stuk moeilijker. Het blijft wel een spel en meer niet, dus er zal altijd een mate van voorspelbaarheid blijven in de AI.

    Ik speel liever op topniveau tegen topspelers van vlees en bloed. Daar win ik liever van dan van een computer :thumbs: Dan heb je echt wedstrijden en zie je pas hoe vreselijk vet PES kan zijn. Dan zijn er geen uitslagen van 8-0 en leer je pas echt PES spelen. Ook online is geen graadmeter, voor mij niet iig. Er zijn ontzettend veel prutsers daar en elke vorm van lag is voor mij al een reden om niet online te spelen. Ik hou het wel weer op offline toernooien, daar waar smoesjes niet tellen en de beste gewoon wint. Als ik dan win ga ik opscheppen, niet als ik van de CPU win met 7-0. Dat vind ik te min :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina