1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wamberto

wamberto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik online met een maat van me speel, krijgen we altijd heel weinig punten als je van elkaar wint. Degene die verliest daar gaan wel heel veel punten bij af zoals normaal als je tegen iemand speelt.
    Bij PES 6 moesten 1 van ons steeds een spel aanmaken en de ander er snel inspringen. Degene die het spel aanmaakte telde tot 3 en dan kon de ander een spel gaan zoeken en snel erin springen. Ben blij dat het nu anders kan en je iemand kan weigeren.
    Helaas is in PES 2008 hetzelfde met de punten, als je wint krijg je 1 punt of soms zelfs geen 1, en degene die verliest gaan de punten er wel af. Als we tegen een willekeurige tegenstander spelen zijn de punten wel normaal.
    Meer mensen die dit "probleem" hebben of weten waar het aan ligt.
    We hebben al eens geprobeerd om uit de vriendenlijst te gaan, dat werkt ook niet.
    Zouden ze ons als cheaters zien?

2. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    8) In PES 6 kon je ook al iemand weigeren....

3. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  4. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Hij trekt gewoon aan z'n shirt en degene die speelt drukt de schwalbe-combinatie in...;)

5. guybrush

guybrush Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar dat ik dat niet heb met alle spellen dan. :{

6. Drogba

Drogba Guest

Agüero, Diego heb ik al in de winterstop gehaald. Ik ga dan ook maar eens proberen hem los te weken, weet je nog hoeveel kans je had om hem te krijgen?(dat getalltje achter de naam)

7. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit gevonden op een andere forum:

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gefeliciteerd,
    Wil je nu een lintje? Of zal ik even de koningin bellen?

9. Drogba

Drogba Guest

Trieste jongen ben je Kyo

10. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bel liever Konami voor me en vraag ze of ze me een paar miljoen willen betalen voor de shock en emotionele drean die ik heb moeten ondergaan bij pes 2008. Dat, of laat ze zich eindelijk eens inspannen voor het maken van een volgende pes.

Luie gasten kijken alleen maar hentai zeker. |:-

11. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHA LACHEN MAN! |:-

12. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik moet wel toegeven dat ik spijt van mijn aankoop heb. Vind het maar een slecht product met zo'n slecht werkende online functie hadden ze na mijn mening de game echt nog niet kunnen uit brengen.

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dat is toch logisch. Dat DVD hoesje heb je helemaal niet meer nodig ... WANT PES2008 ZIT VAST IN DE DVD LADE ... het Fifa hoesje is natuurlijk wel nodig anders wordt de fifa dvd vies van het stof op de plank.

LOL (maar goed, het was dan ook een simpel inkoppertje)

PS: Dus volgende keer de DVD laten zien, niet het hoesje:)

14. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Relatief slechtste aankoop ever, zeker omdat ik er zoveel van verwacht had... wat achteraf gezien wel naief was, die gasten bij konami doen werkelijk het hele jaar geen ****. Belachelijke arcade ****.

15. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfft wou ik hem daarnet gaan halen, krijgen ze pas morgen een nieuwe lading:'-(
    Kon ook een huurgame kopen maar die was al eens verhuurd dus was de kans op krassen wel wat groter. En dan toch liever een 'frisse' Pes in de DVD-lade:)
    Nog een nachtje wachten dus.

Overigens bijpassend op die foto: Had geen Pes game meer omdat de volledige lading was uitverkocht op 1 huurgame na. Bij Fifa stond nog altijd het rek tot in het midden gevuld. Dusja wel duidelijk welkeen van de 2 verkozen wordt :)

16. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het wel, ben het er niet mee eens. Het probleem is dat Konami de belangrijkste gasten in de game te goed heeft gemaakt. Ze hadden ervoor moeten zorgen dat het echt 95 max was, want Kaká met zijn 99 dribble speed rent overal voorbij en legt ze er ook simpel in. Ibrahimovic en Adriano hebben nog steeds hun uberbodybalance van 97 waardoor ze iedereen omver kegelen. Ibrahimovic kan daarnaast ook nog is redelijk snel dribbelen (83 dacht ik) en zigzagt zich een weg naar het doel. Barca is natuurlijk helemaal belachelijk en Rooney en Ronaldo zijn ook eigenlijk te goed.

Wanneer je dit echter wegdenkt, of die gasten uitschakelt met een man of 2/3 heb je een fijne game te pakken. Passsnelheid is omhoog gegaan, het hele tempo van de game ook. Je kan tenminste een fatsoenlijke versnelling maken en ik vind het zowaar leuk om te verdedigen of de bal lekker in de ploeg te houden. Een speler kan gemiddeld ook veel meer, hij is veelzijdiger. Net als in het echt, daar scoort De Cler toch ook wel is een goal. Dat is nu ook mogelijk. Vrije trappen zijn iets makkelijker. Het valt dus best mee, tot je gasten met stats van boven de 90-95 hebt zoals het stelletje dat ik net noemde. Die verpesten de game gewoon. Online heb je helaas veel van klappers die alleen maar met die gasten spelen maar die kan je gelukkig (!) weigeren.

Soms schrik ook wel van de dingen die ik zie gebeuren in PES08, Konami is duidelijk doorgeschoten in sommige dingen. Kaarten worden te snel gegeven, vooral de rode! Helaas dus dat je het grootste gedeelte van het spelen tegen een CL-team speelt, maar zeker wat betreft de iets mindere teams en de algehele speelstijl is het een vooruitgang wat betreft 6.

Het is dus wachten op een patch/update via XBL zodat ze die stats aanpassen, dit gaat echter toch niet gebeuren dus je bent wel de lul tot volgend jaar.|:-

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hatertje :+

En dan in het Fifa 08-topic een ':lol:' smilie erbij doen

18. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    he kyo nu weten we wel dat je de game niks vindt hoelang ga je nog door met elke x de zelfde sh-t posten

19. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net nog even gespeeld (vol minachting) om te kijken of het echt wel zo erg is zoals ik me herinner.

Ik neem spurs, die gast nam natuurlijk barca. Met de mindere spelers weet ik toch via mijn passing game met bloed, zweet en tranen 2 goals te scoren. Maar dan heb je altijd van die momenten... hoe je je backs ook voor hun positioneert, ze lopen soms zelfs DOOR je poppetjes heen, niet eens erlangs, alhoewel dat ook zo gepiept is met die gasten... speel met 4 backs, zet aanvals pijltje op achteruit bij alle vier voor mijn part, experimenteer alle mogelijkheden met manmark tegen die 4-5 uberspelers, manmark niet, manmark 1-2 man, manmark ze allemaal, zet er meerdere poppetjes op, zet tactiek op dat je backline terugblijft en geen rare capriolen uithaalt met buitenspel vallen, of mix alle tactieken hierboven genoemd zoals je wilt... werkt voor geen **** .
    Oke, ze mogen uberstats hebben, maar dan verwacht je op zijn minst dat er dan nog enige SKILL nodig is om een speler voorbij te komen, laat staan 3-4, wat gewoon vaak genoeg gebeurt. En nee ik verdedig niet slecht. ik speel lang genoeg op live om nu wel te zien dat ik elke wedstrijd wel genoeg poppetjes langs kan komen met ronaldos enz., net als mijn tegenstanders... dat is gewoon het spel, skill speelt een minieme rol.
    En nee, dit is geen Inter geval zoals met pes6. Tuurlijk had je ook Adriano/Ibrahimovic/Henry/Ronaldo/Rooney/etc die overpowered waren, maar je had echt wel skill nodig; het spel forceerde dat door je poppetjes veel minder controle over de bal te geven, vooral bij het sprinten met de bal. Je moest een balans vinden en weten wanneer te sprinten en wanneer te lopen met de bal... dan speel je mannetjes voorbij (en ja, daarna is het wel fake bij sommige spelers, omdat ze niet van de bal af te duwen zijn, maar er is in ieder geval enige vorm van balans bij het uitspelen van tegenstanders)... en als je je mannetjes goed voor ze positioneert kon je ze wel stoppen, ook al spelen ze er 1 uit.
    Het probleem bij pes 2008 ligt gewoon op een veel hoger niveau dan uberstats en een superteam a la Inter pes6. Het ligt aan de balans van de gameplay en het onmetelijk grote verschil tussen spelers. Je kan wereldspelers er nog steeds uit laten steken vergeleken met de losers, ZONDER ze 10 keer sneller te maken en ZONDER de balcontrole zo belachelijk te maken tijdens het sprinten. Ze hebben de balans gewoon totaal verkeerd.

Maar om terug te komen op die loser die ik online tegenkwam: uiteindelijk won hij nog met 3-2 pes2008 stijl. Laatste goal met zo'n pes2008 solo. Die gast dat ineens dat ie enorm goed was en begon irritant te doen. Daarna nam ik Man United, met ALLEEN Ronaldo en Rooney (die anderen doen er dus nu helemaal niet toe), constant dribbelen, dribbelen, dribbelen. Na weer zo'n pes2008 solo met Ronaldo, letterlijk vanuit de verdediging en 6 man uitspelend, 3-0 disconnecte hij. Hij was rubbish, alleen de game liet him uitblinken. Het is gewoon helemaal arcade, geeft iedereen een kans.

Klotespel.

20. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ik zo'n grote pes fan ben, reageer ik nu zo pissed. Maar goed, genoeg is idd genoeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina