1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Misschien volgende keer even typen met iets meer alinea's en niet als een wilde geit alles achter elkaar typen. Ik heb dan ook niet veel van je verhaal gelezen omdat je eerst maar eens fatsoenlijk moet leren je tekst in te delen.

Maar goed, het gaat hier om Pro evolution Soccer 2008 dus laten we daar over praten. Vanmiddag heb ik het spel ook maar gehaald en na een paar speel sessies kan ik met een smile op mijn gezicht zeggen dat deze footie me wel bevalt. Waar Fifa 2008 me enorm tegenviel komt PES 2008 wel helemaal goed uit de verf in mijn ogen.

De graphics van PES 2008 mogen dan minder zijn dan die van Fifa 2008 maar er ligt tenminste geen stroop op het veld. De snelheid ligt hoog en voor een middelmatige gamer als mij is het spel redelijk te spelen op de reguliere speelstand. Het wordt de komende tijd veel oefenen en oefenen want na al die jaren Fifa te hebben gespeeld moet ik dit eerst even goed in de vingers krijgen:cool:

Top spel\o/

Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  2. berenscheet

berenscheet Guest

je bent een grote PES fan en dan plaats je zo'n plaatje??

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je FIFA 08 dan wel beter? Dan wil ik die wel eens spelen.

4. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Weer zo eentje die er geen verstand van heeft. Graphics (waar het belangrijk is, de speler animaties), zijn juist beter dan bij FIFA.

Om van te huilen, dit soort gasten.

5. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja.

6. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij blijft het toch gewoon een kwestie van smaak hoor. Fifa 2008 heb ik ook gespeeld en die vond ik gewoon niet zo. Deze PES vindt ik wel tof..

Jij je fifa en wij onze Pro;)

7. BIG2

BIG2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Barca irriteert mij zo ontzettend erg, iedereen kiest ze.
    Niet omdat ze barca fan zijn ofzo, maar omdat Barca velen malen beter is dan de andere ploegen.
    Ze zijn zelfs beter dan Real Madrid die toch echt competitie winnaar zijn!

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij bedoelt hij dat de graphics bij pro juist beter zijn en daarmee doelt hij op de animaties.

9. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had al zo het idee dat lezen niet één van zijn sterke punten is...

10. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag 3x een vrije trap geraakt in xboxlive ranked match maar geen achievement :confused: en hij ging er rechtstreeks in :eek:

11. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    kyo, weet je, jou onvrede hoeven we eigelijk helemaal niet aan te horen, ga ff lekker tegen een boom praten..

waar doe je nou zo moeilijk over ? je heb zelf de verwachtingen zo hoog gelegd dat het spel tegenvalt hoor.. als je na pes 5 pes 6 in je handen kreeg, DAT was een tegenvaller! door alle opties die bij de xbox eruit gehaald waren etc.. dat dit spel jou niet boeit, verkoop m lkkr en ga met je fifa spelen..
    .
    .
    .
    we don't facking care..

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Amen_O_

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Moet eerlijk zeggend at ik best blij was met PES6, oke zaten veel minpunten aan maar qua gameplay vond ik hem super. Hij is nog beter gemaakt, alleen maken ze nu weer de fout dat ze de balans eruit halen door sommige spelers extreem snel te maken. Speel daarom ook geen spaanse leaque en alleen maar de wat lagere, omdat daar de speelsnelheid veel beter is en je wat lastiger langs je mannetjes komt. Toch was ik blijer met de overstap van 5 naar 6 dan van 6 naar 2008. Want ze hebben dingen verbeterd, maar er zijn ook dingen achteruit gegaan. En dat mag toch niet gebeuren lijkt me.

Ben heel tevreden met pes2008, maar ben bangd at als dalijk alles goed is online nog steeds hele grote scores gaan komen omdat iedereen barca kiest. Beetje jammer.

Hopelijk gooien ze het voor volgend jaar helemaal om. De grote clubs minder goed maken. Snelheid van die spelers stuk lager. Stotteren van filmpjes moet eruit (waarom kon het in 6 wel goed?), en die lijn die over het veld loopt moet weg. Dat zijn de dingen waar ik me het meest aan irriteer. Ohww ja, en de keeper ff wat upgrade. Nu is het niks.

Klink vast wat zeikerig nu, maar iedereen moet wel kritisch blijven. Heb fifa ook en dat is echt helemaal niks voor mij. Gameplay ervan ligt me totaal niet. En die van PES wel, daarom is die dit jaar weer de grote winnaar voor mij. Toch hoop ik dat ze volgend jaar een beter product afleveren en niet met het gevoel zitten dat wij het toch wel blijven kopen.

14. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja...

Schrok me eerst de vetpleuris na de eerste goal... dacht ff dat ik per ongeluk de PS2 versie had meegekregen 8)
    KUTscenes zagen dr niet uit! lees cut voor diegene die het nicht begreifen }:]

Maar daar erger ik me nu nieteens meer an, aangezien het er voor mijn gevoel prima uitziet tijdens de wedstrijden. En de gameplay is weer helemaal geweldig. En daar gaat het mij iig om.

Heb het overigens nog niet online geprobeerd en zal dat ook nog ff niet doen maar zo tegen wat maatjes vind ik het weer helemaal geweldig \o/

Beetje jammer dat ik een klote disc heb die niet altijd wil starten, maar alstie het doet :thumbs:

Maarehh... de volgende versie mogen ze toch wel een beetje oppoetsen, MITS dat ten koste gaat van de gameplay :)

Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  15. Drogba

Drogba Guest

:emo:

Net eindelijk de grote zomerstop gehad met Valencia, ik heb net op het nippertje kunnen winnen van de World Team op Top Player in de laatste minuut met 1-0, echt overtuigend was het niet. Ik ging daarna op zoek naar wat spelers en zag een 26 staan bij Van der Vaart, ik bood hem 900 salaris en betaalde 11000 punten voor de transfer en had hem in een klap al binnen, hij speelt onwijs heerlijk.

Ook een aanrader is Podolski, bij hem had ik 35 kans maar kreeg hem ook binnen met een niet al te hoge salaris (850), schiet prachtig met zijn linkerbeen, bijna alles gaat raak.

Ik heb trouwens nog een vraagje, heeft iemand Roberto Carlos weten te strikken? Hij heeft een startsalaris van ~535, ik bood hem het dubbele en toen kwam zelfs toen kwam die niet, ik zag daarna Evra staan bij unowned players, zeker geen contractverlenging gekregen mooi meegenomen dan zo'n speler.

16. Achillias

Achillias Guest

Wohoo een nieuwe mijlpaal bereikt :D

- Played 132 matches
    - Wins 100!!
    - draws 5
    - losses 27

:p

17. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    NICE \o/ ik win van de 100 games miss 50 games of minder :'-(

18. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10

_O_:thumbs:

19. rawdiee

rawdiee New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel jij al serieus online :| Ik wordt zo agressief van die lag dat jij 132 matches al hebt volgehouden.

20. wamberto

wamberto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit geweten.

iemand een antwoord op het feit dat als ik met een maat van mee speel dat degene die wint 1 punt krijgt en de verliezer wel de normale puntenaftrek krijgt op live?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina