1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Snap niet hoe je online kunt spelen ik win of verlies alleen maar door lag dan denk ik dat de bal over is gegaan en sta ik toch met 1-0 voor. Heb ook al de neiging gehad pes 08 als frisbee te gaan gebruiken.

2. rawdiee

rawdiee New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man ik dacht dat ik de enige ben ik speel gelukkig nog player matches dus geen probleem maar ik wordt er zo agressief van dat ik ook bijna me cdtje doormidden heb gebroken.

3. Geogamer

Geogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin het een beetje op m'n heupen te krijgen. Ik heb in alle stadiums gespeeld en toch geen World traveller achievement. Ook alle teams uit Serie A verslaan en ook daar geen achievement... Nog iemand die dit probleem heeft? Op het Xbox forum hoor / zie ik ook veel dergelijke berichten.

4. Drogba

Drogba Guest

En wat gebeurt er als je de achievements niet hebt?

5. Geogamer

Geogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je ze niet lijkt me ? :lol: :)

EDIT: oké dit is raar. Ik zet men Xbox 360 af en start hem terug op met PES 2008 erin en krijg plots beide achievements ...

Nog een edit. oke blijkbaar toch niet zo raar: http://forums.xbox.com/16445144/ShowPost.aspx

Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren de coaching dvd maar eens afgespeeld, wat een nieuwe moves zitten er weer in. Heerlijk om te zien dat het allemaal weer net zo diepgaand is als in de vorige jaren.

Binnenkort maar weer eens evo avondje organiseren, tegen de cpu spelen heb ik nooit leuk gevonden namelijk :)

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die replays kan je wel zo zien als in PES6, dan moet je op Y drukken dan krijg je de Motion Camera. Weet ook niet waarom ze die niet standaard laten zien, maar ja. Misschien omdat het er zo meer realistisch uit ziet.

En die keeper heeft af en toe echt rare acties, soms tikt hij een harde bal echt onprofessioneel in zijn eigen doel. Maar hij heeft ook goede acties, 1 op 1 zijn ze echt wel beter gevonden. Als ik dan probeer te schieten dan hebben ze hem meestal wel.

8. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ale nog een uurke wachten en kheb hem, de nieuwe lading is binnen\o/

9. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook mijn mijlpaal behaald:D

Played: 88
    Wins : 75
    Draws: 5
    Lose: 8

En al bijna 500 gamerscore met PES:)

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat met de Y knop weet ik, maar ik bedoel. Waarom liepen herhalingen in PES6 wel goed en nu stotteren ze enorm. Het is wel mooier geworden maar dan hoef het niet gelijkte gaan stotteren!

11. wamberto

wamberto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

12. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    is er nog veel ''lag'' op live ?
    ik kan daar echt niet mee omgaan

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Waarom kan ik sommige spelers niet man marken? Meestal als de tegenstander met 3 spitsen speelt, dan kan ik de middelste spits niet marken(selecteren) Zit iemand ook met dit probleem. Ik speel de ps3 versie overigens.
    EN daarnaast hebben ze wel even weer de verdediging tijdens een voorzet goed verpest. Bij een naderende voorzet dan laten de verdedigers 9 van de 10 keer hun man gaan zodat die helemaal vrij staat in het strafschotgebied.
    Dit zie ik bij mij eigen verdediging gebeuren, maar ook bij die van mijn online tegenstander. Echt zwaar irritant. In pes6 liepen de aanvallers juist terug, nu zijn het de verdedigers. =(

Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet iemand hoe je van bommel en van nistelrooij bij het nederlands elftal kan krijgen

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze er alleen in zetten door ze te vervangen. Ik heb Van Nistelrooy bijv erin gezet ten koste van Vennegoor of Hesselink. Van Bommel kan je erin doen voor die Landzaat-gast die er toch niks van bakt.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, we wachten op een patch

17. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik hoop wanneer de patch uitkomt ze het ranking systeem ook gaan resetten. Denk niet dat iemand serieus een normaal potje online heeft kunnen spelen.

18. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die achillias speelt het vet veel online, en wint ook veel. maarja beste spelers komen na de patch;)

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Welke knopen moet ik gebruiken om shirtje te trekken, kan het nergens vinden in het boekje.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij al de 1000ste gast die dit vraagt... of je gebruikt de zoek optie even of je leest het topic door.. Of je speelt het spel gewoon en dan zie je dat het automatisch gebeurt dmv pressie...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina