1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    als ze dan ook nog de onbalans (bv ronaldinho, kaka, messi tov de rest) eruit halen, is het een topspel. Als je barca of milaan hebt loop je overal doorheen:x

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zo, dat zijn de echte ;)
    Nee, zo fanatiek ben ik weer niet. Speel op 10 min. Hopelijk klopt het dat je in de zomerstop dan het niveau kan veranderen, zodat ik ook op proffesional/topplayer kan gaan spelen.

Aha, jij bent zo'n speler die nu de hele tijd met Barca speelt? Mag ik raden welk team je speelde in pes 6.... Inter?
    Ga jij eens heel snel de ML spelen. Mag jij laten zien hoe je "overal zo doorheen loopt"

Hoop ik daar maar op dan :)
    Ik heb zelf Schwartz gekocht. 17 jarig talent zonder club :)

Hoop daar ook op, maar vrees dat dat niet gaat gebeuren :'-(
    Zoals hier al meerde mensen aangeven zie je bij "slechte" teams pas hoe goed dit deel eigenlijk is. Eigenlijk hoef je alleen maar een Messi op te stellen om een wedstrijd (online) te kunnen winnen :mad: Beetje jammer.

Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  3. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik D2 Cup wedstrijden spelen?

hallo,

ik kreeg net met mijn ML een kader met alleen To Next Match zonder de VS knop eronder, en ik klikte op To Next Match. waarna ik een kader kreeg met daarin een tekst: weet niet precies wat erstond, maar nadat ik op OK had gedrukt stond er bij de d2 cup wedstrijd geen uitslag.

Weet iemand misschien hoe ik deze wedstrijden wel kan spelen?

alvast bedankt!

4. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
  5. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de tekst niet had doorgeklikt, had je kunnen lezen dat je in de eerste ronde van de cup geen wedstrijd hoefde te spelen. Je speelt dus vanaf de 2e ronde.

6. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In die eerste transfer periode moet je gewoon een flink aantal spelers op de transfer markt zetten. Minanda is al 36 ofzo dus daar heb je weinig meer aan en daar kan je nog redelijk wat punten voor krijgen die je in nieuwe spelers kan investeren.

Speel zelf ook ML op top player alleen wel 10 minute matches. In mijn ogen is dat de lengte waarop PES het meest realistische spelbeeld en uitslagen weergeeft.
    Maar het is inderdaad best pittig met dat prutsteam. :)

Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  7. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik overigens wel een zwaar minpunt vind, is het feit dat wedstrijden tegen vrienden en player matches als INVALID matches komen te staan binnen je track record. Beetje nep van Konami, had het dan een andere naam gegeven. Nu lijkt het alsof ik 50 wedstrijden voortijdig ben gestopt ofzo.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hierdoor koop ik waarschijnlijk toch Fifa. Lijkt me hierdoor online toch veel leuker, is veel meer in balans. Zonde =(

9. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor het snelle antwoord, maar waarom hoef ik dan in de eerste ronde geen wedstrijd te spelen?

10. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom

11. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie het als niet geloot worden voor de eerste ronde, soort van vrijstelling. Heb je bij Asia cup ook, je kon bij vorige PES's jezelf gelijk in de halve finale zetten, omdat er een oneven aantal teams waren.

12. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de exacte voorwaarden voor de National Teams Dominated achievement? Heb vandaag alle landen verslagen (inclusief het land waar ik mee speelde) maar geen achievement. Moet je ook de classic landen verslaan?

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ok.

Maar voor mij is het 30 minuten only. Dat andere is geen optie als je het op 'echt' wil laten lijken. Het idee van 'de nul houden' of 'een voorsprong vasthouden' is bij 30 minuten zoveel echter dan op 10 minuten. En de 'impact' van de 1-0 tegen in de laatste minuuut is ook van veel groter caliber. Dan wil je wel ff vloeken hoor:)

(uitslagen zijn verrassend normaal, althans bij mij, wel nog allemaal verloren)

14. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook juist de bedoeling dat de Master League lekker moeilijk is. Dit is ook juist de kracht van het spel. Want op deze manier zijn het echt je skills die tellen en niet de individuele kwaliteiten van een bepaalde speler.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het eerste seizoen echt moeilijk gaan, het was echt drama 8) Maar het tweede seizoen ging het gelijk veel beter en werd het al wat makkelijk, een aantal spelers hadden zich nogal goed ontwikkeld en ik had Diego gehaald dus ging alles meteen veel beter. Misschien als je het echt als uitdaging wil moet je een nog slechter team nemen, ik had dan Ajax, wat nog best veel potentie heeft met die jonge spelers.

16. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Speel je PES6 niet? In 2008 blokt de keeper juist naar de achterlijn toe.

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    ML moet je eigenlijk gewoon beginnen met het default team, dat is het leukst maar ook het moeilijkst. Mn controller vliegt geregeld door de kamer.

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    ...maar hij heeft 'm ook minder vaak klemvast dan in PES 6. Er zit nog iets mis bij de 2008-keeper, want ik heb al heel wat rebound-goaltjes gemaakt.
    Komt nog bij dat de keeper in zijn ijver om de bal naar de zijkant te boksen de bal vaak in eigen doel slaat.

19. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    True, maar ik zeg ook niet dat het niveau goed is. In 2008 probeert de keeper heb daarentegen in 90% van de gevallen naar de zijkant te boksen i.p.v. naar het midden.

Vraag me af waarom ze de balans van de keepers niet kunnen verbeteren.

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Heeft het WEER nog iets met 'klemvastheid' te maken? Ik had misschien de induk namelijk. Dat bij regenweer de keeper minder klemvast is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina