1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Aardig bedacht :)
    Ik denk het niet, want ik had de afgelopen dagen het weer op 'fine' staan en toch kreeg ik wat grabbelpartijen van de keepers ( beiden ) te zien...

2. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Volgens mij hebben ze dit keer Grandel gebruikt voor de keeper animaties :'-(

3. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

4. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee wat de echte namen zijn van alle classic nederland spelers?Weet ze niet allemaal.. tnks:)

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Over die keepers; ik vind ook dat ze soms nogal rare beslissingen nemen. Zoals bijvoorbeeld uit zichzelf geregeld buiten de 16 komen zonder dat ik op "Y" druk. Of de bal over de zijlijn trappen als ik op "A" druk...Hmm Pieckenhaagjes...

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. berenscheet

berenscheet Guest

8. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb die link wel ergens, maar kan m zo niet vinden. Dus maar ff uit mn hoofd:

Van Breukelen, Blind, R. Koeman, Krol, van Tiggelen, van Aerle, Neeskens, Cruyff, Rijkaard, Gullit, Winter, Jonk, Keizer, Bergkamp, Overmars, van Basten, E.Koeman, Rensenbrink, de Goeij, Vanenburg, F. de Boer......dat was het wel zo'n beetje geloof ik( is trouwens niet in werkelijke volgorder van PES ).

9. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik die Long Ranger achievement. Heb een (naar mijn mening) prachtige goal gescoord. Met Odonkor vanaf 36 meter met de binnenkant van zijn voet. Voelde echt goed \o/ Hij is overigens ook een aanrader voor je masterteam, niet al te duur en snel als een gek!

10. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook eindelijk gehaald. Met Eto'o vanaf 37 meter strak en laag
    over de grond in de linkerhoek \o/
    Keeper zat er nog wel aan, maar het was niet genoeg :)

Was tijdens een leuk potje in de Spaanse Cup 8)

11. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    eeehm ik speel alleen maar ML met ajax op top player en ja ik loop overal doorheen en me team met pes6 was altijd nederlands elftal. en het is zo dat je met amateur overal doorheen loopt de spelers zetten namelijk geen druk.

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heerlijk gevoel is dat als je de Long Ranger achievement haalt! :)

Heb hem zelf met Maduro gehaald.
    Schoot hem van 37 meter over (!) de keeper heen. :cool:

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel al vanaf pes 4 met Barca, ben ik nu ook schuldig ;(

;)
    Hopelijk komt er echt een patch nog die de keepers nog verbeterd want soms ben ik de wanhoop nabij! ;)

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zo moeilijk is dat toch niet? Dat vind ik wel erg makkelijk aan deze pes, staan inmiddels 5/6 replays op mijn Hdd met schoten vanaf 30/40 meter. Maar het voeld idd machtig aan om zo'n goal te maken \o/

15. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Ik heb hem gehaald met een kut goal:p met andy van der meyde. de keeper komt uit schiet hem naar de zijkant dus ik kon hem vanaf 38 meter op leeg goal schieten:+

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, het ligt er maar aan tegen wie je speelt. Als je weinig ruimte krijgt lukt het echt niet zo makkelijk om een schot te produceren, laat staan aan te leggen voor een afstandsschot.

17. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja maar ik speel alleen maar met mijn masterteam, en daar zitten niet zulke topschutters bij. Ik probeer het daarom ook nooit van afstand, maar ja na het zien van deze goal moet ik het toch wat vaker proberen. Hij zat er btw heerlijk in, de keeper kwam er niet tussen.

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Gisteren trouwens voor het eerst echt de invloed van Teamvision gemerkt. Ik merkte dat er veel ruimte was op de flanken, dus ik ging van 4-4-2, naar 4-3-3 toe. Ik speelde een aantal keer via de flanken, maar op een gegeven moment had ik mandekking gekregen en kon ik dus niet meer zo eenvoudig via de flank spelen.

De A.I. zorgde hier dus zelf voor. Toch wel vet!

19. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij gisteren iets open gespeeld van classic players. Kan iemand mij uitleggen wat ik daarmee kan doen en hoe?

thnx.

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    En dat is in de MASTER LEAGUE? Want in Exhibition lijkt me TV wat lastig (als je in principe steeds met een ander team kunt spelen)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina