1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    lol ja.

wat zijn die keepers ook slecht zeg. kreeg gewoon 3 goals tegen vanuit de rebound op ballen die makkelijk te klemmen waren.

2. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    please help me

3. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    tip voor ML spelers,

Sno is best goed

bij mij nu ''21'' jaar,
    fysiek sterk.
    schot word steeds beter,
    alleen je moet aan zijn snelheid werken,
    en zijn Stamina.

hopen op de patch voor xbox live..

4. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    In tegenstelling met iedereen hier heb ik vrijwel nooit last van lag. Van de stuk of 80 potjes die ik heb gespeeld pas 1 potje dat werd verpest door lag. Heb het spel overigens pas een week na de release gekocht

5. wamberto

wamberto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom nu niet op live, zouden ze nu eindelijk bezig zijn met de update???

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dan moet je dat gelijk zien als je het spel opstart; dan moet hij aangeven dat er een update is...

7. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt: bezig zijn met...;)

8. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die nog een goede, jonge en betaalbare spits zoeken: Ormoa. Een nigeriaantje. Staat 2e seizoen veel in de basis bij mij. Ik speel met Man U.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wat staat er precies? Zegt-ie dat als je naar Xbox Live gaat vanuit PES?

10. wamberto

wamberto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels doet ie t weer, helaas niet voor de patch dus.

Weet iemand hoe t komt dat als ik tegen een vriend van me speel(dit zijn overigens de meeste potjes) dat degene die wint er 1 of geen punten bijkrijgt, terwijl bij de verliezer er wel de juiste aantal punten afgaat?
    Dit was ook zo in PES6.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Twee weken terug ook eindelijk aangeschaft, en toch weer een erg fijne game. Wel weer totaal anders dan het vorige deel, vooral dan omdat het natuurlijk sneller gaat, en het hele gebeuren met verdedigen is veranderd. Ben maar met Ajax begonnen, gewoon het "echte" elftal gebruikt. Inmiddels ziet mijn team er zo uit, Luque is geweldig. :)

-----------Stekelenburg------------
    Heitinga--Stam--Lúcio--Emanuelson
    -------------Maduro----------------
    Diego------------------------Davids
    --------------Luque----------------
    ---van der Vaart--Huntelaar--------

Stam moet er eigenlijk uit natuurlijk, maar was al begonnen met Master League en geen zin om overnieuw te beginnen. Ben nu overigens bijna klaar met het eerste seizoen.

12. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff vraagje, ik zie nu bij iemand anders zn gamercard staan dat ie achievement bij pes08 heeft:
    Goal Getter:
    Achieved when you have scored 100 goals.

Maar ik snap nog eigenlijk weinig van die achievements, dus mijn vraag; geld dit alleen voor offline, of alleen online, of voor beide. Niet dat ik al 100 goals heb gemaakt ofso maar toch :9

13. Drogba

Drogba Guest

Dat zijn gewoon alle goals, ranked, player, exhibition, mastr league etc.. zolang je maar ingelogd bent op die gamertag waar je de achievement op wil halen.

14. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, geen probleem dan want heb maar 1 gamertag. Sorry van offtopic maar laatste vraag; Ik zie zo veel mensen met een enorm hoge gamescore. Nu heb ik zelf alleen halo 3 en weet niet hoe je ze daar moet halen maar speel die nooit ga die ook verkopen. Maar wat zijn nou makkelijke manieren om bij PES08 achievements te halen. Ik heb 35 punten maar das voor bijna niets nog.

Grtz

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als je even op je eigen gamertag kijkt, zie je per game de achiements + de voorwaarde om ze vrij te spelen ;) Kan je zelf kiezen welke makkelijk zijn. Voor pes 2008 zijn dit bijv.

First Glory
    Achieved with your first victory.

10 [​IMG]
    Behaald

Winning Streak
    Achieved after 10 straight wins.

50 [​IMG]
    Verkregen 5-11-2007

Hat-trick Hunter
    Achieved after scoring 5 hat-tricks.

15 [​IMG]
    Verkregen 5-11-2007

World Traveller
    Achieved when all stadiums have been used.

20 [​IMG]
    Vergrendeld

etc.

16. Drogba

Drogba Guest

Ik ben net kampioen geworden in spaanse divisie en keek gelijk in mn nieuwe schema naar de poules van de neppe CL. Het enige wat mij opviel is dat mijn team nergens tussen staat?

Ik heb overal in mn kalender gekeken en ik zie alleen maar 1 wedstrijd tegen ac milan thuis en uit, worden de poules nog aangemaakt of iets dergelijks?

17. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Winning Streak
    Achieved after 10 straight wins.

50
    Verkregen 5-11-2007

Is dat 10 overwinningen achter elkaar of totaal.

En het is mij nog niet eens gelukt 1 hattrick te maken laat staan 5 :9

Ik zie bij ieders gamescore 1000-en en ik heb pas 35, klinkt niet alleen enorm triest is het ook ...:x maarja heb ook pas een paar weken mn xbox en snapte het nog niet echt. Speel veel demo's nu ik net xbox live heb haha

18. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    STRAIGHT wins, dus achter elkaar. En 5 hattricks is prima te doen. Hangt ook een beetje van je speelstijl af. Als je echt afhankelijk bent van 1 goede spits zoals in de ML dan heb je binnen no time een paar hattricks achter je naam staan. Ik had met mijn spits 7 hattricks ofzo in 1 seizoen, tel daarbij op dat ik in mijn allereerste ranked wedstrijd ook een hattrick maakte met Ronaldo, en ik had binnen no time die 5 hattricks achievement. Best jammer, want van mij had het getal veel hoger gemogen. 25 hattricks ofzo :+

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Soulja was me al voor :)

20. Sensi 82

Sensi 82 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de poules wordt inderdaad nog 'geloot' dus op een gegeven moment worden de groepen vanzelf bekend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina