1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensi 82

Sensi 82 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vanavond ook maar met de ML (Topplayer) begonnen.
    Na wat gelijke spelen en verliespartijen volgde een 6-0 nederlaag tegen Helsingborg. Larsson en consorten hadden de tijd van hun leven.
    Nu moet ik daarbij zeggen dat ik van begin af aan de ISS (Pro) reeks speel dus het gaan niet om onervarenheid. Oei, ik kan me niet herinneren dat ik ooit tegen zo'n afstraffing ben aangelopen.
    Nu moet erbij gezegd worden dat m'n team op zowel het veld als op de bank er finaal doorheen zat. Nauwelijks gerend met spelers en afwachtend gespeeld. Conditioneel zijn de 'default players' echt een drama.
    Kan niet wachten om met betere spelers revanche te nemen ;)

2. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat wordt veel informatie krijgen van goede spelers en nog meer oefenen dan nu (iedere dag zeker 5 potten voetbal)..

Op welke niveau speel jij dit alles eigenlijk? ik had m op pro gezet, dan is snelheid hoger en vind ik het voetbal zelf leuker, alleen verlies dan meestal, nog niet goed genoeg. En jij maakt een hattrick in je eerste ranked match, ik heb nog 0 keer gewonnen in een ranked match:xis voor mij allemaal nog te moeilijk, wel jammer want wil het liefst online spelen maar kan daar niet meekomen..:mad:

Ben ook bezig met trainingen waardoor afwerken enso nu wel iets beter gaat, maar toch moet beter worden (A)

grtzz

3. Drogba

Drogba Guest

Pro vergt inderdaad flink wat training en ervaring wil je slagen op Top Player.

Ik heb echter nog een vraag, Maldini kapte met voetballen vorig seizoen( 2008 ), ik herinner me nog goed in PES4 dat zulke spelers terugkwamen maar dan als 18 jaar oud, is dat nu weer?

Lijkt me wel gaar als dat zo is, anders zijn alle spelers na x seizoenen toch 'op'?

4. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dit net heel raar.

ik speelde tegen twente echt goed (speel met ajax)
    twente deed niks het was 4-1 geworden.
    volgende wedstrijd tegen vvv venlo.
    ik had gekeken of ze rust moesten hebben. maar dat hoefde niet.
    ik start aan de wedstrijd en heel de wedstrijd lang is vvv venlo de betere,
    mijn team was echt te zwak, (slap) niet vechten voor de bal zoals bij de vorige wedstrijd wel .. :confused:
    ik denk toch dat de cpu bepaald wie er gaat winnen of goed speeld..

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hellboy, daar geloof ik niks van.
    Ik denk aan twee mogelijke redenen:
    1. Teamvision: VVV heeft zijn opstelling beter gekozen dan Twente deed.
    2. Vorm: Heb je wel op de vorm van de spelers gelet?

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd.. Elke wedstrijd is weer anders... Thuis en uit maakt ook nog wel eens een verschil en de vorm is idd heel erg belangrijk.

En natuurlijk moet je zelf ook de mannetjes besturen :p

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Wat een geniale game is dit. ML (Topplayer, 30min), 6e wedstrijd, weer verloren 2-1 (1-0 achter, 1-1 gemaakt dan toch weer 2-1 tegen) ... Het geniale?

Ik zit te GVDGVDGVD'n en ik voel me steeds meer op wraak belust. Kom maar op met die 'betere' spelers, Moet ik voor werken maar ALS het zover is zal mijn wraak zoet zijn. Dan gaan ze er allemaal aan 3-0 5-0 8-0, maakt me niet meer uit. Ik ben GVD op zoek naar wraak.

Hahaha

(btw, de AI tegenstander gaat in de 88e min bij 2-1 voor gewoon 'tijdrekken' bij de cornervlag ... ook dat is geniaal!:)

8. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ha, mooi is dat heh (moet ik voorzichtig mee zijn natuurlijk, misschien ben je nog een beetje boos ;)).

Ik speel nu met Torino. Echt een leuke middenmotor in Italië (aan topclubs doe ik niet, behoudens Feyenoord, wat in Nederland een topclub is). Paar leuke wedstrijden gespeeld.
    2-3 gewonnen van Palermo. 1-0 achter, even later 1-2, maar in de 88e minuut 2-2. De controller kon ik toen wel weggooien, maar in de blessuretijd maakt Barone er zowaar 2-3 van. Heerlijke momenten als je de match toch nog uit het vuur sleept.
    Tegen Juventus 3-3 gespeeld. Ik kwam 0-1 voor, het werd snel 1-1 en 2-1, vervolgens maak ik er 2-2 van, helaas 3-2, maar vlak voor rust (!) toch nog 3-3. Spectaculaire wedstrijden, al speel ik ook wedstrijden waarik het met maar een paar kansjes moest doen.

Pas schoot ik er trouwens 3 echt heerlijk van afstand in. De eerste met Recoba, ingeluid met een geniale actie. Hij krijgt de bal toegespeeld, er komen tegenstanders van voren, van achter en van links, ik snij snel door het midden, de DMF komt erin vliegen met een drieste tackle, maar mist mijn benen gelukkig. Hij raakt echter wel de ledematen van zijn teammaat, die vervolgens in zijn val de andere teammaat meeneemt. Ik loop tot op 18m van het doel en met een keihard schot vliegt die bal erin.
    Tweede goal was van Rosina. De bal werd teruggelegd door m'n spits, Rosina haalt in een keer uit en de bal ploft in het hoekje.
    Derde goal was nota bene van m'n verdediger die de bal afpakte en van 25m met een stuit de hoek in schoot. Wat me in PES 6 slechts zelden lukte, doe ik nu 3 keer in een wedstrijd. Heerlijk!

Oh ja, aanrader voor de ML-spelers onder ons:
    Dellafiore (Torino) is een linksback met groeimogelijkheden. 19 jaar pas, gezonde aanvalsdrang (zonder dat je hem daar opdracht voor geeft) en ik denk dat hij vrij goedkoop is. Best de moeite waard, omdat jonge en goede linksbacks maar schaars zijn.

9. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal hem noteren, ik speel nu met een default team, dus ik kan wel wat versterking gebruiken. Nog andere suggesties ?

10. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat heb je zoal nodig?
    Ik weet dat de verdediging van de default players in ieder geval dichtgetimmerd moet worden, want dat loopt niet over van kwaliteit. In dat geval kun je Natali goed gebruikten. Beul van een vent (ondanks de naam ;)), 1.91m lang, dus ook goed bij het verdedigen van hoekschoppen en de hoekschoppen binnenkoppen. Niet bijzonder snel, maar goed te doen.

11. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Heb op elke positie wel 1 à 2 versterkingen nodig. Het liefst Italianen, blijft toch Parma ;)

12. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zijn Dellafiore en Natali beide, dus dat komt goed. :)

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Maarre kan je nu met je Master League team straks ook online spelen? Want dan heb ik echt motivatie om door te spelen tot ik een goed team heb. Zou wel vet zijn.

Had trouwens gister nog een prachtige goal met Riquelme, vanaf 40 m denk ik zoiets. Maar die achievement kreeg ik niet? Komt dit omdat ik tegen een vriend speelde en niet tegen de COM?

14. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik haalde hem in ieder geval tegen de COM.
    Achievement krijg je na de wedstrijd, dus mocht je ooit van 35+ m de achievement niet direct krijgen, geen zorgen. ;)
    Via Gallery -> Track Records kun je kijken of het echt 40m was.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nja bij Track Record staat nog steeds 24m, mijn schot met Mitea in de Master League. Hij telt dus niet mee :mad:

16. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom speel je met Mitea...:confused:

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of jij met Ajax in de Master League speelt? Hij ontwikkelt zich namelijk best goed. En Suarez is niet echt denderend in Pro Evo 2008.

18. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal geode aankopen gedaan in de winterstop, het is dan ook erg lekker om te zien dat je team gelijk wint nadat ze in 19 wedstrijden maar 8 punten wisten te halen, en een doelsaldo van -35 hadden.

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel met AZ en ben bijna door me 1e seizoen heen. Popularity is C, goede spelers voor az op het moment?

20. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al heeft Suarez -50 bij z'n stats, alsnog zou ik met hem spelen. Als ik iemand goed vind in het echt, dan speel ik ook in voetbal spellen met diegene. Ook al is Mitea bijv. beter.;)

Dan voel je je wel ff lekker he?:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina