1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vision cam in je 360 pluggen --> pes 2008 opstarten --> edite mode --> new/add player (of zoiets).

Daar kan je met je vision cam je eigen gezicht erop zetten. Wil je met bijv. de Hulk spelen, dan maak je daar een plaatje van met je vision cam.

Maar ik vond het maar irritant werk, en heb me er ook niet in verdiept :9

2. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks, hoe maak je dan een foto?

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat moet daar denk ik ook ergens staan ;) was ook met rainbow six krijg je een schermpje en dan maakt hij een foto van wat erin beeld komt;).

4. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Dit is zaad:confused:

Heb 2 achievements unlocked volgens mn trackrecord maar heb ze neit gekregen... WTF...

World Traveler en Owner gaat het over btw...

5. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, en als ik gewoon een foto wil maken zonder in een spel te zitten?

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Bij RBS Vegas maak je een foto van voor- en zijnaanzicht. Verder doet de 360 alles zelf. Bij pes 2008 moet de foto helemaal zelf passend gaan maken. Teveel werk voor mij ;)

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    YES YES, eindelijk de achievement gehaald dat je met een Vrije Trap online scoort in een ranked match :D. Je moet om hem te halen de game zelf hosten en dan met een vrije trap scoren die dan ook de winnende doelpunt moet zijn. Dus 1-0 was voldoende voor mij \o/\o/

8. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Quote mezelf ff omdat ik denk dat niemand het gelezen heeft...
    Zijn er meer mensen die last hebben van deze ongein....?
    Vind het niet zo leuk eigenlijk, nu ook een extra wedstrijde erna gespeeld maar nog steeds niks....:mad:

9. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe heb je die achievements gehaald dan, wat voor soort wedstrijden?

10. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Eehhhm... Cup-wedstrijden met Argentinie, in verschillende cups... Op het middelste niveau...

11. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow dan weet ik het niet, nee dacht misschien heb je ze met een online player match gehaald..
    (dan zouden de achievements niet mee kunnen tellen.) want het laatst ook met van nistelrooy
    4 doelpunten in een wedstrijd gescoord en kreeg ook geen achievement voor hattrick.

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Kbaal er best van... waarschijnlijk is de enige optie om mn option file te resetten?

13. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow dan weet ik het niet, nee dacht misschien heb je ze met een online player match gehaald..
    (dan zouden de achievements niet mee kunnen tellen.) want had laatst ook met van nistelrooy
    4 doelpunten in een wedstrijd gescoord en kreeg ook geen achievement voor een hattrick.

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  14. wamberto

wamberto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe t komt dat als ik tegen een vriend van me speel(dit zijn overigens de meeste potjes) dat degene die wint er 1 of geen punten bijkrijgt, terwijl bij de verliezer er wel de juiste aantal punten afgaat?
    Dit was ook zo in PES6

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien stond je wel buitenspel.

16. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Koop anders de strategy guide bij de free record shop. Je kunt geloof ik als je een diepe pass (B) doet met de selectie knop voor de mannetjes en de D-Pad je diepte pass afstellen en zo een diepe pass a la de boer-bergkamp maken.

Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  17. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke stats moet je van de verdedigers beter maken, zodat ze die topaanvallers eens in de tas hebben. Word er gek van dat je telkens voorbij word gerend, alsof je er niet staat.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zulke passes wel eens gemaakt ja, gewoon met B en dan in de richting met de thumbstick waarin je wil schieten. Daarna nam hij hem zo aan op de borst, en volleerde hem binnen. :)

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik zal erover denken over die Guide ... maar er is toch ook ziets als 'manual pass', door op de stick te KLIKKEN? Iemand die dit op die manier doet en het onder de knie heeft? (Tip?)

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maxqubit,
    Die lange pass daar staat een leuke richtlijn voor in de strategyguide. Ze zeggen dat het aantal procenten dat de gauchebar is gevuld= aantal meters afstand dat je passed. Als je dus de bar 50 % vol hebt, geef je een pass over 50 meter.
    Wat die manual passing betreft: Die werkt echt niet goed; veel te moeilijk. Maar je kan wel in de button configuration veranderen dat je niet de stick hoeft in te drukken, dan gaat het wat minder moeilijk. Ik gebruik de manual passing niet meer, vanwege de moeilijkheidsgraad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina