1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    met jou eens hanterp.

Manuel pass is veel ste moeilijk, ook met vrije trappen , dan gebruik ik het wel voor een bal terug te spelen maar het is echt ingewikkeld,
    bij doeltrap / vrije trap moet je gewoon helemaal rond kunnen draaien,
    en die snelle vrije trap vind ik deze keer ook maar niks. soms doet hij het wel soms niet , en vaak zitte daar veel ''fouten''' in ..
    had konami mogen verbeteren.
    maar idd een game is nooit perfect :)

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hanterp, Hellboy, bedankt ... die tip van 'afstand=gaugebar' is een goeie (ga ik gelijk op letten)

Dan nog een vervolgvraag ... als 'manual pass' te moeilijk is, dan passen jullie (en ik) dus met B ... zit je dan aan de/een 8-way richting vast? Die indruk heb ik namelijk, of kan je ELKE gewenste richting krijgen dmv de stick?

Edit: Buzza zegt iets van 'je kan je ontvangende mannetje selecteren als je met B een pass geeft' ... Is dat zo? (Hoe?)

Ok, ik ben lui en zit op mijn werk. Geen PES boekje in zcht (misschien een op gamefaqs.com kijken)

Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag. Heb heb PES 2008 vanaf dag 1 maar heb ook vanaf dag 1 iedere wedstrijd die ik speel lag. Ben ik de eninge of zijn er meer hier. Zoja weet iemand van een patch die ze problemen verhelpt. Kan namelijke alleen maar vinden dat er een patch voor de ps3 komt.

Ik hoor het graag.

4. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft er al iemand sites ontdekt waar mensen hun ervaringen met de Edit-mode vrijgeven?
    Het lijkt mij wel tof om de tenues van Liverpool en Arsenal er iets realistischer er te laten uitzien...maar ook oplossingen voor die misvormde koppen van de Duitse nationale ploeg. Sommige spelers zien er bij hun club Bayern Munchen wel echt uit, maar in de nationale ploeg niet, die zijn dus makkelijk aan te passen. Maar spelers van Schalke of Werder Bremen in de nationale ploeg zou ik wel wat realistischer willen.
    Hopelijk kan iemand me een link geven!

5. Pauche

Pauche Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou eens bij je xbox360 controller button configuration je long pass mode op type 4 zetten. Dan krijg je veel meer vrijheid met je voorzetten en passes.

6. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ok, thx, ga ik checken.

7. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook lag en ik zit op de internetlijn van een hogeschool... 100 mbit, dus ik geloof er geen bal van dat sommigen totaal geen lag hebben.
    Die gasten zijn echt van die pes fanboys die er alles voor over hebben (dus ook liegen naar ons maar vooral ook naar zichzelf toe... what's the point??) om hun favoriete spel te 'verdedigen'.

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Kijk klojo, ik heb met een vriend 3x online gespeeld, de eerste keer 2 uur lang, toen nauwelijks lag gehad. De 2e keer was het wel ietsjes 'laggy', met soms een hyperjumpje en 1x een bizarre freeze. De 3e keer was weer vrij normaal.

Hij zei dat online ranked een ramp was, maar dat speel ik zelf niet. Dus je hoeft me niet te geloven maar ik ben echt geen 'fanboy' die zo maar wat zegt ... (maar ook ik wacht op de patch, want jofel is het kennelijk nog niet)

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Is het iemand weleens gelukt de schwalbe correct uit te voeren?
    Ze hadden wat mij betreft die schwalbe er beter uit kunnen laten en wat andere mankementen, die er nog steeds zijn, kunnen verbeteren

Enige leuke is wel dat de tegenstander zich af en toe ook laat vallen. :)

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als je tegenstander achter je aan rent en jij stopt ineens(met RB) en dan gaat liggen dan wil het nog wel eens lukken.

En dat de computer zich wel eens laat vallen heb ik ook gehad ja. Die commentators denken dan ook dat het een penalty is. Ik vet boos, en toen zag ik hem geel geven aan de tegenstander :D

Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  11. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wanneer gaan ze die online mode nou eens fixen? Raak de game bijna niet meer aan.... en als het zo door gaat ga ik pes 08 als een frisbee gebruiken. Toch schandelijk dat ze een game uitbrengen die zo enorm zuigt online. Denk dat 90% zich ook dood ergert aan die lag online. En ook genoeg hebben geen online matches te kunnen spelen. Want zoals het nu gaat bij mij lijkt het soms wel of ik naar een Dia slideshow zit te kijken. Wat een ruk product

12. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat de online mode wel gefixed gaat worden?

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar kwam er toch ook een patch? Nou dan denk ik dat ie dit jaar ook wel zal komen.

14. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wordt ie gefixt....alleen weten we nog niet wanneer de patch komt. Konami is met de patch bezig (neem ik aan), maar ze hebben nog niet gezegd rond welke datum we patch kunnen verwachten.

Zelf heb ik niet erg veel last van lag. Ik heb er zo'n 150 wedstrijden ofzo er op zitten...en 85% - 90% van de wedstrijden zijn lag vrij _O_:thumbs:\o/

de overige wedstrijden (10% tot 15%) heb ik wel last van lag; als keepers gaan uitgooien is er lag. Of er is opeens lag en dat mijn tegenstander bij opbouw ofzo opeens rond mijn strafschopgebied is en erna gaat het weer gewoon normaal. :confused:
    Heb 2 keer gehad dat de bal achter het doel bleef en ik gewoon met mijn spelers kon rennen etc. en niet bij de bal kon. Moest ik of mijn tegenstander de wedstrijd verlaten.

Ik speel alleen player matches en zo'n 9 van de 10 keer kan ik lekker spelen..ik vind het prima :thumbs: Maar na de patch kan ik alle wedstrijden lekker spelen nog beter dus _O_

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wat houdt de achievement Eredivisie dominated precies in?
    Moet je alle 34 wedstrijden winnen om de achievement tekrijgen ?

16. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet elk team 1x verslagen hebben dacht ik

17. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, en op jouw eerdere vraag, Nick, over hoe je topaanvallers beter afstopt:
    Ik denk dat je goed moet timen met het instappen met je verdediger in je poging de bal af te pakken, ik bedoel dus op het goede moment op A drukken, zodat ie erop af stapt. Ik blijf meestal op een paar meter afstand van de aanvaller, en als ik de tijd rijp vind, grijp ik meestal in door middel van een normale tackle met A, en soms met een sliding.

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of je loopt mee met de tegenstander, als je ongeveer gelijk met hem loopt kan je (mits goed getimed) een perfecte sliding met B doen en de bal veroveren. Timing is altijd al een belangrijk aspect geweest in PES, en dat is dit jaar niet anders! :)

19. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Net ff wedstrijdje online gedaan en gewonnen 1-0
    vvv venlo- barcalona 1-0 hahahahahaaha lekker lekker
    sry petertje maar das een afgang

20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hallo? Iemand?:)