1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoef je toch niet meer te vertellen dat PES er altijd lelijk uitziet vergeleken met viva? ;)

De spelers zijn idd wel goed gedaan! ook wat minder bekende namen zijn redelijk herkenbaar!

en de penalty'smode is wel het allereerst wat ze er in de volgende PES er uit moeten schoppen!

zoal je wel ziet: op alle 3 de punten ben ik het met je eens,

2. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel tegen een vriend van me die 300 meter van mij vandaan woont en ik heb nog lag!
    Wel mooi btw zo'n ping meter ,want je kan gelijk zien of de patch goed zijn werk heeft gedaan.
    Konami kom is aub met die patch!
    1 tegen 1 niet voor elkaar kunnen krijgen is gewoon zielig.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat het nog veel zieliger maakt, is het feit dat pes6 exact dezelfde problemen had |:-

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm aan de reactie van iedereen hier te zien is het nog niet bekend wanneer Konami eens een patch uitbrengt? ( Ik heb hem dan wel op de PS3 maar toch ) ik snap dit niet hoor. pes 5 was dit het geval ( lag ), pes 6 en nu weer ... dit is de laatste kans die Konami krijgt. Pes 2009 moet gewoon perfect zijn

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    In de volgende pes mogen keepers/vededigers wel is een keertje overated worden. Lijkt mij een stuk beter dan aanvallers/middenvelders.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ben ik met je eens. De balans slaat nu over in het voordeel van de aanvallers.

7. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer zeker, de verdedigers sucken soms echt zwaar, zeker bij 'mindere' teams als pakweg Udinese.

8. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Terwijl de wereldspitsen in het echt het moeten hebben van momenten. In PES lopen ze iedereen voorbij.

9. ruudbosch

ruudbosch Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Letten jullie nu tijdens de ML op de vorm van de spelers? Ik ben het nu sinds kort aan het doen, maar merk nog geen groot verschil. Iemand hier andere ervaringen mee?

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Eén groot verschil is dat spelers met slechtere vorm sneller moe zijn, dus dat is alleen al een reden om er op te letten...

11. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    volgende keer ook Manager mode in pes2009 :)

12. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien een site waar je de goede spelersnamen kan vinden?

13. Kruimeldief

Kruimeldief AFCA CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komt die patch of niet?

Hopenlijk is het via Live dan goed

Speel nu niet op live door die lag
    PES6 kapot gespeelt op Live

14. Drogba

Drogba Guest

Nee dat was een gerucht spijtig genoeg.

15. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    He guys,
    Vinden jullie dit deel nu echt een enorme vooruitgang op het vorige deel? Ik zit namelijk erg te twijfelen of ik deze koop, aangezien ik 2006 gewoon nog erg veel speel en het wellicht nog wel een jaartje uithoud (schijnt dat het deel volgend jaar een grotere verbetering gaat worden).
    Wat vinden jullie?

16. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel verbeterd. Het speelt lekkerder en is overal een betere game. Er zijn echter een handvol mankementen die Konami had moeten oplossen omdat dit de gameplay soms toch wel erg verpest.

Allereerst is er de stats van de spelers, het belangrijkste probleem. Je hebt een prima game te pakken die qua tempo iets hoger ligt dan misschien realistisch is. Vooral wanneer je met de wat mindere teams gaat spelen of de subtoppers (Lyon, Roma etc) heb je een geweldige game. De passing is beter en sneller, schieten werkt fijner, hoge passes en voorzetten zijn beter te geven, ook de vrije trappen zijn weer goed! Het is allemaal wat beter en makkelijker uitgewerkt, vooral wanneer je dus met de normalere teams speelt.

Wanneer je echter met gasten gaat spelen die stats van +90 hebben wordt het een dolle boel. Omdat PES08 al sneller is dan de voorgaande PES zorgt de dribble speed van +90 (denk aan Messi, Ronaldinho (95), Eto'o (96), Kaka (99)) ervoor dat je je speelstijl drastisch moet aanpassen of moet uitwijken naar eenzelfde team waardoor je geregeld pinbal-voetbal krijgt. Deze PES is echt een stap terug naar PES 4 en daarmee een stap terug qua niveau.

Online kom je alleen maar Barca en Man United gasten tegen. Dit is uberfrustrerend omdat de bovengenoemde gasten overal doorheen of, nog erger, omheen lopen. Dit neemt toch wel veel spelplezier weg, omdat je constant tegen hetzelfde team speelt en eigenlijk altijd keihard in het nadeel bent. Wel is het natuurlijk super als je zo'n team afmaakt, vooral omdat die gasten toch weinig skill hebben en je ze is laat zien hoe je echt moet ballen. Wanneer je zelf zo'n trieste gast bent die alleen kan winnen met Man United en Barca heb je aan deze PES een goeie.

Wanneer je dus online weer tegen de zoveelste stoomtrein probeert op te boksen moet je soms wel is aan de noodrem trekken. Adriano en Ibrahimovic zijn nog steeds levende bulldozers (Bodybalance 97) die vanaf de aftrap makkelijk vrij door kunnen stomen naar het doel. Neerhalen die handel dus, het probleem is dat de scheids echt te willekeurig is. Hij is ditmaal weer strenger geworden, een goede aanpassing, hij geeft alleen ook rode kaarten voor volstrekt onschuldige duels of duels die echt maximaal een gele kaart waard zijn. Vrij irritant.

Verder heb je nog de keepers die moeite hebben met een bal klemvast pakken, al zijn ze wel verbeterd ivm PES 6. Daarnaast zijn de modes vrijwel ongewijzigd, en heb je nog steeds geen Duitse Competitie en het missen van echte premier leaque licenties en kan je weer niet 2 VS 2 online! Ook zijn sommige teams niet up to date, erg slordig! Behoorlijk laf ook van Konami, zo zitten Ronaldo en Adriano nog bij Brazilië. Je moet de landenteams meer zien als een soort all-star team, Frankrijk heeft bv Henry, Saha, Trezequet, Anelka en spelers als Ben Arfa en Benzema (erg underrated btw) ontbreken. Laf en slordig, maar dat kan je offline zelf veranderen al heb je hier online weinig aan. Wel terug: Edit Mode en zowel off- en online replays opslaan.

Al met al klink ik erg negatief, en dat is volledig terecht. Toch heb je een topgame met PES 08, die nog steeds veel plezier oplevert. Het had alleen zoveel beter kunnen zijn, maar dat krijgen we volgend jaar, of dat jaar daarna.. Of het jaar daarna, aldus Seabass.
    Advies: Halen, vooral voor de offline multiplayer.

17. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    vandaag komt de patch toch? stond wel op Inside gamer!

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Lees de review op de Xboxworld en beslis zelf. PES 2008 is echt vet, alleen niet de vernieuwing die we hadden verwacht.

19. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties!

20. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Nee het was een gerucht dat de patch een gerucht was:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.