1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruudbosch

ruudbosch Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja helaas wel.......... wil ondertussen wel eens een keer een fantsoenlijke pot online spelen :mad:

2. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht laat ik ook even online spelen. Niet normaal, de lag, en iedereen kiest Barca of Inter.|:-

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ja kom op Konami, ik wil nu is een keer online fatsoenlijk kunnen voetballen...

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje.. Ik heb een profiel aangemaakt bij PES (of gewoon op de 360 denk ik eigenlijk?).. En als je dan gewoon 1 controller aanzet en PES opstart staat er ook 'Youri logged in' ofzo.. Maar nu hebben we het probleem dat als we multiplayer gaan spelen we geen profiel hebben voor de controls zeg maar.. Dus ik heb zelf de controls veranderd en dat onthoudt ie, maar player 2 moet elke keer de controls weer veranderen. Iemand een oplossing? Alvast bedankt

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kan je niet een nieuw profiel op je 360 aanmaken, en die dan "pes speler 2" ofzo noemen? En van dat profiel ook de juiste knoppen instellen? Dan laad je dat profiel elke keer als je gaat spelen.

6. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan nog steeds niet fatsoenlijk penalties stoppen. T beeld is gewoon kut. Je ziet de bal totaal niet aankomen en je ziet niet waar je heen duikt..

Hoe verander ik dat?

7. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, zojuist wel met een omhaal gescoord. Ordaz (ML team nr laatst) scoorde de 1-0 tegen Fenerbache (de nr 2), al na 5 minuten. Die voorsprong kon ik dus niet vasthouden. Uiteindelijk verloren met 5-2.

Ik smacht naar de winterstop (nog 3 wedstrijden), zit alle development stats van mij spelers te bestuderen. Zitten nog wel een paar goeie 75-80 groei gasten tussen.

Vwb de lange B pass. Weer lopen experimenteren, nu met 'early pass' LB+B, en dat werkt wel beter, dan wordt meestal aardig in de richting van de CF gepassed. Natuurlijk gebruik ik ter hoogte van de 16 meter gewoon de B of 2xB (mijn favoriet, hoewel minder dodelijk dan in PES6)

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, want daar komt het door :x. Je moet gewoon een hoek kiezen. Als je mazzel hebt, hou je de bal tegen. Heb je pech, dan zit 'ie erin. Dat heeft niks met camera te maken, dat is gewoon mazzel.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, het is niet alsof het wat uitmaakt hoe de camera staat. Je moet gewoon een hoek kiezen en hoog of laag.

11. Pauche

Pauche Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nu al gespeeld met long pass mode op 4? Op die manier kan jij zelf bepalen waar je de bal neerlegt, dus heb jij de controle waar je de bal neerlegt. Beetje oefening en je plaatst de ballen zo op iedereen zijn hoofd.

12. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je mischien beetje uitleggen hoe dat moet?
    thnx.

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb 'mode 4' wel geprobeerd, ik begreep het niet zo goed, misschien nog eens proberen ... zie ook vraag Lambert

14. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal mee eens zeg.. eindelijk is iemand dat het ook vind! Echt nog steeds een vette game maar ik vind eerlijk gezegd Fifa dit jaar realistischer... leuker... dat weet ik nog steeds niet.. heb ze beide dus ga weer ff verder spelen.

Ik speel al pes sinds dat het alleen nog ISS was maar dit komt me niet bekend voor. kan iemand me dit uitleggen?

15. Pauche

Pauche Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de button configuration heb je een aantal tabs waar je door heen kan bladeren, je kunt dus je aanvalsknoppen instellen maar ook je verdedigingsknoppen aanpassen. Als je een tab verder gaat krijg je een aantal onderwerpen met keuzes die je kan maken. 1 daarvan is de longpass mode.

Type 4 wilt puur zeggen dat jij de vrijheid hebt om de voorzet neer te leggen aan de hand van de kracht en de richting. Dat wilt dus zeggen loop jij ergens bij de 16 meter aan de rechterkant van het veld je een voorzet moet geven door naar links te drukken en zelf moet af tasten hoeveel kracht je aan de voorzet geeft. Zie je een speler dicht bij de 1e paal dan geef je minder kracht als je een speler ver bij de 2de paal ziet staan.

Zie je een opkomende speler bij de 16 en je geeft de pass naar schuinachter dan kan je hem zo plaatsen dat hij hem rennend erin kan schieten bijvoorbeeld.

Timing en oefening is noodzakelijk en je moet weten hoeveel kracht je aan een pass moet geven. Heb je dit onder de knie dan is het voorzet aspect ten eerste leuker (omdat je het zelf doet) en effectiever.

16. wamberto

wamberto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand di weet hoe het komt dat als ik met een vriend van me speel op live. Dat zijn de meeste potjes die ik speel tegen hem dus.
    Degene die wint krijgt er maar 1 punt bij en degene die verliest gaan er wel het juiste aantal punten af.
    Dit hebben we alleen als we tegen elkaar spelen, tegen andere spelers gaat de puntentelling gewoon. Dit was ook zo in PES 6.
    Wel grappig door dit "geintje" sta 300 plakken van onderen, alleen degene die cheaten staan nog onder mij geloof ik, haha.

Zou blij zijn als ik eindelijk eens wist hoe dit komt.

Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom speel je geen player match tegen je vriend? Geen id waardoor het probleem komt trouwens ;)

18. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al een lijstje met de echte namen van de classic en hidden players?

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    www.google.nl :)

heb ze zelf al uitgeprint, weet niet meer welke site precies, maar ik weet wel dat ik er niet meer dan 10 minuten voor gezocht heb :)

20. Drogba

Drogba Guest

www.pesfan.com , forums, Editing, gelijk bovenaan topic 'Real player names', daar kun je word bestandjes downloaden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina