1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om logo's te maken zonder een Live Vision Camera ?

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Je bedoeld deze Achievement?

Ultimate Player.
    Achieved when you have played 500 matches, scored 1000 goals and have won all leagues and cups.
    100GP

Het lijkt mij dat je dan inderdaad ook de D2 League én Cup moet winnen.
    Je moet ze tenslotte allemaal. :)

3. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me geduld begint op te raken.. wanneer komt die patch is er nog wat bekends gemaakt ?

4. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Komt niet meer, die gasten zijn weer aan het relaxen tot volgend jaar september voordat ze beginnen aan pes 2009. Seabass en zijn team zijn echt On-Japans. Slechte werk ethiek en doen geen flikker.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Denk eens na voor je die onzin uitkraamt _0/

6. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt dus nog wel ?

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja. In elke mail die je stuurt aan Konami om over PES 2008 te klagen schrijven ze terug dat ze hard werken aan een patch.
    Ook aan diverse tijdschriften is dat via een persbericht verteld.

8. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ?

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet mogelijk.

10. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net weer effe gespeeld. Niet alleen is het bullshit als je tegen menselijke tegenstanders speelt die barca kiezen, zelfs de computer dribbelt erop los met 1 van die 4-5 aliens die werkelijk het hele veld doorstomen a la FIFA in de oude dagen. Wat heeft dit nog met voetbal te maken? Lachwekkend.

En ja Barca is ook goed in het echt, maar Eto'o/Ronaldinho en co maken echt niet 10-20 runs dwars door defensies at will. Wat in PES gebeurd is gewoon overdreven. Een topspeler maakt max. 1-3 goede rushes in een wedstrijd of komt zijn man op een goeie dag misschien 3 keer voorbij. Het is gewoon 200x zo overdreven gemaakt in PES. Balans in dit spel bestaat niet.

Teleurstelling van het jaar. Vervalt in fouten die PES fans vroeger nog als de hoofdredenen zagen om FIFA uit te lachen. Rubbish game.

Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Krijgen we die patch nog of omdat het een kut deel is hoeven ze online ook niet meer te maken. Daar wacht ik nu al weken op!

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij zeiden ze bij PES2008 dat ze er 2 jaar aan hadden gewerkt.. en dat het dé next-gen footie wordt. En nu wordt het weer volgend jaar. Het verliest wel zijn geloofwaardigheid zo.

13. rawdiee

rawdiee New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind dit echt zo verschrikkelijk triest ze mogen wel is opschieten als ze een beetje fatsoenlijk waren hadden ze die hoogstens een week na de release gedaan ... maar duidelijk niet dus.

14. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou me niks verbazen als die patch gewoon volgend jaar augustus uit zou komen. Konami's PES team =(

En het is idd een kut deel. Volgens mij denken ze zelf ook van, laat maar zitten na al die lauwe reacties.

Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  15. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Word er echt gek van je kan niet eens normaal online spelen steeds die lags erin

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat vind ik ook gewoon genaaid, zeggen dat ze er al mee bezig waren toen ze aan pes6 begonnen. Dus met deel 6 had ik nog zoiets van, volgend jaar hebben we dan een volledig spel. Edit mode is erin gekomen, maar niet echt heel veel. Keepers zijn slechter geworden en het balans is heel slecht. Speel daarom maar met kleinere teams want dan is het leuk en lukt het niet zo makkelijk. Vorig jaar was de online patch er een stuk sneller als nu. Word er echt gek van, lak aan de mensen die het kopen!

17. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een teampje gevonden, As Roma :)

Begonnen in 2e divisie, na 5 matchen 13 punten, loopt dus wel los. Alleen zijn m'n spelers vaak vermoeid, gelukkig bezitten ze op zich al een brede bank met spelers als Tonetto, Casseti, Vucinic, Rosi, Nonda, Pizarro, Aquilani, Ferrari, ...
    Net fantastische derby gespeeld tegen Lazio(3-:cool:. Weliswaar eerste puntenverlies van seizoen door goal tegen in minuut 89(Mudingayi:x) maar de snelheid lag enorm, bijna niet te volgen. Alleen jammer van die 3-1 voorsprong:'-(
    Wel eerste met 2 ptn voor op hun en Feyenoord, volgende match hopelijk weer winst(Valladolid, nummer 1:cool:.

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Met het DEAULT (Ordaz, vd Berg en consorten dus) team??? Echt weten ... als dat zo is en jij wint makkelijk en sommige anderen ook, dan flikker ik morgen PES2008 in de prullenbak, want dan heb ik de verkeerde game. Ik heb nu 20 wedstrijden op 30 minuten gespeeld en ik heb 19 verloren en 1 gelijk. Je mag bij mij op de koffie komen en dan ff een wedstrijd voor me winnen ... tot dat moment geloof ik het niet. Ik zal niet de beste pes speler zijn, maar het verschil wat hier wordt gezegd en wat ik speel is gewoon niet normaal meer.

Kan je trouwens de stats editten bij ML team, dan ga ik ook ff cheaten, na 15 uur verliespartijen heb ik ook wel eens zin in een overwinning. En ja, ik heb nu wel 4 spelers gehaald (Abe, Zoro en nog 2) en nu gaat het iets beter maar nu zijn ze weer allemaal uit vorm.

O ja, en dan schiet de tegenpartij gewoon ELKE vrije trap in de kruising. Echt ergelijk.

En als ik ga pingelen met die no-no's dan pak de tegenstander de bal simpel af (1 vs 1 gaat altijd fout bij mijn ploeg), probeer ik zelf eens een bloktackel dan is het vaak geel ... en dan storten ze in de 60e minuut idd heel vaak in, en ik loop echt niet constant te rennen.

Een dieptepass wordt vrijwel altijd onderschept door de tegenpartij, een Y thrupass gaat ook heel vaak fout. Oh, maar ik scoor wel eens hoor, maar dan gaat de tegenstander vol op de aanval en mijn verdediging trekt dat niet. Eigen doelpunten soms, dan weer een 'overtreding' in het strafschop gebied of een vrije trap of corner in de 85e minuut en de 2-1 ligt er weer in.

Conclusie: TP, default team op 30m is voor mij f*kking zwaar, bijna niet leuk meer. En dat ligt imho niet aan mij maar aan het zwakke DEFAULT team. Op 5 suffige minuten haal ik dan ook wel mijn gelijkspel punten, maar op 30 minuten is dat gewoon nauwelijks haalbaar. Nogmaals, iedereen mag langskomen om het ff goed voor te doen (met mijn team dan, en op 30 minuten, tegen bijvoorbeeld anderlecht:) ... Hmm, aangezien ik toch geen punten pak ga in seizoen 2 dan failliet, seizien 1 zal ik net kunnen betalen, maar dan is het geld op en zonder verdere versterking zal ik never punten pakken)

Edit: Hmmm, misschien moet de 2e helft van seizoen 1 maar op 5 minuten spelen (ipv 30) dan haal ik iig gelijkspelen, en dus punten en dus geld

Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik zou zeggen, zet de difficulty wat lager ;).

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je moet niet alles geloven :)
    Er zijn er meer die veel moeite met de game hebben dan die het makkelijk vinden. Alleen is niet iedereen zo flink om te zeggen dat ze het moeilijk vinden.
    Ook sommigen die opscheppen dat ze zo goed zijn hoeven niet allemaal even eerlijk zijn. Dat heb je nu eenmaal op het internet.
    Ikzelf heb in het begin de lat echt laag gezet door op level easy te gaan spelen. Op de lange duur won ik steeds gemakkelijker, maar in het begin vond ik het zelfs lastig om op dat level met 1 of 2 goals verschil te winnen. Wel promoveerde ik met ongeslagen status, maar het was ook maar om wat meer in te komen. Nu speel ik op de default-moeilijkheidsgraad en gaat het al een stuk lastiger, al sta ik wel tweede.
    Ik wil maar zeggen, misschien is het een idee om laag te beginnen en dan steeds een stapje omhoog te gaan...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina