1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat valt te onderzoeken: Als die barren tussen die getallen op één of twee groene barren staan, heb je dan hoge getallen of juist lage? Daaraan kan je zien of hoge getallen goed is of lage. Kan iemand dat uitproberen?

2. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat was na de update.. de update heeft een klein beetje nut bij mij.. maar vind het alsnog bijna onspeelbaar.. kun je je geld niet terugeisen van konami?omdat het product niet naar behoren werkt?:+

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Officiele bevestiging van Konami:

http://uk.gs.konami-europe.com/news.do?idNews=293

PES 2008 Patch details for Xbox 360 and PS3
    Information about the free update here

Konami Digital Entertainment GmbH has released updates to rectify issues with the Xbox 360 and PLAYSTATION®3 versions of Pro Evolution Soccer 2008.

The free download addresses the online lag and the slowdown that affects the game in both online and offline modes.

The PLAYSTATION®3 update also fixes problems associated with downloading the game to the console’s hard drive.

Konami will continue to look into ways to extend users’ enjoyment of PES 2008 and is still working on improvements.

Dus met andere woorden: Als je toch nog klachten hebt heeft het zin om te reageren via het al eerder genoemde formulier:
    http://uk.gs.konami-europe.com/support.do

4. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    jaa als het om je ''ping' gaat, dan is het: hoe lager hoe beter.
    Maar als Han gelijk heb dan moet je juist naar games zoeken met een hoog getal

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zie post hierboven ( #924 ) ; stuur ze je klacht zodat ze het spel kunnen verbeteren.

6. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn toen ik die update zag dacht ik van yes ! ik probeerde online maar nog steeds met lag :mad:. Die slowdowns zijn wel verbetert en de veld is nog steeds half ''geladen''. echt jammer hopelijk komt er nog een patch

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Op het moment dat je denkt van konami kan zich niet nog dieper in de shit werken gebeurt het tog. brengen ze een patch uit waar iedereen op had gehoopt, blijkt er nix verandert te zijn -_-

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Lijkt mij te zwart-wit gesteld, maar okee, als jij dat vindt, stuur Konami dan een klacht via het al eerder genoemde formulier ( zie post # 924 ).
    Daar hebben we meer aan ;)

9. rawdiee

rawdiee New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komop gast deze mensen hier en daar hoor ik ook van spelen deze game met heel veel plezier maar voelden zich verschrikkelijk belazerd doordat het online gewoon totaal verneukt was en iedereen dacht ok dit accepteer ik nog er komt toch een patch. Nou ik dacht die komt wel over een weekje of iets nou dat was niet zo weer een super groot - punt. Nu komt die vandaag uit gaan ze groot lopen doen over deze patch en ik heb het net goed getest er is NIKS! veranderd oftwel weer een wanprestatie ik vind het niet kunnen maarja ..

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Gisteren voor de fun eens met Girondens Bordeaux gespeeld ipv Lyon tegn mijn maatje die altijd met PSV aan de slag gaat.

Heerlijke ploeg dat Bordeaux, vond het fijner spelen dan Lyon. Kan natuurlijk eenmalig blijken maar ga zeker nog eens met Bordeaux aan de slag.

Trouwens mijn PSV maatje kwam tot de ontdekking dat ene Johnathan erg goed was (terwijl zijn stats niet bijzonder zijn) ... aldus hem, dat moeten de cracks hier zelf maar ff checken of dat waar is. Anyway, in een 5-4 wedstrijd (voor mij) knalde die Johnathan de 4 PSV doelpunten erin:)

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    En ik bedoel met 'zwart-wit' dat de patch echt wel enige verbetering geeft. "Doet niks' is echt veel te kort door de bocht. Het is niet 100%, maar het is een verbetering.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik ben sinds pro 5 een 'trouwe' pes speler geweest, maar na deze patch denk ik toch dat ik hem ga verkopen en maar fifa ga halen... beetje gehad met konami

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als ik online speelde had ik altijd 3 groene balkjes tijdens de match. Nu na de patch zag ik hem voor het eerst bewegen. Ff kijken hoe dat straks gaat!

14. rawdiee

rawdiee New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik heb precies hetzelfde !! Hij werd zelfs bij mij ineens rood:confused:

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dan heb je lag ;).

Bij mij schoot ie de hele tijd over van 1 naar 2, normaal stond ie standaard op 3 en had minder lag dan voorheen. Dus het beloofd wel wat :)

16. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer 1 pot gespeeld online en ik moet zeggen.....
    K U T PATCH!
    Zelfde lag als voorheen.Als ze zo doorgaan stap ik over op de fifa reeks!

17. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Wat een onzin weer zeg. Vorig jaar konden ze het ook niet meteen een lagloze pes leveren. En nu denk je dat ze van hun fouten geleerd hebben, maar nu maken ze het nog gekker. Ik snap het niet dat ze vorig jaar wel een patch konden uitbrengen die de lag wenam en nu niet. Dit is belachelijk. Is er geen consumentenbond voor games, want we hebben met zn alle in feite een product gekocht dat niet naar behoren werkt.:mad:

18. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd!

19. rawdiee

rawdiee New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik weet dat dat lag is maar ik vind het gewoon schandalig dat het NA een patch nog erger is maarja ...

20. Drogba

Drogba Guest

Ik kan wel poepen op seabass' rotkop met zn hondenpatch

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina