1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff tussen alle lag-problemen door ;) Iemand toevallig advies?
     
  2. Drogba

    Drogba Guest

    De meeste mensen baseren de stats op Football Manager stats, dus als je dat hebt moet je daar naar kijken. FM is altijd realistisch behalve de 17 jarige zuid amerikaanse talentjes maar die zitten niet in pes
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister een wedstrijd bijna zonder lag. Maar dan speel ik met AZ tegen Bayern en dan is het verdedigen echt lastig. Vorig jaar met ado wist ik grote spitsen nog wel af te stoppen. Maar ze zijn nu echt te sterk en te snel. Balans zit er niet in. Volgend jaar pre-order is PES2009 iig NIET!
     
  4. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    http://uk.gs.konami-europe.com/support.do
    Ik heb net ff dit form ingevuld en laten weten dat het online nog steeds helemaal waardeloos is en als ze zo doorgaan hun naam en the game behoorlijk te KAK zetten.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, ik heb ook al eens met hem in de ML gespeeld en sindsdien staat hij heel vaak in de basis. Hij is pas 17 dus hij leert snel, en scoort nu al gemiddeld zo'n 2 keer per wedstrijd :thumbs:. Hij rent trouwens ook erg snel
     
  6. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik eens hard aan de slag ga met de stats van spelers (allemaal omlaag bijstellen namelijk) maar werkt dit dan door in de master league? bij eerdere pes games had dit namelijk geen effect. Ik vind het namelijk raar dat stats van 0 tot 99 gaan maar dat alle spelers stats boven de 65 hebben. Dat ga ik gewoon bijstellen tot 40 of 50 bij teams als Venlo (no offense) en de topspelers maak ik ook wat zwakker. Vooral het verschil in body balance vind ik storend. Ik kan wel een half uur met 2 spelers aan Del Horno (in mn ML game had roda jc Del Horno gekocht en het enigste wat ze deden was de bal naar hem spelen en dan ging hij dribbelen... zie daar maar wat tegen te doen met je fc utrecht spelertjes) gaan hangen maar ik vind het nogal storend.
     
  7. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad..online alleen maar Lag, niet normaal man, gooi er dan ook een goeie patch tegenaan.
    Online spelen vind ik toch wel 1 van de leukere dingen met een voetbalspel, als het dan zo slecht is stap ik ook voor de online wedstrijden wel over op Fifa, je kunt zeggen wat je wilt, maar daar gaat het een stuk beter.
     
  8. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb (gelukkig) effect in de ML, zo heb ik ook bv suaruz en van persie uprated en messi en consorten downrated. want de stats slaan veelal nergens op.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Goed te zien dat er nog mensen zijn die Konami ook daadwerkelijk schrijven als ze problemen met lag hebben. Je kan hier wel klagen, maar dat heeft geen zin.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb nu pro evo een tijdje in huis!(ps:cool: maar ik vind viva gewoon stukken beter. de game play is matig het schokkerd (zeker als je van camera verwisseld. en online hoef je gewoon niet te beginnen...
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Schokkende camera heb ik alleen last van bij replay van goals. Voor de rest vind ik het best. Al dat geneuzel over pixels aan het rand van het veld en alles heb ik ook geen last. En online ben ik nog niet geweest, maar doe ik zo wie zo weinig.
     
  12. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb helemaal geen last van schokkende camera :confused:
    allemaal bullshit :confused: geen last van.

    online moet toch wel beter gaan worden anders hebben veel mensen deze game voor niks gekocht :mad:

    ps: Nasri is een goede speler :)
    tallentje hij is 19 maar is al best goed :D
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zet de camera eenas op Broadcast ik heb het wel over de ps3 versie he ;)
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hanterp,
    ik begin er een beetje ziek van te worden dat jij je konami vriendjes zo in bescherming neemt. en steeds te zeggen dat je maar op dat formulier moet klagen, heb ik dus gedaan maar dat helpt zo te zien ook niet echt veel. dit is een topic over pes 2008 en daar valt zeuren over de online mode dus ook bij.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, dat is een beetje een kortzichtige reaktie. Wat zou een grotere kans hebben om JOUW speelplezier te vergroten:
    - Hier klagen tegen de anderen
    - Bij Konami klagen die nog steeds bezig zijn verbeteringen aan te brengen

    Mij lijkt het laatste, want dan zien ze wat bij jou fout gaat en dat kunnen ze in de volgende patch verwerken die ze al beloofd hebben.
    Ik praat Konami dus niet goed, maar ik kijk wat PES 2008 echt kan verbeteren.
     
  16. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd HanTerp, ik heb ook even een reactie gestuurd. Ook even gevraagd of ze wat aan de balans tussen de grote en kleine clubs kunnen doen. Barcelona is irl goed maar niet zo goed als in deze PES.

    Ik had ook online een hattrick tussen de lag door, maar bijbehorende title in het track record was van de week verdwenen. Even laten weten dat ze dat soort dingen ook moeten fixen.

    Verder vermaak ik me offline prima met deze PES, ga nu gewoon proberen alle offline achievements te halen en me bezig houden met de ML. Tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben is er wel weer een patch.
     
  17. Drogba

    Drogba Guest

    Nou ik heb ook zo het idee dat HanTerp hier de Konami lover is, niks mis mee maar je kunt ook even realistisch zjin, en ja formuliertjes invullen of online klagen :emo: Hebben jullie dan niks geleerd?
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben helemaal geen Konami-lover. Ik ben regelmatig heel kritisch op ze, maar ik wil een zo goed mogelijk spel en vandaar mijn vorige post.
     
  19. Drogba

    Drogba Guest

    Iedereen wil een goed spel en ik ben Konami na jaren nu wel zat geworden.
     
  20. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    yes!!! Doe net pes erin en hij gaat updaten, kijken of er online nog wat verandert is :D:D:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina