1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wamberto

    wamberto Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal dat tegen vallen dan voor je.
     
  2. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fifa 08 mmaar ik ben ook van plan om pes 2008 te hale. maar wat vinden jullie een beter spel fifa of pes ?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Realistisch:fifa 08+goed xbox live
    arcade: pes 2008+mega veel lag
     
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de patch is het echt weer super. 7 games gespeeld, 7 gewonnen. Toch tegen Barca, Chelsea, Real Madrid, Liverpool, AC en Inter. Met Lyon, zometeen wordt het nog wat..

    Halen die game voor de twijfelaar, de guide is ook een goed idee voor de beginner. Staan handige tips in. De vrije trap achievement ook binnen gehaald, het was de 3-1, voor de zekerheid maar niet meer gescoord. Kreeg hem meteen. Opzich ook wel een dope vrije trap, voor het eerst een vrije trap gescoord zonder over de muur te schieten in de verre hoek maar met Kallstrom om de muur heen strak door het midden!

    Ik vond de intro van PES 08 al erg vet, vooral die soundtrack. Ik vond het ook wel wat weghebben van de Kaiser Chiefs en ik had gelijk! Op Yours Truly Angry Mob staat idd het nummer. Vet!
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  5. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ben ik de enige die nog last heb van lag. Minder is het niet geworden vind ik!
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    het is zeker niet minder geworden.. ik merk er in iedergeval niks aan (en nee aan mijn internet verbinding ligt het zeker niet)
     
  7. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Luie honden zijn het bij Konami!
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Gaat wel heel ver om pes maar als "arcade" te bestempelen. Enige wat arcade is, is het feit dat de topplayers alles kunnen.
    Online is ie inderdaad gewoon kut.

    Juist!
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik loop er met heitinga ook bij ac milan op top player doorheen vanaf mijn eigen 16. dus echt alleen topplayers is het niet. geld ook voor urby. scoor zo regelmatig.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zou je dat met Heitinga is willen filmen?
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mee eens
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat in de Master League? Want dan ontwikkelt hij zich nog dus wordt hij ook sterker in Body Balance. Ik merk het overigens ook, ik kan ook met Heitinga een heel eind komen maar dan wel in de Master League
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Het was in ML ja maar ik denk dat het me in exhibition ook kan lukken. ik probeer het es te filme.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik heb in ML op top player tegen World Selection een wereldgoal gescoord met Stam... liep zo vanaf de verdediging erdoorheen en schoot vanaf randje 16 met links in de kruising :p
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb met Heitinga al 2x met ajax gehad dat hij rushed. Maar scoren doet ie niet. Heb Suarez en Huntelaar op de bank gezet. Luque en Ruiaz ofzo doen het veel beter.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Urzaiz kan je 2x inzetten daarna is ie doodop :+
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Dat is opzich dan weer wel realistisch :p.
     
  18. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn eigenlijk al de 'team ranks' (D, C, B, A, S) Of zijn dat ze allemaal?
     
  19. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    als pes fan heb ik de game de afgelopen dagen weer intensief gespeeld offline en dat gaat prima. Helemaal opgetogen toen ik zag dat er een update voor de game was... en wat blijkt>???? Ranked match totaal onspeelbaar.... player match ook meer lag dan ooit tevoren...\o/ Wel done konami... hoe kan dit gebeuren.. echt ik betreur dit echt ten zeerste want ik heb alle delen inclusief alle iss delen met veel plezier mogen spelen, maar gister uiteindelijk toch fifa erin gestopt en dat speelt gewoon als een tiet online, offline het maakt niet uit geen enkel verschil!

    Konami verliest een van zijn grootste PES fans aan een voormalig Fifa 'hater'
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nou precies de reden waarom ik hem nog niet koop... totdat online soepel loopt koop ik deze game niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina