1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dear customer,

    Thank you very much for contacting the Konami customer support team.

    We would like to inform you that we are still working on more improvements on
    this patch.

    Dit berichtje kreeg ik terug nadat ik het form had ingevuld. Ze weten natuurlijk van het probleem af en nu maar hopen dat er spoedig een nieuwe patch komt.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zie je, dat weten we nu dan mooi!
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Hmmm... eigenlijk is PES5 dus gewoon nog steeds de beste PES!?
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat heb ik ook altijd gevonden :)
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Zou grappig zijn als PES5 als 'classic download' beschikbaar zou komen. Is MS toch mee bezig (zelf denk ik aan Halo1, uit sentimentel overwegingen:)
     
  6. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL

    Ik heb net een goal gemaakt achter het standbeen langs \o/

    Ik passte met Gabri ter hoogte van de rechterhoek van de 16 meter lijn in
    op Huntelaar in het vijf meter gebied; in 1 vloeiende beweging verwerkte
    Huntelaar de pass in een hakbal achter het standbeen langs in de korte
    hoek.

    Ik sla niet veel goaltjes op, maar deze blijft voorlopig wel op mijn harde schijf
    staan :cool:
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat soort goals had ik in pes6 regelmatig.
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb nog steeds veel plezier met PES2008, maar ik moet je op dit punt gelijk geven. Ook voor mij lijkt de patch alleen maar een verslechtering (te zien in player match). Heb het idee dattie nu meer 'lagt' dan voorheen. Bij player-match is het nog wel speelbaar, maar 'lag' blijft erg vervelend bij het timen van zo'n beetje alles in PES.

    Ik hoop dat Konami de boel idd recht trekt anders maken ze ook bij mij een slechte beurt. Niet zozeer de game op zich maar meer het gevoel dat ze gewoon de power/menskracht/expertise missen om zo'n game multiplatform perfect neer te zetten (zoiets liet Seabass zich trouwens ook ontvallen). Nou lijkt online 'lag' een vrij recht-toe-recht-aan technisch probleem dus ik hoop dat ze dat wel op kunnen lossen (btw, ik heb het over xbl, heeft pc en ps3 ook last van online 'lag'????)
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind hem offline ook niet echt leuk ofzo. hij verveelt snel terwijl ik pes6 een heel jaar gespeeld heb.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, allemaal! Ook wel begrijpelijk omdat het op de PC, PS3 en 360 allemaal een port is, dus een copy van de originele versie ( geschreven op de PC ).
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zóveel verschilt de offline gameplay niet met vorig jaar hoor
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Niet persé begrijpelijk, want ik had enigzins verwacht dat de infrastructuur (dus XBL of PSN of std pc internet) ook zou meespelen. Nu lijkt het erop dat het echt in de NETWERKCODE van PES2008 zelf zit ... vandaar dat ze het zouden kunnen 'patchen' en vandaar dat men het teleurstellend vindt dat dit nog steeds niet is opgelost, en met dat laatste ben ik het nu zo langzamerhand wel eens:)
     
  13. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    ..?
     
  14. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk is het offline gewoon een heerlijke game, maar ik trek de wedstrijdjes tegen de computer niet altijd..met vrienden is het zeer vet! Maar als je s'avonds thuis komt van je werk is het wel zo relaxed om via live te spelen tegen anderen dat geeft veel leukere wedstrijden..

    Ik moet zeggen dat Fifa me dit jaar echt wel bekoord zowel online als offline. Super hoor, maar het doet me wel enigszins zeer dat ik van mijn grote PES geloof aan het afvallen ben...en ik vreemd ga bij de concurrent8)
     
  15. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu heeft Konami tenminste een excuus om nog een paar maand rond te lummelen in die maid cafes in japan. Ze hebben het geprobeerd(!!!), maar het is niet goed gegaan, dus nog EFFE wachten voordat de fans (misschien) feilloos online kunnen spelen.

    Echt een aanfluiting. Als dit zo doorgaat zal er over een paar jaar geen PES meer zijn.
     
  16. Drogba

    Drogba Guest

    Jongens open jullie ogen, Konami fokt het nu al 2 jaar lang op, na 2 maanden is er nog steeds lag, komt een patch, wordt er niks verbeterd..

    Dit is echt de zoveelste bullshit actie van ze, en elke keer zeggen wij weer oh dat komt wel goed binnenkort. Ik heb het in ieder geval gehad met PES, seabass mag mijn poep eten, en wie gelooft in dat PES2009 'echt next-gen gaat worden moet echt bij zichzelf gaan denken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2007
  17. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn nu wel meer (ex-)pes fans en gasten die nog net op het randje balanceren die er zo over denken. FIFA is ook niet al te veel soeps, maar pes2008 is DE teleurstelling van het jaar. Maar goed, dat heb ik al zo vaak hier verkondigd.

    En dat die gasten van Konami dan ook nog weinig haast maken om er iets aan te doen, dat maakt het helemaal belachelijk.
    Zoals eerder gespost: Seabass heeft zelf al gezegd dat er veel kritiek is over pes2008 dit jaar en dat ze het mee zullen nemen in pes2009 (schjeah rite), dus zij leven niet in hun eigen wereldje waarin ze hun prestaties als onovertroffen wanen... al zou je het wel zeggen. Toch doen ze nog geen fuck aan een probleem dat pes2008 at least een beetje waarde geeft.

    Klootzakken.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2007
  18. Drogba

    Drogba Guest

    Goed gezegd, ik ga over een paar weken alweer beginnen aan de nieuwe FIFA, en heel eerlijk gezegd kijk ik er naar uit.
     
  19. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    De lag is na de patch alleen maar erger geworden, wtf??? Dit is gewoon een grote grap van hun, fans pesten. Lachen zich rot in hun office.
     
  20. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag,ik heb tijdens de replays en tijdens het laden last van framedrops,niet heel erg maar wel irri vooral tijdens de replays:'-(.weet iemand hoe dit op te lossen is?
    Mijn tv is een panasonic plasma vierra
    had ik nog een vraagje,
    als ik via hdmi wil spelen moet ik dan de scart en de de 3 tulpstekkers(hdmi) allemaal aansluiten?of de scart eruit laten?
    hoop dat jullie wat antwoorden hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina