1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hoe create ik een lobby, om online met master league teams te spelen?:)

2. Drogba

Drogba Guest

Create session, wel van tevoren je ML data inladen.

3. wamberto

wamberto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net iets vaags meegemaakt. Na de patch heb ik ook veel meer last van lag online, maar dit sloeg alles.
    Sta na de 1ste helft met 4-0 achter, kom in 2de helft terug tot 4-4.
    Maar dan begint de extra time, daarin ik kom met 5-4 achter, maar bij mijn tegenstander staan de spelers klaar voor de aftrap terwijl bij mij thuis de bal achter in de goal blijft liggen, achter die rand zeg maar. 3 spelers van mij en eentje van mijn tegenstander proberen te bal te pakken maar komen niet over de lijn, het ziet eruit net als een speler een bal probeert te beschermen door zijn lichaam er tussen te houden. Ik druk dus maar op sliding en mijn tegenstander die nog staat te wachten voor de aftrap krijgt ineens een penalty en ik een rode kaart en penalty tegen en vanaf daar gaat het spel "gewoon weer verder.
    En dus verlies ik met 6-4, lachen om te zien, maar hier heb ik het spel niet voor gekocht, begin steeds harder over terug te gaan naar PES 6 of naar viva te switchen.

4. Ashavan

Ashavan Guest

Bij deel 2009 wacht ik wat langer op reacties van anderen en ga dan switched naar fifa als het moet. Maar dit jaar doe ik 2008 maar gewoon. Speel voornamelijk toch offline aangezien online geen zak aan is met cheaters en mensen die alleen met top-teams kunnen spelen waardoor je steeds dezelfde saaie tegenstanders hebt.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Startte vanmiddag mijn Pro Evo disc.. kreeg ik "This disc is unreadable" etc, probeerde het nog een aantal keren maar het wilde maar niet lukken. Keek ik op de disc, zag ik allemaal van die rare krassen aan de randen :'-( En andere spellen deden het wel gewoon, dus ben ik nou gewoon de lul? :'-(

7. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zien die krassen eruit ? Zijn se precies rond ?

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het zijn geen rechte krassen. Ze volgen echt de vorm van de disc zeg maar.

9. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben k bang dat het de ''bekende'' krassen zijn. maar je hebt dus geen krassen gehad op je vorige spelletjes ?

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb het toevallig ook bij PES6 gehad, daar viel het commentaar wel eens uit en liep ie wel eens vast maar voor de rest was het nog wel speelbaar. Bij andere games niet echt, nee.

11. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat er veel online problemen zijn heb ik tot de dag van vandaag nog geen pot op Live gespeeld, tot daarnet.
    Ik won m'n eerste potje gelijk en haalde meteen de hattrick achievement(Ranked) binnen :9.
    Dus ik nog een pot spelen en dat zou misschien wel de meest bizarre wedstrijd ooit kunnen zijn die ooit met Pes ( dus alle delen ) heb gespeeld.

Ik had 25 shots on goal, waarvan veel uitgespeelde kansen, 2 penalties en m'n tegenstander kreeg in de eerste heflt ook nog een rode kaart om er vervolgens, vroeg in de tweede helft, nog een te krijgen.

Die van der Sar( hij speelde met manU) had gewoon alles!!Niet normaal gewoon.Zelfs m'n 2 penalties werden gepareerd.
    In de 120 e minuut brak m'n tegenstander uit en scoorde zo geniepig de 0-1,mij verdwaads achterlatend.
    Echt onvoorstelbaar gewoon. Hij wilde er gewoon echt niet in.

Die lag is trouwens wel vervelend maar ik vond het best goed speelbaar. Al selecteerde ik m'n tegenstander wel zorgvuldig op internetsnelheid, waardoor ik een keertje wel 5 minuten aan het zoeken was eer ik een geschikte had gevonden.

12. leslieajax

leslieajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oww vervelend dat had ik ook . dan is je xbox niet goed en zal je hem denk ik moeten opsturen naar microsoft en dan repareren zij hem. En bij mij gebeurde het met pro 6 en toen heb ik konami gebeld en een brief geschreven en ik kreeg met veel geluk ook nog een nieuw spel:)

13. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1x my xbox naar microsoft gestuurd.
    Gebeld : kreeg mailtje thuis gestuurd.
    met zo stikker die je op een blanko doos moest plakken.
    xbox erin (geen HD erbij doen) gewoon LOS!.
    3 a 4 weken moeten wachten kreeg een nieuwe thuis gestuurd.
    en sins dien helemaal geen last meer.
    geen krasjes meer, xbox is rustiger :)

ik ben goed behandeld :)

14. leslieajax

leslieajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij precies hetzelfde:thumbs:

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Beetje schandalig dat ze zo'n kutgame op de markt brengen waarbij ze de fans dus gewoon gigantisch teleurstellen en te kort doen... en er na al die klachten nog steeds gewoon 65 euro voor gevraagd durft te worden.

Als je een wanproduct hebt uitgegeven, biedt dan gewoon keihard je excuses aan, gooi de prijs omlaag om het nog enigzins goed te maken, en pleeh Kara-kiri...

16. Ashavan

Ashavan Guest

Hara-Kiri of Seppuku bedoel je volgens mij.

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Inderdaad. Stom aanslagfoutje. (Ik wist de echte naam wel, aangezien ik nog even had gegoogled voor de juiste spelling wat betreft wel of geen streepje enzo... (!) |:-

18. Drogba

Drogba Guest

Ben jij ook niet yi-long van fokgames?

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Yep! Ook daar zeik ik geregeld over van alles en nog wat ;)

20. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En gelijk heb je wat deze game betreft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina