1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zag ik geen optie om mijn eigen spelers toe te voegen. Met register player bedoel je?

2. rawdiee

rawdiee New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo aangemeld:)

3. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Niet al te zielig he.

:):

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Na een paar weken weer ens PES2008 gespeeld, 3 uur lang online tegen een vriend (ook NL) player match. Speelde eigenlijk heerlijk weg. Heel soms eens een schokje. Anyway, het is daardoor wel weer laat geworden (3.30u op de klok:)

5. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb er nu zo,n 160 online wedstrijden op zitten en de lag valt voort reuze mee:) Komt nog wel een patch uit zeggen ze maar dat kan nog wel ff duren konami kennende|:-

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Zoveel, ik heb er denk ik een stuk of 15 opzitten, met Fifa dan. Wat zijn jullie stats op PES?

7. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten in dit spel eigenlijk weer de klassieke teams (ajax 95 etc )?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Alleen Nationale Classics, zoals Holland en Duitsland.

9. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het pas gespeeld bij een vriend en het speelt heel erg lekker. Veel beter dan Fifa! Het voelt allemaal veel soepeler aan.

Leuk spel :)

10. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je naar de winterstop weer moet edditten :D

vooral in de eredivisie
    Fc Twente : Zijler >> WillemII
    Psv : Perez >> Ajax
    ? : Velosso >> WillemII

En zover ik weet :
    Boca Juniors : Banega >> Valencia

en ga misschien maar effe door .. :)
    maar ik vind dit toch een leuke game :)

11. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa ook leuk, alleen speelt veel minder lekker..als je bij PES tikt, gaat dat veel soepeler.
    Bij Fifa gaat het allemaal zo langzaam en traag..ik ren, ik klik op passen en de bal wordt afgepakt..veel trager allemaal.
    Alleen jammer dat PES online nog lag heeft, soms wat erger dan de andere keer..maar toch..wordt tijd dat ze daar toch wat aan gaan doen nu.
    Voor de PC is er wel een patch las ik ergens.

12. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het mischien niet zo zijn dat Konami wacht tot de tranfer periode afgelopen is en de transfers direct meebrengen in de update ?

13. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het zelf van niet,
    zo was dat vorig jaar ook niet.!
    toen was er nog niet eens een goede edit.

toen was alles al verholpen voor kerstmis.
    ik denk dat je het zelf moet editten.

14. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze dat niet kunnen updaten stel je bent een ML aan het spelen en dan verwerken ze de tranfers door in een update. Dan heb je de kans dat je onder de 16 spelers of boven de 32 spelers komt dan is het game-over, dus ik denk niet dat ze zo iets in een update verwerken.

15. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn rating online is rond de 6200 maar vaak verloren door een lag goal ofzo, dus hopen dat snel die 2e patch uitkomt!

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat er geen patch komt is 200x zo waarschijnlijk als dat er een patch + transfers komen.
    Konami brengt een game uit, en houdt het daarbij. Met geluk brengen ze een patch die de problemen verhelpt. Wat dat betreft hulde aan EA, die verder kijkt dan dit (5 vs 5 online, upload mogelijkheden voor video's, georganiseerde toernooien etc.)

17. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Komt nog wel een 2e patch heb ik gehoord en die zou net naa de kerst komen dachten ze, maar konami kennenden word dit dus pas over een paar weken:{ En lijkt me niet dat ze heel die transfers hebben bijgewerkt, kunnen beter die tijd besteden aan de nieuwe pes. Die zal goed moeten zijn anders zullen heleboel pesfans overstappen op fifa lijkt me

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik had een stukkie terug iets gepost maar nogmaals ... toen ik gisteravond na weken weer eens (online)PES2008 speelde (player match) was echt de eerste gedacht

Wow, wat heerlijk soepel speelt en tikt dit weg

(en hoe ik ook keek, ik kon eigelijk geen echte fout in de game ontdekken, tsja de spelers deden niet altijd wat ik wilde, maar eigenlijk stoorde ik me daar totaal niet aan, ik heb gewoon heerlijk 3 uur lopen kachelen tegen eenvreind ... kortom, dus toch een TOP GAME:)

19. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Verder is het een topgame..vind ik ook..en die patch komt er wel aan, ze zijn er mee bezig.
    Maar EA doet dat beter inderdaad..
    Ook mooi dat je nu be a Pro online kunt spelen.
    Online vind ik EA toch beter..maar komt wel goed met Konami, duurt gewoon nog even, duurde vorig jaar ook een aardig tijdje.:'-(

20. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de gameplay van pes vind ik persoonlijk beter, kun makkelijker combinaties maken enz, en de lag valt ook reuze mee al speelde ik net tegen iemand waar dat balkje rood werd soms, maar kan ook zijn dat sommigen snel iets te downloaden aan zetten aangezien je dan ook suppper veel lag hebt online:'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina