1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    xbl is errug brak deze dagen. hoeft dus niet pes te zijn. zelf ook mega troubles met cod en pes

2. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook heelvaak. is niet erg fijn, pes6 vond ik toch fijnder op xbl.

ja klopt, had zelf ook shit met rainbow six vegas, heletijd geen connectie, games die er van de heledag bleven staan :confused:
    misschien te druk ofzo ?

Ps: wat ik raar vind bij ML
    zo'n grote namen heb ik niet, maar ik heb toch wel een heel goed team..?
    Heb bijna geen 1 echte speler van naam.. die heel erg goed is.

Velthuizen (GK) Is een tallentje echt een goede kyper :) !
    Nasri (AMF-CMF-SMF-SS) Is ook een tallentje.!
    Suaréz (WF-CF-AMF) Hij is echt wel goed..
    Jenner (CF-WF-SS gelloof ik) Hij is ook echt een goede speler.
    Schut(CB) Echt een hele goede CB heel fysiek en lang.
    Maduro(DMF,CMF,en nog iets.) goede speler.
    Hersi ook :)
    zo kan ik er nog meer opnoemen maar dat zijn echt wel goede spelers.

Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]-xcjM7OUOMQ[/yt]

haha pes 2008 trailer voor op de wii (komt in februari)
    grappige simulatie maar laat ik maar niks zeggen over de graphics:emo:

4. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Bij PES gaat het toch om de gameplay? En die ziet er wel heel erg interessant uit op die trailer. Volledige controle over je passes. Je kan zelf bepalen welke ruimte je spelers inlopen. Inlopende mensen bij corners.
    Eindelijk de grote vernieuwing waar de PES liefhebbers met een xbox 360 of playstation 2/3 al een paar jaar op wachten. Zelfs penalty's nemen ziet er hartstikke vernieuwend uit. Het is alleen de vraag of het nog wel makkelijk en leuk is om te spelen, want te veel controle over passes lijkt me niet echt realistisch en leuk. En het lijkt me toch lastig om zelf alle spelers aanwijzingen te geven welke kant ze moeten oplopen.
    In ieder geval lijkt me deze PES een stuk vernieuwender en interessanter dan PES2008 voor de Xbox360. En dan vooral de gameplay, want die staat al een paar delen stil bij de "next-gen graphics" consoles en hun voorgangers
    De eerste next-gen footie komt in mijn ogen dus op de Wii :emo:

5. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Boeit die graphics nou.. bij pes.. komop..

7. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 4 draaide op dezelfde engine. Ze mogen wel is wat vernieuwingen aanbrengen qua graphics. Vooral de minimale updates van bv deel 5 (adem van de spelers bij winterweer of tenues die altijd op dezelfde manier vies worden) zijn echt te karig. Jammer dan ook dat een Wii game er hetzelfde uitziet als PES 4/5/6..

Natuurlijk draait het om gameplay, maar na een jaar of 5 mag het wel is wat beter er uit gaan zien. Dat geldt ook voor de 360/ps3 hoor. Kom maar op met die vieze, bewegende shirts, zwetende gasten (Vieira anyone) en haar dat beweegt. Want zeg nou zelf, wat is er echt veranderd sinds PES 4?

Die game op de Wii lijkt me best geinig hoor, maar het ziet er toch wel echt slecht uit.

8. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel nog steeds dezelfde problemen met het online gedeelte. Dezelfde games blijven in de room staan en je kan niet online spelen.

9. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    het online gebeuren zijn problemen.
    Microsoft geeft een gratis arcade game,

door deze problemen.

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nou om eerlijk te zijn ben ik meer gecharmeerd van PES6 op de Ps2 dan Pro Evolution Soccer 2008 op de X360. Niet-echt vind ik nog altijd beter dan plastic nep-echt.

11. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Smaken verschillen. Zelf baal ik het meest van de minieme verschillen en het gedrag van bv je backs, graphics zijn minder belangrijk maar daarom niet onbelangrijk. Ik heb 08 op de ps2 niet gespeeld, dus kan daar niet over oordelen.

12. Wooterr

Wooterr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen.

Ik heb zojuist PES 2008 aangeschaft voor de PC, maar ik kan nog geen potten breken natuurlijk. Schieten is lastig, scoren lukt bijna nooit, als ik alleen op de keeper afloop mis ik vrijwel altijd en verdedigen lukt bijna niet omdat die spelers allemaal rare moves maken en als ik een tackle plaats krijg ik geel of rood. Een mannetje passeren lukt niet duels gaan altijd verloren. En dit allemaal op niveau amateur. Noem mij maar een noob maar heeft iemand tips voor me?

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tips? Welkom bij PES ;) Heel veel spelen, en op een gegeven moment ga je scoren, de keeper voorbij spelen, goed leren tacklen en het hele veld over dribbelen. Op Top Player niveau.

Eventueel kun je de guide nog aanschaffen, maar de eerste tip is echt: blijf gewoon veel spelen.

14. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ookal zit dat netwerk flink op slot de laatste dagen, ik creeer gewoon een room en dan komt er vanzelf iemand voorbij.

Bestaat er ook een AP ? Anonieme pesverslaafden ? als ik de deur uitga, dan weet ik al "ah, lekker straks weer potje gamen als ik terugben" ..da's toch nie normaal meer=(

Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  15. Thron

Thron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er nu wel veel minder mensen die online spelen...die lijst is al dagen zo lang...Overigens deed zich dit ook in Pes 6 voor, volgens mij is het geen probleem van xbox live...

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, er is wel een probleem van Xbox-LIVE. MS heeft dat zelf toegegeven. Ze dachten het opgelost te hebben, maar de laatste dagen is het probleem weer terug.

Iets anders trouwens:
    Nog maar weer eens een keertje Konami-UK gebeld.
    Ik kreeg een cryptisch antwoord:
    "We weten dat de eerste patch toch de problemen niet allemaal oploste, maar er wordt nog aan een tweede patch gewerkt. We hebben echter nog geen bericht uit Japan gekregen of ze het voor elkaar gaan krijgen"

Tsja, daar maak ik dan van dat ze het tot een bepaalde deadline aan werken en als ze het dan nog niet voor elkaar krijgen, laten ze het erbij zitten....

Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  17. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb opzich wel zin om mede-organisator van zo'n toernooi te worden, heb hier al eerder een succesvol toernooi georganiseerd (pes6 cl) dus als er genoeg animo is wil ik wel helpen

18. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mochten de plannen voor een toernooi concreet worden ben ik van de partij!!!

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  20. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina