1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Real Madrid zou geen uitdaging zijn. Dan kan je beter Ajax nemen of bijv. Tottenham Hotspurs(alhoewel die ook best goed zijn).
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Of je pakt een team me de default pes spelers ipv de originele club spelers. Zo is elk team een uitdaging en moet je van de grond af aan opnieuw bouwen.

    Als ik begin met de oorspronkelijk clubspelers is er ook geen zak aan. Je hebt al een goed team. Verkoopt alle spelers en je bent rijk genoeg om zo weer een lading andere aan te kopen.

    Met Bayern Munchen en default pes spelers sta ik in de middenmoot. Ene wedstrijd speel ik gelijk of verlies nipt en de volgende win ik weer met 4-0 :p
     
  3. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hij vroeg voor een 2e keer om een update bij PES, alleen denk ik dat het deze keer te maken heeft met die dashboard update
     
  4. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag de snelheid van het spel verlagen d.m.v. het verlagen van diverse stats. Iemand suggesties welke stats het meeste effect hebben op de speelsnelheid al worden ze verlaagt ?
    Ik zat zelf te denken aan:

    - Top Speed
    - Dribble Speed
    - Passing Speed.

    Ideen en suggesties zijn altijd welkom !
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ohh is het maar een foto ik had stilletjes gehoopt op een interview?

    Bedankt
     
  6. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dribbling speed is de belangrijkste, daarnaast noem je inderdaad top speed en passing speed. De passing-speed verlagen heeft weinig zin, een passingster heeft immers ook invloed. Ook heb ik op de passing weinig aan te merken, iig veel minder dan op de dribble speed. Ook is het zo dat de stats van spelers gelijkmatig oplopen tot de 95, daarna zorgt iedere stat voor een significante stijging. Je zou dus kunnen denken aan 95 max, of misschien zelfs 90 max.
     
  7. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de stats nu als volgt aangepast:
    - Elke stat is max 92.
    - De 50 beste verdedigers hebben 95 bij verdediging, body b., header, jump, en nog 1 stat.
    - De beste 200 keepers in het spel, hebben 99 keeper skills, en ik merk een klein beetje verschil. De keepers zijn niet te goed geworden.

    Ik zou alleen nog willen dat de keepers en verdedigers wat beter instappen, en meestappen. Heeft iemand daar nog een suggestie om dat te verbeteren d.m.v. stat editing ?

    Ik zal straks de spelers op deze punten met 5 punten per stat verminderen:
    - Dribble speed
    - Top speed
    - Acceleration
    - Reaction

    Ik kan alleen de positioning stat niet meer vinden, of ben ik gewoon een beetje scheel ?
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Positioning is een star-attribute, dus die kan je niet aanpassen; alleen uit of aan zetten.
     
  9. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    2e update voor pes ? zou vet zijn !
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja okee :p in dat geval kan je vermealen er ook in zetten, maduro eruit en heitinga op het middenveld :p
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ...of voor de ranking-update.
     
  12. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wilt veranderen is de AI. En die kan je niet veranderen. Verdedigers kunnen niet "beter" instappen, keepers kunnen niet beter uitkomen. Je kan ervoor zorgen dat ze sneller reageren, hoger springen en betere keeperskills hebben maar het patroon kan je niet veranderen. Ze blijven uitkomen op de manier die ze gewend waren, ze blijven ballen niet klemvast houden. Als Buffon het al niet kan, die gast heeft echt response 99 en keeperskills waar je u tegen zegt (Julio Cesar, god knows why, is er ook zo één).

    Je kan natuurlijk de snelheid van je spelers aanpassen, maar als backs buitenspelers en SMF's niet opvangen heb je een probleem. Als je in balbezit bent en gewoon rond blijft passen komt er na een pass of 10 een heel groot gat bij de back aan de andere kant. Doordat je zo snel van kant kan wisselen kan je daar heel erg snel gebruik van maken. Dit kan je niet aanpassen.

    Je kan erop anticiperen (dubbel mandekking door DMF en SB of CB's maken zodat je SB's niet opkomen), maar wat jij wilt doen is gewoon de AI aanpassen. En daar zijn de gasten van Konami voor.
     
  13. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of het online gebeuren al gefixed is?
    Krijg PES morgen waarschijnlijk binnen en heb deel 6 veel gespeeld :)
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb verscheiden keren online geprobeerd. Kreeg niet eens een match aangezien er niemand lijkt te zijn.
     
  15. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je 100% gelijk in, ik baal er gewoon van dat de AI vaak zo vreselijk slecht is.
     
  16. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik won net een potje op live van iemand die zooooooveel beter als mij was :9 echt lache gewoon dat ik zoveel geluk had :9 2 keer gescoord met een mazzelgoaltje en in de blessuretijd liep ik zijn keeper voorbij en tikte de bal erin waardoor het 2-3 voor mij werd en hij niet meer terug kon komen :9
     
  17. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Word echt gek van Pro als er niet snel een lag verhelpende patch komt stap ik over op fifa je kan er niet eens lekker online door pro'en :mad:
     
  18. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom overstappen naar FIFA is wel heel drastisch meteen. In de tijd dat online lagt probeer ik alle archievements en Classic Players 'even' binnen te halen. Heb alle cups en leagues inmiddels gewonnen en ga straks opnieuw beginnen met de Master League op Top Player. Was al een eind met Torino maar was geen 1e in D2 geworden. En aangezien ik de archievement Ultimate Player wel wil halen...
     
  19. Apartment

    Apartment Villa

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar wat moet er dan gebeuren om te overstappen? PES2008 stelt op alle fronten keihard teleur, mensen proberen hier zelfs wanhopig de stats te verlagen zodat het onmogelijk snelle voetbal een beetje vertraagd wordt. Online lagt het nog vreselijk hard en dat zelfs na zoveel weken, terwijl EA al met tientallen patches en updates is gekomen waaronder het 5 tegen 5 online systeem. Daarnaast is PES2008 een lachertje qua graphics naast FIFA2008, het meest ironische daaraan is dat PES2008 moeite heeft met de replays terwijl FIFA08 met betere graphics de replays in fatsoenlijk 30fps kan vertonen.

    De Master League wordt ontzettend snel saai en eentonig en bovendien voegen de 'nieuwe' dingen helemaal niks toe, we werden blijgemaakt met grote plaatjes waar je spelers een persconferentie ziet geven, maar dit zie je in de game zelf in een klein onoverzichtelijk hokje van 150 bij 300 pixels of zoiets. Ook zijn er gewoon te weinig gelicenseerde competities aanwezig, waar FIFA op volle toeren draait met de Premier League en Bundesliga(en zelfs de lagere divisies) komt PES2008 aanzetten met twee gelicenseerde clubs, als ze dan toch twee clubs kiezen kies dan een Manutd of Arsenal.

    Konami zuigt nog harder dan Davilex ooit heeft gedaan en overstappen naar FIFA08 is een zeer verstandige keuze naar mijn mening, online competities, supergraphics, realistische gameplay, tientallen gelicenseerde competities, lagloos online waaronder 5vs5, zéér uitgebreide managermode, échte soundtracks en geen footballsoccer!, online voetbalnieuws/verslagen volgen en de be-a-pro modus.

    Twijfel niet langer ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  20. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik vind zelf de graphics van de spelers wat beter in PES 2008 (Vooral huntelaar) maar voor de rest ben ik het met je eens
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina