1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruudbosch

ruudbosch Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    count me in \o/

2. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien Hanterp(moderator pesonly) mij ook al wou helpen met het tournooi en het hem niet zo,n goed idee leek 1 speciale site te maken voor 1 tournooi, nodig ik jullie allemaal uit om naar www.pesonly.nl te gaan;) Daar organiseren ze competities/tournooien die ook allemaal worden uitgespeeld met duidelijke regels en afspraken. Dus ik zou zeggen meld je aan op het ooo zooo gezellige forum:)\o/ En daar kun je zelf zien wanneer er tournooien beginnen enz. Er is nu een competitie bezig en zodra die is afgelopen hadden ze plannen voor een tournooi, dus hopen dat die 2e patch snel uitkomt dan kan het dolle beginnen:b: Nu lukt lagvrij spelen ook wel maar moet je in een speciaal stadion enz enz enz

Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nja die competitie die ze nu aan het doen zijn(en waar wij niet meer bijkunnen) is dus een competitie met een stuk of 15 personen? Dus 15 wedstrijden en 1 wedstrijd per week = 15 weken wachten tot ze een nieuw toernooi gaan maken?

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zal inderdaad even duren, maar we zullen toch wel voor die tijd wat opstarten. Feit is dat we het toernooi het liefst spelen als er een nieuwe patch is. Tot zolang doen we geen toernooi, tenzij duidelijk wordt dat er echt geen nieuwe patch komt. Dan starten we gelijk een nieuw toernooi. Als er een nieuw toernooi aankomt zetten wij het altijd daar in het toernooi-forum en ook hier zullen we wel wat laten weten.
    Mocht de competitie een succes zijn, starten we misschien wel eerder een nieuwe divisie, waarvoor je je dan wel kan inschrijven. Ook dat laten we van te voren weten.

Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wie is een keer een potje tegen me wil spelen voeg me maar toe

6. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    wie tegen mij een leuk duel wil spelen,
    dus met clubs uit de Eredivisie,
    stuur me maar een berichtje,
    of voeg me maar toe.

7. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WAT IS DITTOCH OOK EEN K..... SPEL ONLINE SJONGEJONGEJONGE

8. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jongens ik heb PES een poos geleden (met pijn in het hart) van de hand gedaan door de online problemen...maar hieruit
    op te maken is dit nog niet opgelost?!?

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik had toen pes uitkwam mijn fifa 08 bijna verkocht. Hield hem toch maar, en nu doe ik (ook met pijn in me hart) pes2008 in de verkoop. Had nooit verwacht dat ik fifa op den duur leuker zou gaan vinden. Mis gewoon de werkende online functie bij PES!

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Problemen zijn wel met PES opgelost hoor! Als je nu last van lag hebt komt dat vast door Live, want ik heb inmiddels al wat goede potjes kunnen spelen.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Een zwaluw maakt nog geen zomer. Als de online problemen met PES2008 zijn opgelost dan geef ik jou mijn maandsalaris. Onmogelijk dat die problemen zijn opgelost, Konami kan geen (fatsoenlijke) online-dienst verlenen m.b.t. PES.

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb in de laatste potjes player match geen lag meer gehad... Het wordt volgens mij tijd om ranked te gaan proberen *)

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zonder update???? Iedereen zal wel weer op school/werk zitten waardoor er minder lag is. Of is er een tweede update geweest?

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Daar gaat je maandsalaris! ;)

Ben laatst begonnen met de Franse Competitie, met Lyon.
    Gaat me tot nu toe wel heel erg gemakkelijk af.
    Binnenkort tijd voor een standje hoger. :)

15. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Met master league kun je de gameplay op amateur, normaal, pro enz zetten, maar ook de Master league gameplay op easy, normal enz.. iemand enig idee wat het verschil is? Tevens blijven sommige handelingen erg lastig om onder de knie te krijgen.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tijdje terug is er toch een tijd geleden een 2e update geweest? Sindsdien is het bij mij opgelost

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb nooit een 2e gehad, dus lekker verkopen die hap. Ben nu gewend aan Fifa. Heb al vanaf pes4 en dit jaar voel ik me echt genaaid. De hoogste stand is al te makkelijk, dat is jammer!

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Er is geen tweede update geweest. Meestal is de reden dat je die denkt te krijgen, dat je de cache van de 360 bewust of onbewust hebt geleegd en dan gaat-ie de eerste update opnieuw ophalen...

19. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fifa...hmm...fifa...het woord zegt me wel iets...

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vreemd, maar sindsdien heb ik dus geen lag meer...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina