1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, en als je hem zuidamerikaans wil laten lijken moet je een ander soort gezicht geven en dan is ie weer veels te bruin. Ook heb ik zijn mond wat verlaagd, helaas kon ik zijn tanden niet veranderen :+

2. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar suarez is iligaal in dit spel.
    hij heeft ook niet de goede kwaliteiten wat hij in het echt wel heeft en bij pes is hij maar een zwakke speler.

3. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Toen ik het spel net had, speel met pes08 vooral met : Liverpool, Atletico Madrid en Feyenoord. Enne Robbin niet Robbie:cool: Hoop dat ik je wel een keer tegen kom. Ik speel ook niet egotripper, maar als ik 1 op 1 sta dan maak ik het wel zelf af. Hoop dat we elkaar een keer tegenkomen, dan zullen we zien... En zoek dat topic hier maar op over dat toernooi. Daar zie je dat ik zonder meneertje Bodybalance speelde

Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik speel zowat altijd met Arsenal heerlijk team. Soms Tottenham (altijd leuk), of Ath. Madrid.

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ok, check ... voortaan wat rustiger aan met dat 'haat' woord, want daarvan schiet ik altijd gelijk in het rood:)

En, ik speel graag met een Frans team (tsja, franse vrouw dus vadaar;) In PES6 met Lyon en nu met Bordeaux. Bordeaux is een fijn team maar natuurlijk net onder de echte top. Wel een mooie mix van frans, brazilie, argentinie en wat afrikaans (ex franse kolonien) spul. En ook een mooi donkerblauw tenue.

Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  6. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Geen idee eigenlijk, zal er de volgende keer eens opletten. :)

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik gisteren speelde was hij er wel steeds iig :+

9. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    Ook zonder franse vrouw verras ik de 'top-teams' graag met een franse middenmoter als RC Lens of Stade Rennes (veel oude bekenden & nieuwe toppers :thumbs: )
    Ook Real Zaragoza en Fiorentina & Livorno zijn in mijn ogen pareltjes uit de subtop.

10. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat heb ik niet. Er zit bij mij wel verschil in hoe de scheids fluit. De ene keer is hij onwijs partijdig (soms in mijn voordeel). De andere keer fluit hij het spel dood voor elke overtreding. Weer een andere keer laat hij bijna alle overtredingen toe.

Hoe de scheids eruit ziet in de ML weet ik niet (nooit op gelet), maar volgens mij is hij bij mij niet kaal. Mss krijg jij geen andere scheidsrechter omdat je steeds in hetzelfde land voetbalt (dus bijv. alleen maar tegen teams uit de Eredivisie)? Ik weet niet of dat zo werkt in PES, maar het zou kunnen..

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Net voor het eerst een potje online gespeeld.
    Viel me eigenlijk niets dan mee, komt door al die enge verhalen hier.
    Amper tot geen last gehad van lag, klein moment gehad dat er lag aanwezig was.
    Verder een hele leuke wedstrijd gespeeld!

Wel keihard verloren tho... 8)

12. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie afvallige ballen vanuit corners in ene x neme?

Want als ik een corner voor heb, en de bal wordt weggetrapt, en hij komt voor de voeten van mijn middenvelder, dan wil ik in ene x uithalen, maar dat doet ie dus niet:confused:

Heel raar

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik druk altijd 2 keer X dan neemt die hem 9 van de 10 uit de lucht.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja dat is inderdaad de manier, maar ik schiet altijd 9 van de 10 keer wel tegen een tegenstander aan. Heb 1 goal eruit gemaakt, maar helaas was dat geen streep in de kruising, maar een lullig stuitertje :p.

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Is er ergens een online competitie voor PES2008 bij de PES6 was er een eredivisie comp die was eigenlijk best wel leuk

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, wij op www.pesonly.nl doen dat, alleen wachten we nu even of er nog een nieuwe patch komt, omdat sommigen toch wel veel last van lag hebben.

17. Falastine

Falastine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren tegen een vriend gespeeld thuis, nou ik d8 een Rode Adriano waarom niet meteen vanaf de aftrap richting doel knallen.

En hij vloog direct de kruising in haha was een topgoal.

18. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Haha hield die vriend van je soms de Y-knop ingedrukt zodat zijn keeper uit doel kwam? De replay daarvan moet je zeker bewaren!

19. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een speciale knop voor om (halve) omhaals te maken?

Ik heb nog nooit een omhaal goal gemaakt. Ik zet de ballen altijd voor door 2x te drukken op voorzet, zodat hij op volley hoogte komt, maar het word altijd een kopbal.

Is er een site waar precies wordt uitgelegt wat de vermoeidheid en alle pijltjes en blauwe balkjes inhouden als je een opstelling wilt maken?

En zijn er nog meer schijnbewegingen zoals de schaar en het ronddraaien over de bal?

Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er is geen speciale knop voor omhaals. Ik doe het meestal zoals jij, 2x drukken op voorzet, en soms komt er wel eens een omhaal uit.

Pijltje omlaag betekent slechte conditie, pijltje omhoog een goede.

Naast de schaar en het ronddraaien kan je proberen je tegenstander uit te kappen met A+X, dit werkt ook goed als je 1-op-1 komt met de keeper.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina