1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet zijn uit de NL/BE competitie zijn iig Dembele, Sulejmani, Velthuizen, Vertonghen, Lindgren, Aissati en Defour wel aan te raden. Goed stats richting/rond 90. Modric is ook een aanwinst, alleen de stats worden niet heel veel hoger.

Ik speel nog niet zo heel lang ML en er zijn er vast wel meer en betere te vinden.

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Oke snake88.Maar aangezien ik met VVV-Venlo speel en niet zo veel heb cash koop ik Rookies als je geluk heb worden ze heel goed!

En ik sta op een teleurstellende 12e plaats in de 2e Klasse :mad:

3. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje.
    krijgen we nix te horen over Pes 2009 ?

4. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ze zullen hem zonder info te geven in de winkels leggen, heel stiekem |:-

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hopelijk horen we even een tijdje niets over pes 2009 en ontwikkelen ze die even een paar jaar door. Helemaal opnieuw beginnen en de verdediging als basis gebruiken.
    Sla lekker een seizoen over en maak er weer een topgame van.

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Same here, ze mogen van mij wel een jaartje overslaan.
    En er dan echt een next-gen Pro Evolution Soccer van maken!

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Doen ze vast niet. De jaarlijkse PES is de grootste bron van inkomen van Konami...

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad! Maar de volgende pes ga ik nu niet meer blind kopen. Ik hoop dat de hele pes aanhang dit nu doorheeft en dat iedereen alleen teveden is met een next-gen pes.

9. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    ben sinds van de week maar weer pes6 begonnen te spele, on-line. Deze speelt gewoon lekker lag-vrij. Want met pes2008 ben ik nog steeds op een pets aan het wachten....

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    helemaal mee eens. pes2008 was, iig voor mij, pure geldverspilling. Als er op het doosje staat online play, moet het gewoon goed werken, daar koop ik het spel voor. Ik voel me echt beroofd door konami. Bij de volgende pes wacht ik gewoon af op de reacties van de pes fora.

11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    hoorde van een vriend dat de lag gefixed is op de PS3?

12. rudeboy

Leuk Bevonden:
    7

100 procent gelijk!
    Die konami-rukkers kunnen er niks meer van:'-(

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind het offline een geweldig spel hoor. En online speel ik ook met plezier regelmatig een player match.

Konami mag dan wat steken hebben laten vallen, voor mij hoort ie nog steeds bij de top5 van games die ik nu speel ... voor mij is ie de 60E dubbel en dwars waard als ik kijk naar de uren en uren speelplezier ik met PES2008 heb (gehad)

14. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    schandalig hoe erg dit spel nog steeds lagt, terwijl we 4 updates verder zijn ofzo:{.5 potjes gespeeld net waarvan er maar 1 fatsoenlijk liep, omdat dat een nederlander was.. tyfus konami

15. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan volgens mij fotos loden op je xbox en dan op pro dan echte gezicht krijgen alleen je moet dan een camera hebben dit is filmpje voor op ps3:http://www.youtube.com/watch?v=DmRyG7u4kAo

Dit kan ook op xbox alleen moet je camera hebben of hoef dat niet

16. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    je moet camera hebben ja,
    het werkt wel, maar niet optimaal

17. rudeboy

Leuk Bevonden:
    7
    .....volgens mij lukt het ook met een foto vanaf een usb stick...en die foto's kun je gewoon met een digitale camera schieten

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lukt dus niet. Je hebt echt die Vision Cam nodig.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb zo'n idee dat Konami niet in staat is om in 1 jaar een volwaardige titel af te leveren. Ze willen zo graag de concurrentie aan met Fifa dat ze het spel te vroeg de markt opgooien. Vroeger kwam een PES gewoon als die klaar was. Misschien werken ze bij EA met een groter team dan bij Konami. Een Fifa spel voelt wel 'af' als die in de winkel ligt. Het online gedeelte loopt direct als een zonnetje. Jammer, want in de basis is PES een betere titel. Maar je wil wel online ballen. En na maanden klopt er nog steeds niets van PES2008. Dat is zeer slechte reclame voor ze. Ik wilde PES 2008 kopen bij de release, ik heb diverse verhalen gelezen dat er online geen lag zou zijn. Blij dat ik gewacht heb, want zonder online play hoef ik het spel niet. En bij PES2009 ga ik ook rustig wachten totdat het spel in de winkels ligt en de reacties van andere mensen heb gelezen. PES 6 liep in het begin ook voor geen meter online. En qua gameplay zijn er ook betere delen geweest. Dus ik begin inderdaad te twijfelen of Konami niet hun touch heeft verloren. Ze moeten gewoon eens de rustig de tijd nemen voor hun spel. Maar ze denken toch alleen maar aan het commerciele aspect. Het spel verkoopt toch wel, met of zonder bugs

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik speel PES2008 nu sinds een weekje op de PC, maar valt me erg tegen.
    Nu speelde de CPU in de vorige delen ook wel eens 'vals', of tenminste, dat gevoel had je heel sterk in bepaalde gevallen, maar in 2008 maken ze het wel erg bont.

Daarnaast gewoon vervelend dat je regelmatig niet het juiste mannetje op tijd kan selecteren, waardoor de tegenstander gewoon kan doorlopen, of bij een corner, makkelijk in kan koppen.

Het dribbelen is veel te makkelijk geworden. Je loopt overal gewoon makkelijk langs.

De keepers zijn echt RRRRrrrrrrrrrruk. Serieus waardeloos.

Het schieten van afstand vind ik slechter, en het gevoel van kracht in het schot is niet echt aanwezig.

Vrije trappen heb ik nog niet door. In PES5 was ik er echt een expert in, scoorde vrij regelmatig vanuit alle hoeken en afstanden, maar in PES2008 hebben ze het weer eens veranderd en ik heb het nog niet echt door.

Je scoort nu makkelijker 'FIFA' goals. Daarmee bedoel ik omhalen en volleys etc. Ik heb nu zo'n 30 partijtjes ofzo gespeeld, en al een paar onmogelijke volleys gemaakt, 1 halve omhaal met C. Ronaldo, en 1 ECHTE overhead kick met Kalou die helaas onderkant lat er uit kwam...
    Ik weet niet of ik dat een vooruitgang vind, want dan gaat het 'speciale' er toch een beetje af.

Ben dus niet echt tevreden met de game. Natuurlijk, het is voetbal, het is PES, het is zeker niet slecht, maar PES5 was gewoon ontzettend goed, en dat gevoel heb ik dus totaal niet bij PES2008. Teveel zaken die gewoon slecht zijn (dat dribbelen, dat schieten, dat vals spelen van de CPU, de waardeloze keepers, etc)

Ik vrees dat PES2009 wederom een teleurstelling zal gaan worden. Zo jammer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina