1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Dmf. Koop Heitinga,Davids,Maduro,Motta ... toppers daar :D

Ik speel geen ML meer... het is te een tonig je begint dan is het moeilijk...
    je koopt paar spelers bij.. mensen in je team groeien en je wint alles..
    pes2009 moeten ze echt een andere ML maken..

2. Ashavan

Ashavan Guest

Die spelers zijn nu een beetje aan de oude kant. Zou ze wellicht kopen, maar worden dan 3e of 4e vervanger :p

Nieuwe spelers zoek ik meestal uit op leeftijd 17-21 om te kopen.

3. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap het wel...
    maarja.

volgende pes heeft echt 2vs2 online nodig, en een hele vernieuwde ML.
    swalbes, niet elke keer geel, want als je je 1x laat valle geven ze ook niet altijd geel dit is helemaal niet reallistisch elke keer geel...
    en dat het moeilijker word tegen de cpu te spelen want ik vind het niet moeilijk.

4. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het niet moeilijk is komt vooral doordat het zo snel gaat, als je dan een goed team bent, merk je dit helemaal.

Plus dat dat TeamVision helemaal niet werkt, ik merk er helemaal niks van.

mag hopen dat PES2009 weer vanouds PES wordt, de krediet is op...

5. Ashavan

Ashavan Guest

TeamVision werkt, maar te zwak. Als je elke keer via de linker vleugel die linker spits aanspeelt en hij is gevaarlijk...in de kortste keren staat er extra dekking op. Soms tot wel 4 man, maar goed dan loop je er met een kap beweging nog tussendoor en geeft een pass op iemand die helemaal vrij staat omdat die ene spits meerdere mannetjes om zich heen heeft.

Wat ik ook idioot vind is dat de tegenstander met meerdere aanvallers gaat spelen als er x goals verschil is. Zo vallen er nog meer gaten achterin.

Kortom...zwak.

6. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ach, ik heb laatst weer eens een 'echte' wedstrijd uitgezeten. Wat was het ... Feyenoord - FC Zwolle. Toen dacht ik nog, waar erger ik me meer aan, aan PES of aan de 'echte' wedstrijd?

Wel mooie goals trouwens en precies zo zie ik ze ook terug in PES2008. PES2008 (zeker offline) is in mijn Top5 van games die ik nu speel, wat de rest hier ook mag afgeven op de game:p

7. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen online.

Ik Speel altijd met Ajax of Nederlands Elftal.
    dus als je daar iemand mee zie
    ben ik het :p

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een ML begonnen met Arsenal, kampioen geworden (vrij nipt) met alleen maar topploegen in de competitie (Inter, Barça, noem maar op..). Heel tof, maar toen promoveerde ik! Had ik mezelf in de verkeerde Division gedaan dus 'promoveerde' ik naar een competitie met alleen maar matige ploegen die veel te slecht zijn, zonder arrogant te doen ;) Nu weer een nieuwe ML begonnen met Atletico Madrid, ook erg leuk! Weer met alleen maar Europese topploegen en ik vind het gelijk weer gaaf. Eerst gelijk gespeeld tegen Tottenham, daarna geflatteerd gewonnen van Juve (3-0) en nu 1-1 tegen Chelsea, penalty in de 86e minuut ofzo, dus vrij fortuinlijk punt :) Maar goed, eens kijken hoe lang ik een beetje punten kan blijven sprokkelen, het valt me namelijk wel op dat de selectie eigenlijk te smal is en de spelers vrij snel moe worden..

Oh, voor degene die denken 'Europese top -> Tottenham?', ik heb uit m'n hoofd de volgende teams erin gedaan:

Manchester United
    Liverpool
    Arsenal
    Chelsea
    Olympique Lyonnais
    Olympique Marseille
    Barça
    Real Madrid
    Bayern Munchen
    Celtic
    Tottenham Hotspur
    AC Milan
    Inter
    AS Roma
    Valencia
    Villareal

En nog 1 ;)

9. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Uitdagende poule :) en die spelers worden inderdaad idioot snel moe terwijl je tegenstanders altijd 100% zijn in pes 6 kon je die fatigue teminste uitzetten...

10. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naast de ML speel ik regelmatig een online potje en ik vind het de laatste tijd wel aardig te doen. Als je tegen iemand speelt waarbij het icoontje van de connectie niet rood wordt speel je wel aardig zonder lag.

Ik win afwisselend met Arsenal en Milan (af en toe Italië om sterke landen af te stoppen) redelijk vaak met 98 gewonnen wedstrijden en 48 verloren. Winpercentage schommelt zo rond de 60%. Al neem ik die cijfers niet zo heel serieus, want als ik lekker loop te spelen en te winnen kan dat net zo goed door lag aan de andere kant komen.

Dat bijna iedereen met Barca of Inter speelt is geen nieuws, maar het blijft vervelend en irritant. Barca is als je geen lag hebt goed te bespelen met AC Milan, maar de Inter aanval (vooral Adriano) is haast niet te stoppen. De bal naar Adriano, beetje rennen en uit onmogelijke hoeken scoren... Heb ik al een heel aantal keren door verloren en pas er nu ook voor om daar tegen te spelen.

Ik snap het ook niet wat er nou leuk aan is om altijd met Inter en Barca te spelen en vaak ook nog in debiele opstellingen. Draven naar de achterlijn en terugleggen voor het doel, jippie doelpunt :thumbs: :mad: Speel gelukkig ook genoeg tegen goede tegenstanders die met realistische opstellingen en spel er leuke wedstrijden van maken :b:

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zó vaak online dat ik veel beter ben, veel meer kansen heb maar dan alsnog verlies. Die kansen vliegen er maar neit in bij mij terwijl die andere gast zo efficient is als het maar kan :mad: Éen-op-één met de keeper gaat echt zo vaak slecht bij mij. Ik heb zelfs een keer een wedstrijd met 1-0 verloren toen ik een stuk of 8 kansen had(waarvan 3 op doel) en hij 0 kansen. Door een onbenullig eigen doelpunt gewoon verloren en verder heeft die gast niets gecreeerd. Frustrerend :+

12. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat soort wedstrijden zitten er af en toe tussen natuurlijk. Als je 1 op 1 komt met een keeper gewoon rustig blijven, je kan vaak makkelijk afleggen op een medespeler of kappen/shot faint en er omheen of langs schieten. Wanneer je rustig en zacht schiet is de kans dat je de keeper klopt ook groter dan keihard op doel te knallen. Ik probeer als de stand het toelaat dan te stiften, maar die ballen gaan vaker over of naast dan in het net.

Ik heb nu (voor wat het waard is) de 100 wins bereikt. Mijn stats:

wins 100
    draws 10
    losses 48

winratio: iets van 63%

Had een leuke achievement kunnen zijn }:]

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die Ultimate Player Achievement.. moet je dan ook die beker winnen als je een gewone League doet(volgensmij heb je de optie bekerwedstrijden uit/in te schakelen). Ik denk het zelf niet maar het zou zomaar kunnen :mad: Ben ik nog langer bezig.

14. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht het niet, ik had het wel steeds aan staan, alleen bij de international league geen cup gedaan. Ik moet in de ML alleen nog de Uefa cup winnen, als ik hem dan niet krijg moeten al die cups uit de leagues dus ook. Lijkt me ook niet logisch, die cups staan (meen ik) ook niet bij de track record.

15. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel ligt alweer in de kast .
    vind er nix meer aan,, rainbow six vegas 2 is aan de beurt :D

16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Je bedoelt Vegas 1,5???????

Wel eerlijk blijven. Op PES2008 wordt ge******d dattie zoveel lijkt op PES6 e.d. maar RSV2 is gvd gewoon Vegas1 met nieuwe maps

(ik koop/speel hem wel, want Vegas is gewoon briljant, maar fair is fair, dit is gewoon Vegas1,5!)

17. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu ook weer online heerlijk Vanmiddag ik koos inter hij barca ranked ik denk ik zie wel hoe het gaat ging lkkr won 5-3 stond 5-1 toen ik ging ik beetje ouwhoeren panna's enzo dusja 5-3 toch mooie winst.

18. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oké heb je gelijk in maar het word RSV2 genoemd dusja :p

ik heb hem ook gekocht 56,50 was het... maarja,
    ik vind hem echt wel vet vooral OFFLINE :D

19. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is het online gebeuren nou al wat beter? dan kan ik overwegen om weer een jaar live te nemen anders niet want ik heb het alleen maar voor pes :mad:

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft je eigen verantwoordelijkheid natuurlijk maar ik heb haast geen last van lag en ik heb echt maar één balkje ontvangst volgens Test Network Connection (op PES heb ik wel de volle 3 balkjes though). Je kan ook 3 maanden Live nemen, dat is wat minder risico :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina