1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is wisselend het ene moment heb je nergens last van en het andere moment is het klote. Ik vind het iig nog steeds een slechte zaak, dat het niet in orde is.

2. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou kunnen proberen een nieuw profiel aan te maken, ik had nog een maand gratis live terwijl ik dat al bij één account had gebruikt. Proberen waard dus.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Denk dat het ook niet in orde komt, want de Amerikaanse PES 2008 is vorige week uitgekomen en daar is de lag nog onveranderd erg, vergeleken met die van de Europese PES 2008.
    Hadden ze het probleem opgelost,dan had je voor die Amerikaanse versie wel wat verbetering mogen verwachten.
    Maar weer hopen op verbetering in PES 2009 :{

Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  4. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt allemaal voor de reacties. maar zoals het nu lijkt ga ik geen 12 maand kopen(ook geen 3 maand want dat is alleen maar duurder:p)ik koop weer 12 maand als pes 2009 er is en het blijkt dat er geen lagproblemen zijn.

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Nee, Pro Evo 6 is veel beter da 2008

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Online gezien wel ja, dat buiten beschouwing gelaten vind ik Pro Evolution Soccer '08 wel vooruit gegaan.
    Maar zoals velen hier koop ik ook Pro Evolution Soccer '09 niet blindelings.
    Ze moeten nu toch echt een keer met een volledige next-gen Pro Evolution Soccer komen. :)

7. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Jep.
    1.En dan met een moeilijkere CPU :D
    2. Alle namen van spelers , clubs moeten goed zijn
    3.dat de ML uitgebreider word
    4.ONLINE MOET PERFECT ZIJN!

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Slechte zaak? het is BELACHELIJK!!
    Ik was zó verslaafd aan PES6 online.. en ga nu echt niet 2008 kopen... zo zonde, en PES wás zo vet.. :mad:

9. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Same here, pes was zelfs de enige reden voor mij om xboxlive te kopen.

10. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zeer jammer dat online het niet goed doet..maar Fifa speelt lang zo lekker weer niet..verdorie, waarom gaan ze niet een keer samenwerken..gameplay van PES, uiterlijk en online gedeelte van Fifa.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    PES 2006 was heerlijk om te spelen online, daarom moet ook echt in het volgende deel dit drastisch verbeterd worden ten opzichte van PES 2008. Ik denk dat iedereen die PES 2008 in zijn bezit heeft of heeft gespeeld het hier met mij eens is. Konami mag wat mij betreft de tijd nemen met ontwikkelen van het volgend deel. Graphics enorm oppoetsen, gameplay weer lekker tweaken en wat meer edit opties toevoegen. Ook zie ik graag een wat uitgebreidere Master League, tot nu toe vind ik het wel leuk om te spelen maar na meerdere seizoenen gaat het denk ik wel vervelen.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik koop 2009 sowiso blindelings. Alleen online moeten ze toch echt verbeteren want dit is toch wel echt schandalig.

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik koop 2009 niet voordat ik weet dat online play 100% goed werkt. Ik ben door 2008 zo afgeknapt op konami. Ze hebben gewoon lak aan hun klanten, want een patch is toch niet veel gevraagd? Waarom kon 06 wel goed online werken en 2008 niet?
    En de graphics mogen ook wel een keer drastisch onderhanden genomen worden, want die achterhaalde graphics komen mij nu ook echt de keel uit.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    pes 2006 was online slecht, tot de update kwam.
    pes 2008 was online slecht en is dat nog steeds
    pes 2009 gaat ie uberhaupt nog online? :9

Nee, ik ga deze game zeker niet blindelings kopen. Ik koop deze serie alleen maar voor de online mogelijkheden en die waren/zijn in 2008 beroerd.

Daarbij vind ik ook dat de balans tussen aanval/verdedigen ver te zoeken is. Laten ze maar is even de game opnieuw opbouwen en dan eens alle verdedigers overraten ipv. de aanvallers.

Minder belangrijk zijn de graphics en het commentaar, maar ook deze punten mogen opgekrikt worden.

edit:/

Wat 360man hierboven dus zegt ;)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De verdedigers overraten? Dat lijkt me nou niks. Krijg je van die 0-0, 1-0, 1-1 wedstrijden :{ Dan liever een 3-2 ofzo.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb liever een spanned doelloos duel ;)
    Maar overrate dan maar helemaal niemand ;) Ik wil gewoon een goede balans tussen aanvallen en verdedigen, aangezien deze nu ver te zoeken is :)

17. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je helemaal gelijk in, ik hou zoals Shin van veel doelpunten maken, maar in deze PES is die balans te ver doorgeslagen naar de aanvallers. Een aanvaller, en dat zijn er veel, met een beetje snelheid en body balance krijg je eigenlijk alleen van de bal met een goed getimede tackel of met een verdediger als Nesta/Toure of een Terry.

Wat ik gister een paar keer online had en wat zwaar kut is, wanneer je met X pressure geeft, dat in het strafschopgebied dan die 2e verdediger zomaar opeens een tackel inzet. Waardoor je vaak een penalty tegen krijgt.

Ik denk dat ik met de volgende PES maar even de reacties op de fora afwacht. Ik speel online vaak leuke potjes, maar ook net zo vaak dat ik win of verlies door de lag. Dan denk je de bal afgepakt te hebben, maar de aanvaller rent zo door en scoort :'-(

Voor wie zin heeft in een PES toernooi, kijk even in het forum onder deze, verliep vorig keer prima.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Trouwens, wat mij opgevallen is (ook in pro 6) is dat als jij een correcte sliding maakt en de bal wegspeelt je eerst langzaam op moet staan, maar dat altijd de CPU sneller is om de bal te pakken. En heel vaak als ik een mooie sliding maak (die in het echt gewoon de bal binnen zou houden) hij de bal uit tikt..

19. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is nu zelfs al zo erg dat ik hem te koop heb gezet op xbazaar. van de cpu win ik alles dik met 6-0 enzo op top player. niet leuk dus en online is crap dus tja.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dat is zo herkenbaar en zó frustrerend! :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina