1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Jullie kopen PES2009 niet en ik WEL (ongezien, tsja ik hou van gokken) ... en dan 3 maanden later checken wie er het meeste lol heeft gehad. Jullie van je 'bespaarde' 50 Euries of ik van de 'ergernis' die PES2009 ongetwijfeld zal brengen.

Wat betreft die spannende 0-0 1-0 wedstrijden ... Nou ik begon de ML op TP en 30 mins, en heb dus 14 of zo nederlagen achter elkaar 1-0 2-1 3-1 en dat soort stuff, dus begin tegen mij niet dat A. Het te makkelijk is (want die 10 uur gameplay was NIET makkelijk) en B. dat weinig doelpunten altijd zo leuk is want ik had het helemaal gehad met die 'realisitsche' ML setting.

Ik ben lekker aan het freewheelen met Bordeaux over de wereld op TP en 30 minuten. Heerlijk:)

2. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is voor jou misschien niet makkelijk maar voor sommigen wel. en ik ga pes 2009 ook wel kopen maar dan wil ik eerst weten of het online lagvrij is. als dat van tevoren bekend is koop ik hem blind.

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ehhh, heb jij ML op TP op 30(!) minuten gespeeld met default team (ik geloof dat dat laatste niet uitmaakt) ... ow, en ik had ook alleen Makaay gekocht met mijn beginnersgeld. Als jij dan beweert dat dat makkelijk is dan mag je dat eens voordoen:) Op 5 of 10 minuten, ja dan is de nul vasthouden een eitje. Probeer de ML eens op 30 minuten ... Ik geloof dat er hier geen enkele gamer is die dat doet namelijk.

En aangezien je op die superrelaistische stand dan nauwelijks punten kan pakken en dus ook geen spelers kan aankopen wordt het echt een hopeloos geval. Ik heb een half seizoen (20 game uur) gespeeld en 2x gelijkgespeeld en de rest verloren of zoiets. Dus heb ik die hele ML aan de kant geflikkerd want voor mij is er maar 1 realistische optie en dat is dus: TP, 30 minuten (random)

Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  4. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee ik heb met fefault team top player op 10 minuten gespeeld. want als ik al zoveel win in 10 mins wat dan in 30 min.

5. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook in je eerste seizoen met default players? Dan win je echt niet zo makkelijk hoor en 30 minuten verhoogt dan zeker de moeilijkheid. Na 3-4 seizoenen rol je wel vrijwel alle teams makkelijk op met scores van 5 á 6 tegen 0.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  6. Ashavan

Ashavan Guest

Het 1e seizoen is ook redelijk te doen als je een goede opstelling hebt. Maar er mee promoveren lukt me niet. Tweede seizoen als je wat gratis talentjes koopt promoveer je en seizoen 3-4 rol je iedereen op met 5-0 t/m 11-0.

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dat zou je dan eens moeten proberen ...

Ik heb ook wel voorgestaan hoor, maar je team stort in en op 30 minuten merk je dat maar op 10 minuten niet:)

Jij schijnt te denken dat 1-0 in 10 minuten 3-0 in 30 minuten betekent, maar zo werkt het niet.

De uitdaging van 30 minuten is om een mooie voorsprong van 2-0, de hele wedstrijd vast te houden. De ergenis van 'instorten' en de voorsprong verspelen in de laatste 5 minuten ... dat is wel geweldig (maar na een half seizoen had ik het wel gehad, ook al omdat de 'funds' ontbraken)

Kortom, wil je nog eens 10 uur flinke PES2008 uitdaging. Begin dan de ML op TP en 30 minuten en speel de eerste helft van het eerste seizoen. Dan praten we daarna nog eens verder:)

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ja dat de bal op de meest onmogelijke manieren uit gaat vind ik ook zwaar irritant. Het verpest de gameplay imo. Soms zouden er zulke mooie situaties ontstaan als de bal niet uitging. Het spel zou veel mooiere momenten bevatten zonder dat cpu gecheat.

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Of ik 2009 ga kopen, hangt er gewoon vanaf of ze nou eindelijk eens een waardige PES gaan releasen, waarbij men dus eindelijk eens de ergernissen heeft aangepakt en opgelost. Het gecheat van de CPU, het achterlijke penalty-systeem, etc etc.

Ik ga hem in ieder geval niet blind kopen. Dat deed ik met PES4 en PES5 wel, en PES5 heeft wat mij betreft nog steeds gewoon de beste gameplay (ook al was die zeker niet perfect)

Maar PES6 en PES2008 zijn gewoon het geld niet waard.

Ik ben benieuwd of dit jaar Fifa er eindelijk overheen gaat. Normaal gesproken wil ik niets weten van Fifa, want steeds was PES beter, maar als Konami dit jaar weer de boel vernaggelt en EA komt weer met een verbeterde Fifa, dan zou ik zomaar eens uit principe een Fifa kopen.

10. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In het 1e seizoen won ik niet alles super dik maar wel met vaak minimaal 2 doelpunten verschil. en het gaat er niet om hoeveel je tegen krijgt maar hoeveel je meer scoort dan de tegenstander. ik speel erg aanvallend waardoor ik vaak scoor.

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens. Hoewel PES 6 er nog net mee door kon. Maar ja, dus extra triest als je dan de review van PES 2008 leest op de WII:

Denk alleen dat het grote probleem is dat ze elk jaar de PES voor de 360 rushen zodat die eerder of tegelijkertijd dan FIFA uit is. Op de Wii hebben ze de tijd genomen. En dan zie je gelijk het resultaat.

Maar hopelijk beseffen ze nu dat ze echt met iets goeds moeten komen. Want als ze er met de volgende PES op de 360 er (weer) niet staan, zullen velen de game laten liggen.

12. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Yes heb hem verkocht.

13. Kiekske

Kiekske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje,ik heb PES 2008 voor op PS2 maar ik kan nergens de juiste namen vinden van de spelers en teams:mad:,heeft iemand hier een link voor?

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Kijk hier even rond, bij het kopje Editing.
    Je moet je geloof ik wel eerst even aanmelden. :)

15. Kiekske

Kiekske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt_O_

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Om even terug te komen op Pacboyslim's quote:
    Je moet niet vergeten dat dit gebouwd is op de engine van de Playstation 2 !
    Dat betekent dus dat ze alle problemen van de next-gen consoles niet hadden! En juist in die next-gen-zaken zitten steeds die problemen, dus te begrijpen is het wel dat dit op de Wii opeens zo goed gaat. Ik reken er dan ook niet op dat de next-gen-consoles zullen voortborduren op wat de Wii te zien geeft...

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  17. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, net pes 08, effe een vraagje , heb je een site op internet waar je codes kunt vinden om iemand echt na te maken?

18. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel online kut is, speel ik af en toe toch wel zeer leuke wedstrijden. Vanmiddag met Arsenal tegen Roma, kwam ik van een achterstand van 0-4 (1-4 rust) terug tot 4-4. Waarna ik in de verlenging 5-4 en 6-4 maakte. Niet echt last van de online problemen btw. Net zoiets als Nederland gister zit ik net te denken 8)

Heb na zo'n 190 potjes online nog steeds geen FK achievement, zowel als host als uitdager genoeg direct in het netje gelegd. Heb de hoop al opgegeven, dit wordt geen 1000/1000. Belachelijk =(

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  19. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paar vragen:

1Kan keeper mee naar voren zoja hoe?
    2 Hoe doe je shirtje trekken?
    3 hoe doe je een grote muur
    4 hoe bestuur je je keeper

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    net weer na 2 maanden ofzo een paar online potjes gespeeld. Ik stond versteld dat er nog steeds absoluut geen verbetering was in online play.
    Nog steeds die stomme lobby systeem, waarbij hij gewoon stopt met het checken van de connection quality bij de eerste de beste persoon die hij niet kan pingen. Als dit de 2e persoon in de lijst is dan kan de rest van de lijst dus niet gepinged worden. OMG hoe amateuristisch.
    En online hapert het als de neten.
    En de gameplay is ook ruk, ik ben namelijk niet iemand die constant op de pressure button ramt. Als je tegen iemand speelt die dit wel doet dan hebben jou spelers de neiging om ballen te laten gaan of verkeerde passen te geven, omdat je tegenstander constant op de pressure button zit te rammen. Het lijkt wel alsof de AI hier niet mee om kan gaan en constant het voordeel geeft aan diegene die het meest op de knopjes ramt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina