1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 Heel lang Y ingedrukt houden :+ Bij een corner mee naar voren: Setplay settings->Player to go up->keeper selecteren. Zou ik persoonlijk maar niet doen.
    2 Gaat automatisch als je pressure geeft en dan achter/naast iemand rent.
    3 Muur verander je met de linker trigger inhouden (of rechter als ik het fout heb) en dan met de vierpuntsdruktoets naar boven of beneden drukken.
    4 Heb je geen invloed op, je kan hem met Y uit laten komen, maar that's it.

Zo tevreden? :):

En dan is de gameplay ruk? Ik denk dat je een van de weinigen bent die zo speelt. Hoe wil ik anders de bal van je afpakken? :{ Dat pressure hoort er toch bij man en dat is echt niet constant. O-)

2. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen site waar mensen zelf hebben geprobeert om mensen natemaken? dat je dat dan ook kan doen dormiddel van codes? een een site met de echte namen van duistalnd enzo:)

Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  4. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanks heb je een foto:) en waar zie jij edit op beide sites?

Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Kuffour:
    Hair:
    Very Short, Permed, 8, Black

Base:
    5,3,7, Two lines right, and two lines down, 0, +2, -1, +6

Brows:
    14, +2, -15, +2, -3, +4

Eyes:
    14, Two lines left, and two lines down, 0, -9, +5, +10, +1, +3, -1, 1, 1

Ears:
    One line up, -9, -5, -3

Nose:
    Two lines left, and three lines down, -1, -3, 0, +1, Three lines right, one up, -4, +12

Mouth:
    5, One line right, +5, +1, +2, -5, -7, +5, 0

Jaw:
    +2, +7, +6

Beard: 69 Same as hair

Mattias Cahais:
    Mathais Cahais the new signing for FC Groningen

Credit to GUH CMA
    Name Player: M. Cahais
    Name in Jersey: CAHAIS

Basic Settings
    Foot: Left
    Injury: A
    Dribble Style: 1
    Kick Free Style: 1
    Penalty kick Style: 1
    Drop Kick Style: 1
    Goal Celebration 1: Choose
    Goal Celebration 2: Choose
    Growth Type: Standard

Position
    CB* - Both Sides

Nationality
    Argentina

Build Face
    1/+5/-2/+3

Brows = 9/0/-3/-2
    Eyes = 5/+1/-3/0/+2/1/Green 2
    Nose = 1/+1/0
    Cheeks = 1/+1
    Mouth = 11/0/+2
    Jaw = 1/+1/+3

Hair
    Type: Straight 2 - 3/5/2/-
    Colour: Pattern 56

Facial Hair
    Type: No
    Colour: --

Physique
    Height: 1.83 cm
    Weight: 79 kg
    Body Type: 3

Ability
    53/74/80/79/74/72/76/72/67/66/67/66/65/67
    57/77/60/45/52/74/76/67/55/67/50/72/5/5/5

Special Ability

Die van Dszudszak zal ik straks posten.

6. dark-prince

dark-prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op alle punten is al antwoord gegeven, maar punt 4 is wel mogelijk.
    Niet alleen uit laten komen, je kunt namelijk bij controler settings aanzetten dat je net als van speler wisselen ook in keeper kunt wisselen. en dan "gehele" controle hebt over de keeper. Dit is dan mogelijk door zelfde button inte toetsen voor man veranderen met Y button erbij.

7. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke;) maar2 dingen , je moet zeker een vision cam hebben voor je plaatjes te importeren?

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Yep. Afzetters daar bij Microsoft :eek: Het zou makkelijk via een USB stick kunnen maar nee het MOET via die Vision Cam.

9. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de PC-versie he.

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe zit het nou precies met online-lag? Is die nog steeds zo erg? En is de game ook goed?

12. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, heb net een video van de wii versie gezien... ziet er echt revolutionair uit.

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Vooral online (j/k, ik ben niet into Wii)

14. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Logos veranderen is zeker onmogelijk?

15. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    is er nog geen nieuws over
    Pes2009

16. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    nein, enkel dat ze terug naar de tekentafel gaan voor de nieuwe versie (dûh). Dat ze nu eindelijk de next-gen systemen doorhebben ( dûhdûh ) en dat de volgende versie alle verwachtingen zal overtreffen ( dûhdûhdûh )
    ...

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat ze vorig jaar zeiden dus.

18. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    en dat het online zal zuigen

19. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    waarom is de ai zo bout als je online speelt. Echt ALTIJD als de tegenstander over de flanken doorbreekt en in het midden staan mijn verdedigers hun man te dekken dan lopen mijn verdedigers niet mee naar achter. Ze blijven altijd even een momentje staan kijken waardoor de tegenstander lekker vrij het strafschotgebied in kan lopen. Dit gebeurd echt ALTIJD, dit terwijl ik altijd agressive manmarking aan heb staan
    Gelukkig gaat het voorzet geven ook crap in dit spel dus dat compenseerd het een beetje. Ik bedoel als je dubbeltapt betekent het dat je naar de eerste paal een voorzet wilt geven, nou dat lukt voor geen meter want het lijkt wel random te gaan. De meeste voorzetten belanden veel te ver, meestal richting tegenstander ipv je vrije medespeler. Lage voorzetten gaan ook vrijwel nooit naar de juiste man die vrij staat. Nee altijd naar de moeilijkste optie. En als hij dan een keer goed aankomt dan komt je mannetje of niet van de grond of hij kopt hem zo zacht dat de bal 2 meter voor je neerploft of hij laat de bal op zn hak komen zodat de bal magisch naar de tegenstander rolt. Waarom werkte dit in voor gaande delen(niet next gen delen) wel goed en nu niet pppfffff|:-

Wat een KUT spel. Gelukkig heeft dit spel een award in de PU gekregen voor grootste online bagger.
    En wat is dat voor een onzin als je bijv barca kiest dan gaat alles bijna automatisch. Je hoeft nauwelijks je pass te richten hij komt altijd aan, want de mannetjes rennen automatisch zo snel naar de bal. En de bal afpakken gaat ook zo makkelijk. Maar als je dan bijv manutd kiest dan is zijn de rollen omgedraait. Je mannetjes lijken dan wel retards als je tegen barca speelt. Ze staan vaak stil, rennen niet meteen naar de bal, passen gaan express richting barca spelers etc |:-

en wat is die bullshit dat je spelers altijd naar diegene pasen die buitenspel staan ook al richt je niet naar die speler omg omg omg|:-
    En ook nog 5 sec moeten wachten totdat je een vrije trap kan nemen, daar gaat je verrassings aanval |:-

20. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    oke, dan maar ff over iets anders, de pes wii versie, met dat knuppelending. Het pesteam heeft daar zich gefocust op een nieuwe manier van spelen. zo kun je mensen diep sturen, de bal precies plaatsen waar je wil en een echte buitenspelval uitvoeren.
    Nadeel (nouja nadeel) is wel dat de AI wat rustiger is, het laat je voetballen en ff de benodigde tijd geven die je de kans geeft om de mensen weg te sturen, ander nadeel is het verdedigen als je tegen een menselijke tegenstander, ies heel moeilijk.

toch zie ik graag deze gameplay terug in de volgende xbox versie, vooral het diepsturen van mannetjes, een spits naar de buitenkant sturen en de andere spits het gat insturen, etc etc etc. Je kan dan echte aanvallen mogelijk maken ipv. een uur dribbelen met je middenveld, een tent opzetten, en een brood bakken voordat eindelijk de backs snappen dat wanneeer er een stukje groene sprieten voor hun neus vrij ligt daar ook daadwerkelijk heen te lopen ( zie: naar voren rennen) wat iedereen graag ziet en daarna een mogelijk goede voorzet kan geven op een van de spitsen ( als die er ook eens staan )

van mij mag het dribbelen in de huidige versie dusdanig afgezwakt worden dat het NIET meer mogelijk is om met een ik noem maar wat een Streller, Vennegoor oH, adriano, etc. door 3 man te lopen. Doen ze in het echt ook niet. uitzonderingen zijn er altijd ( zie messi, C ronaldo )
    Het dribbelen is steeds belangrijker en dominanter geworden, en het passen, het vrijlopen van de mannetjes en de openingen zoeken helaas veel en veel minder. Die chinese japanners van het PES-team zorgden er altijd voor dat tactiek belangrijker was dan die FIFA-dribbels waarbij je spreekwoordelijk gewoon door mannetjes heen kon lopen.

Met die nieuwe mogelijkheden die nu op de wii te vinden zijn, te brengen naar de andere consoles, ( denk aan een simpele L-trigger om bvb een passieve speler het diepe in te sturen.
    Met enkele verbeteringen, zoals de verdediging.
    ( les 1 voor het PES-team: verdedigers: Mandekking BETEKENT een man dekken, zoiemand die in de spits staat!
    Zonedekking ies IN DE ZONE verdedigen, das ook niet zomaar naar voren rennen als er een tegenstander met bal en 2 omringende medespelers om hem heen lopen naar je toe komen ).

ps. doe eens normale keepers maken, niet alle keepers zijn van het caliber zwinkels of timmer

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina