1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb fifa 08 maar wil hem misschien ruilen voor PES, is er iemand die ze beide heeft of iemand die eerst fifa had, nu pes en pes leuker vind?? misschien kan je me dan oprecht over de streep trekken

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja ik had hetzelfde. Ik had ook Fifa 08 in mijn bezit maar na een tijdje werd het mij te saai. De gameplay is nog te traag, elke keer als jij een bal toegespeeld krijgt en je wilt omdraaien duurt dit weer zo lang.. En in Fifa 08 kun je vaak uit onmogelijke situaties scoren, en meestal is het gewoon dezelfde soort goal. Plus dat de gameplay niet snel genoeg is, voor mij dan. Ik wil een snelle counter kunnen maken, en dit was niet mogelijk in Fifa 08.

PES 2008 is veel sneller, en voelt veel realistischer aan naar mijn mening. Ik kan daar lekker mee voetballen, maak niet onmogelijke goals (Misschien dat je dat wel kunt met een type Adriano) en iedere wedstrijd is er weer spektakel. De Masterleague vind ik in PES 2008 ook veel leuker als in Fifa 08. Hier kun je talenten zoeken en bij iedere wedstrijd groeien jouw spelers in stats.

Op het gebied van online en gamemodes verslaat Fifa 08 PES 2008, dit omdat er gewoon heel veel te doen is. Maar, voor mij ging dat juist snel vervelen. Lees wat reviews, en check beide demo's.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jij speelt toch voornamelijk Online he? Dan ben je beter uit met Fifa 08. Ik vind de lag bij PES08 zelf best meevallen, af en toe schiet het scherm even een stuk naar links maar na een tijdje kan je daar wel op anticiperen :+ Soms speel ik ook gewoon lagloze wedstrijden, maar dat is niet altijd het geval.

Maar ja, waar ik lag vindt meevallen vinden veel anderen het hier niet meevallen dus ik weet niet hoe jij er over denkt.

4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11

oke ty, en is de lag nog steeds zo erg online??

5. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het over het algemeen ook wel meevallen, maar zoals vanmiddag na het eten even online geweest en elk potje last van lag, waar de meeste daarvan daardoor verloren gingen.

Voor online spel kun je beter Fifa doen.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Lagt nog net zo hard al bij de release. Is nooit patch voor gekomen en gaat ook niet meer komenn. Bij interesse mag je mijn versie kopen om het zelf te ondervinden ;)

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daarom speel ik ook alleen offline. Elke keer wanneer mijn broer hier langs komt eten spelen we wel de hele avond PES 2008. Echt tof is dat, en natuurlijk met vrienden soms. Anders speel ik wel tegen de CPU in de Masterleague.

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ik probeer het gewoon en anders ruil ik hem wel terug, er zijn genoeg geinterreseerden lijkt me...

maar wat wordt onder de lag verstaan, is er geen doen meer aan of kan je nog scoren??

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt nog gewoon scoren hoor, alleen heb je vaak dat de bal opeens ergens anders is. Op jouw scherm is hij op de middenlijn, en opeens heeft de tegenstander hem in bezit.

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste gebeurt dan vrij vaak, denk je dat jij de bal hebt zie je ineens de tegenstander alleen op de keeper aflopen. Echt frustrerend is dat. Volgt vrijwel altijd een goal uit.

11. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar afgezien van dat soort dingen en het schokkerige wat je vaak hebt reageren de controls ook niet direct zoals in de offline modes. Zit heel vaak vertraging in dat je bv 2x moet drukken voor een schot enzo.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en als je een voorzet geeft vanaf de flanken heb je vaak dat je door de lag de bal gewoon niet kopt. En vergeet niet het uitgooien waar je 80x op A moet drukken om uiteindelijk de bal te kunnen gooien :+

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met pijn in het hart ga ik na 4 delen PES weer terug naar Fifa. Misschien dat ik een dezer dagen de nieuwste koop, anders vindt de overstap plaats met Fifa 09. Konami zal heel erg z'n best moeten gaan doen om mij, en vermoedelijk nog veel meer spelers, terug te winnen

14. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    mij moeten ze ook terugwinnen. Echter ga ik geen fifa kopen, want dat vind ik ook maar een saaie ***game. Toch klote dat er maar 2 voetbal makers zijn. Was vroeger wel anders:+

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb *frigging* vaak dat ik doorstoot met een back, een voorzet geef. En dat blijkt dat er 3 gasjes stilstaan buiten de 16 ipv dat ze meekomen, super irritant.

16. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is heel vaak met corners dat de bal door de lag doorschiet. Ook lopen je verdedigers niet goed mee terug bij een uitbraak aan de zijkanten. Als iemand gaat lopen met Henry, Messi, C. Ronaldo of een andere snelle speler, kan ie heel makkelijk afleggen voor de goal en scoort ie. Ik heb vaak dan al een verdediger er tussen zitten, maar zelf lopen ze heel slecht terug, waar ze wel weer zo slim zijn om uit zichzelf te lopen tackelen :emo:

Ga binnenkort mss toch die Euro 2008 game halen, schijnt heel lekker te spelen. Vindt het eigenlijk te veel geld voor alleen het EK, dus ga dan denk ik Fifa 08 erbij halen.

17. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ditto, PES2008 = ''sprint heeeel hard door het hele veld met owen, rooney, martins, etoo, of zelfs Chim-fucking-bonda en de goals komen vanzelf." En weet je wat? Laten we het dribbelen ook nog 10 keer makkelijker maken door je veel meer controle te geven, ook tijdens het sprinten.

Konami heeft de gameplay 'dommer' gemaakt, het promote niet meer om de bal rond te spelen... terwijl FIFA juist de andere kant op gaat. Gaat me niet eens om de online-lag.

Sommigen doen net alsof dat de enige reden is dat er op PES gescheten wordt door vele ex-fans. Bullshit.

UEFA2008 is een verademing, weer een beetje verbeterd. Nog steeds niet beter dan PES5, maar beter dan de teleurstelling van het jaar dat PES2008 is.

Laatst bewerkt: 18 apr 2008
  18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Na Lockdown kwam ook Vegas ... gewoon per deel bekijken. Nu zeggen dat je 'overschakelt' op Fifa lijkt me enigzins vaag omdat je helemaal niet weet WAT PES2009 zal brengen.

19. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je spelen tegen mensen die 't kunnen denk ik dan. Als ik tegen een vriend van me speel. Dan kan je leuk gaan sprinten met die bal aan je poot, maar dan kom je echt nergens. Kwestie van goed verdedigen.
    Wanneer hij niet geconcentreerd speelt kan ik hem met Sparta weg tikken terwijl hij met AC Milaan of Barcelona speelt. Omgekeerd hetzelfde.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is inderdaad zo, ik zelf ben een dribbelaar pur sang en speel het al enkele jaren en ben niet de slechtste, maar tegen vrienden die het ook regelmatig spelen dribbel ik ze der niet uit...

Moet wel zeggen dat dit deel na een paar maanden spelen weer beter en beter wordt, zie bijna nooit keepersfouten en verdedigers lopen goed mee met de aanvallers, aanvallers lopen de gaten in en verdedigers lopen die op hun beurt weer dicht.

De snelheid is na die paar maanden ook weer niet te snel, het is sneller dat wel maar het went wel! Grootste smet is wel de online functie, aangezien die via de wii wel goed verloopt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina