Bartje zit volgens mij vast in een time vortex waardoor hij denkt dat hij in het jaar 2007 leeft en denkt dat pes2008 volgende maand uitkomt edit: ja ik heb gelijk, hij komt uit leeuwarden
Opzich geen verkeerde gedachte. Het is best logisch dat PES2008 in 2008 zou moeten uitkomen en niet in 2007.
Leuk allemaal, maar sorry ik keek er even snel overheen. Maar kan iemand in dit topic ook antwoord geven?
Juist. En ik dachte dat de spaanse competitie er niet inzat? Of komt het omdat de Champions League er wel inzit en daarom FC Barcelona ook? Ze patsen wel met hun CL licentie zeg :/
Dit moeten ze doen... goede strategie voor de verkoop op te drijven. Nu hopen dat de gameplay zelf ook meevalt. Voor FIFA09 kan ik alvast bevestigen dat het zééér goed speelt!
Vindt de cover wel tof, ze hebben de meest geliefde speler van dit moment op de cover staan. Hij staat alleen in het verkeerde deel.
Is deze wat leuker dan PES6? Vindt PES6 erg goed hoor, maar vindt het stom dat de EDIT mode er nauwelijks nog inzit. En je kunt je herhalingen niet op slaan Dus zitten deze opties hier wel in? En ik koop deze game puur voor de offline play
Hier zit wel de Edit mode in en je kan de herhalingen opslaan, maar het spel is wel sneller dan Pes 6. Maar ik heb er genoeg lol mee gehad en ik speel ook alleen maar offline.
Sneller? Dat vind ik juist een pluspunt En zijn de animaties ook beter dan bij Pes6? Daar vond ik ze nogal stijfjes
heeft iemand misschien realistische stats van marcellis want in het spel is hij echt onderschat, toen kende ze hem waarschijnlijk nog niet echt goed.. alvast bedankt!
Ik gebruik altijd deze site voor stats. Ze hebben stats voor bijna alle spelers. En hier is die van Marcellis.
Ik krijg over een paar dagen dit spel binnen. In principe om offline te spelen. Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe erg de lag is tegenwoordig online? Is het helemaal onspeelbaar of varieert het van potje tot potje. Maakt voor de rest ook niet uit, want voor de online multiplayer koop ik volgende week FIFA 09 al.
lag is gewoon als voorheen, ze hebben namelijk nooit een patch ervoor uitgebracht Dus elke wedstrijd wel lag. Soms veel soms weinig, maar nooit echt vloeiend.
Al speel je gewoon 11 uur 's avonds met een redelijke connectie heb je nooit lag. Ten minste, ik niet.