1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Denk het niet, hij veranderd namelijk niet meer.
    Die van de nummer twee, Kruys blijft ook op 737 staan.
    Wellicht een rare bug? :)
     
  2. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    tering ik word helemaal para brada hier.

    ik speel net een pot op xboxlive (ten eerst mijn player profile wordt niet geupdate.. als ik kijk naar de teams die ik volgens mij player profile gekozen heb komt dat niet overeen met de resultaten die ik terugzie bij 'results of last 20 matches')

    een gozer gebruikte en wel heeeeeel iritante bug/cheat/glitch of hoe je het wilt noemen

    de bal belande gewoon op 1 of andere manier steeds bij een andere speler zijn voeten al was de bal op het middenveld kwam die in 1 keer terecht bij mij keeper en 3x flikt die gozer dat zijn ronaldinho(natuurlijk een barca-hoertje) de bal in mijn doel ontvangt uit het niets! zelfs in de herhaling zie je dat de bal uit het niets van het middenveld naar mijn doel verplaatst. oke natuurlijk is online erg sucky en gebeuren er rare dingen maar dit was absurd. heeft iemand dit vaker gezien?
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dit had ik ook eerst.. alleen het grappige was dat dat na 1 seizoen was (muntari 539 assists bij portsmouth) en toen keek ik bij het team en hadden ze maar iets van 19 keer gescoord... dus al die cijfertjes zijn bullsh*%
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    en dat had je nog niet door totdat je had gezien dat ze maar 19 keer hadden gescoord8)
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep. Waarschijnlijk zat hij gewoon te kloten met zijn modem ofzo. Dit heb ik ook wel eens meegemaakt ja.
     
  6. Th3 Click3r

    Th3 Click3r Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je European Championship halen dan?
    Ik heb alle standaard cups en leagues al gehaald, ik heb alles opgeschreven en afgestreept en nagecheckt... ik moet wel zo european championship halen maar waar doe ik dat?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Via Masterleague. Championship is dacht ik de CL, dus dan moet je 1e worden. European Masters is de UEFA Cup, dus dan moet je of 3e worden in de poulefase van de CL, of 5 in de ML.
     

Deel Deze Pagina