Ik heb er nog steeds erg veel plezier van eigenlijk Die competitie die ik was begonnen met Atletico (met alle topteams; Chelsea, Man U, Milan, Inter, Bayern..) heb ik nu een seizoen opzitten en kampioen geworden op doelsaldo! Barça tweede, Man U derde geloof ik.. Ik vind het nog steeds erg gaaf. Ik heb nu Bakkal erbij gekocht, Koller als breekijzer en Zapata van Udinese (verdediger van 21). Oh, en van der Vaart en Nigel de Jong trouwens. En ik heb Maniche verkocht want die speelt er tegenwoordig niet meer, Reyes en nog wat middelmatige spelers er ook uit. Ik speel nu volgens mij zo;
Abbiati (GK)
De Jong (SB) Zapata (CB) Pablo Ibanez (CB) Antionio Lopez (SB)
Bakkal (CMF) Motta (DMF)
Maxi Rodriguez (RMF) Jurado (LMF)
Aguëro (CF) Forlan (CF)
Dan staat Jurado in de basis omdat ik dan niet vergeet hem te laten staan als de tegenstander dat toelaat/hij zelf in vorm is (talentje maar nu nog niet super). En Maxi Rodriguez wordt ook nog belachelijk veel beter. Maar van der Vaart kan ook AMF zijn, dan schuiven RMF en LMF een beetje naar achteren.. Ligt ook erg aan de vorm, de tegenstander en de vermoeidheid. Anyway, in deze opzet heb ik gewoon weer behoorlijk zin in het volgende seizoen Ik speel geen online dus daar heb ik geen last van, offline tegen elkaar vind ik nog steeds heel tof. Ik kijk daarom juist wel erg uit naar een verbeterde versie hiervan, hopelijk ook gelicenseerde Arsenal etc want dat vind ik toch best wel jammer. Er zijn zeker heel irritante dingen die verbeterd moeten worden, maar goed voorlopig speel ik het nog bijna elke dag..
Laatst bewerkt: 9 mei 2008