1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

  1. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
  2. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    @Boertje_PSV: Dat is waar ook ja, maar ze hebben wel echt dat sfeertje en de rest van de teams en coaches kloppen wel dacht ik. Maar als je met Nederland wil spelen, moet je PES hebben natuurlijk.

    Online speel ik niet meer zo vaak, speel meer offline nadat ik alle online achievements gehaald had. Mijn rating is iets van 6200 dacht ik, heb ook wel een hoog winstpercentage, rond de 65 - 66%.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Had ik ook, zodra ik de online Achievements binnen had speelde ik het een stuk minder online.
    Speel het zo nu en dan nog offline met vrienden, altijd wel gezellig.
    Binnenkort natuurlijk wel even oefenen voor het XBW EK. ;)
     
  4. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Doordat het vaak laggy is en je die achievements hebt, is de uitdaging natuurlijk ook weg. Maar met dat EK ga ik weer aardig wat online potjes spelen. Heb wel zin in dat EK.
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    speel nu alleen nog maar met Nederland;)..jammer dat de recente EK selectie niet online kan maar het is altijd leuk om online een potje te spelen tegen engelsen:D! net 3-1 en 6-0 van 2 engelse gewonnen:). net bij een gesprek:
    Ik: 'where you from?'
    Engelse: 'I'm from England'
    Ik: 'haha no European Championship for you'
    Engelse: 'oh, shut up'..mic uit. hahaha
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de laatste tijd steeds meer het gevoel dat mensen de lag misbruiken. Dan gaat ie eventjes op pauze, denk je dat ie gaat wisselen, zie je dat er niets wordt gewisseld wat al verdacht is, gaat ineens het hele scherm dik laggen. :{ Had laatst zo'n wedstrijd waar het overduidelijk was, ik won alsnog net aan met 4-3 though. Dat was wel lekker :D
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Inderdaad, ik heb echt het gevoel dat sommige mensen hun PC op hetzelfde moment aan hebben, en dan hebben ze misschien een programmaatje/manier om de internetsnelheid helemaal omlaag te halen.. Niet normaal, pas had ik het echt normaal.
    Camera stond gepositioneerd op een mannetje van mij met de bal over de achterlijn (:confused:) en hij liep nog.. Toen opeens stond het 1-0 voor hem lol.

    Ik moet btw nog alleen de FK kick online, maar die zo glitched als wat..
     
  8. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon blijven proberen en als je een FK gemaakt hebt na de wedstrijd meteen naar het wedstrijdmenu. Kijken of je hem krijgt, want de tegenstander moet er volgens mij ook nog zijn. Ik had de achievement na iets van 12 keer.. (denk wel meer eigenlijk)

    En er zijn idd aardig wat mensen die een dikke download aanzetten, zwaar irritant. Maarja, dat ligt ook weer aan PES, want als hier thuis iemand gaat downloaden of een filmpje kijkt (streamed) merk ik dat heel duidelijk bij PES. Heb daar nooit last van met andere online games.

    Voor dat online moeten ze ook eens met een ander systeem komen, want het is nog net zo als op de PS2, veel te lag gevoelig.
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Moet je voor de National Teams Dominated achievement ook de Classic teams verslaan? :)
     
  10. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof van niet, ik neem niet eens de tijd om al die landen te verslaan. Ben nu bezig met Italië moet er nog 8 ongeveer dan heb ik compleet:


    • Spanje
      Engeland
      Nederland
      Frankrijk

    Als ik Italie klaar heb dan krijg ik ook gelijk al die achievements van: 100 wins, 100 played, 100 clean sheets enzo. Dus dan kom ik in de 750 ongeveer, en dan vind ik het best en ga dan Fifa Street 3 spelen totdat Fifa 09 uitkomt
     
  11. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hoeft niet. Ik heb die samen met al die cups gedaan, ging wel redelijk snel bij mij.
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die cups heb ik allemaal al gehaald, en heb geen idee welke landen ik nu wel of niet gehad heb.
    Ben nu met Griekenland, mijn XBW EK land, het rijtje aan het afgaan.

    Maar dan hoef ik niet eerst al de Classic teams te unlocken. :)
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    1 ding is wel belangrijk voor die achievement, het moet in speelminuten worden gewonnen, dus niet met penalty's!
    Dan wordt het gezien als gelijkspel.
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kreeg een update en volgens mij is de lag wel minder maar weet niet cker want heb lang niet gespeeld. ik heb tegen iemand met 3 connectie streepjes zelden lag dus gamen maar!:D

    EDIT: had net iets heel frustrerends. Ik speel tegen iemand helemaal geen lag... hij komt 1-0 voor, de game gaat op pauze. er gebeurt niks geen wissels ofzo. en inneens dikke lag hij scoort daardoor nog 2 want ik was daarvoor vele malen beter. hij drukt weer op pauze in de 85e minuut en komt weer terug en de game is weer lagloos. wat een loser.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zal wel een lag-switch user geweest zijn, erg triest zulke mensen.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ik vraag me echt af hoeveel vrije trappen ik erin moet gaan schieten voor die achievement.. ><
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    3 maal is scheepsrecht...o_0
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ik zit allang aan de 3 nu..
     
  19. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha kan lang duren hoor, reken maar op 10+, eerder 13 ipv 3.
     
  20. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar, allemaal...

    ik kreeg die achievement gelijk naar de wedstrijd :)
     

Deel Deze Pagina