1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Gister High win Ratio behaald:).. bijna alles met het Nederlands elftal gespeeld en stond vanochtend op 11 cons. wins totdat ik 4-4 speelde tegen Italie :x... Kan ik weer overnieuw beginnen. Sta nu trouwens weer ca. Ra.5000/Rt.6005 vd wereld. Wat is jullie ranking/rating eigenlijk??
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hebben anderen dit ook gehad? Heeft dit de lag verminderd ( afgezien van de looser met zijn lag-switch dan) ?
     
  3. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    ga denk ik straks wel even kijken. Heb het niet meer gespeeld omdat het zo vervelend spelen was online maar als het nu beter is dan krijgt hij weer een kans.
     
  4. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook het spel al weken laten liggen door die vervelende lag, online vind ik het leukst om te doen, maar zo is het niks aan..dus als er EINDELIJK een update zou zijn (wat veel te laat zou zijn) zou ik het ook nog wel een poging willen wagen. Ben benieuwd
     
  5. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    :lol: Zijn jullie nog steeds aan het dromen van een lag-verhelpende update? Over een aantal maanden is het volgende deel er alweer... die ik, en als je slim bent jullie ook, niet meer zal kopen.

    Wat een aanfluiting.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! Dit is de 100e keer dat je dit nu hebt gepost!
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Als je gewoon 's avonds rond een uur of 10 begint met spelen, heb je vrijwel nooit lag.
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een topgame. De lag kan natuurlijk beter maar ik speel het alleen maar met reallife vrienden op de bank met een krat pils erbij en een zak chips :D

    Online is leuk maar dit zijn echte party games vind ik. Moet je wel vrienden hebben natuurlijk! 8)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Lag kan beter? Hou op aub :p.
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dat? [​IMG]
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bij PES5 was het mogelijk om in de masterleague zelf de teams te kiezen waar je bij werd ingedeeld, kon je dus eigenlijk een soort Champions League maken in de Master League. Hoe doe ik dit met PES 2008? Wil niet tegen al die onbekende clubs spelen in de ML:x
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit kan ook gewoon. Moet je als je de competitie gaat kiezen waarin jij gaat spelen in de D1 league op Y drukken geloof ik. Dan kan je alles zelf aanpassen.
     
  13. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ik heb een vraagje hea..
    Als je ML gaat doen kan je kiezen uit 3 mogelijkheden.
    Nou wil ik create doen.. dus je eigen team maken... maar ik heb maar 1000 points :confused:

    Ik kan dus maar 1 speler uitkiezen eigenlijk.


    Iemand enig idee hoe je dit kan veranderen?
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij is dat gewoon alles wat je krijgt. Je krijgt later wel meer door het winnen van wedstrijden/competities etc.. Voor nu moet je het daar gewoon mee doen.
     
  15. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa dat klopt wel.. maar bij pes 5 en 6 had je de mogelijkheid om je eigen team te maken.. met je eigen shirtjes etc.

    Nou is dat wel mogelijk.. maar je hebt iets dan van 20 spelers die hun hebben geselecteerd.. en dan heb je maar de mogelijkheid om 1000 aan salaris te geven.

    Dus bijv. een huntelaar wil ik hebben.. maar die krijgt iets van 800 salaris.. dat betekent dat ik verder nog maar 1 speler kan zoeken met 200 salaris.



    Ik denk dat het dan niet mogelijk is bij deze versie om met een eigen team te starten.. :mad:
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, niet als je genoeg punten hebt. Dan moet je eerst veel winnen in de ML en daarna overnieuw beginnen na drie seizoenen ofzo zodat je een compleet team kunt samenstellen. Tip; neem Huntelaar en Sionko. Die twee zijn dodelijk voorin en Huntelaar ontwikkelt zich top! (heeft 91 shot acc bij mij)
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij iets vertellen over 'Invite Friends'?
    Bij PES 2008 (en Call of Duty 4) geeft ie een foutmelding aan als iemand uit mijn friendlist me probeert toe te voegen voor een potje online. Daarnaast kan ik hen óók niet toevoegen voor een potje.

    Graag een reactie;)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maak een server aan, en er staat iets over Limit Spots ofzo. Dat moet je aanzetten en zo kun je vrienden uitnodigen.
    Over wat voor foutmelding heb je het dan?
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Kan je wel door andere mensen worden uitgenodigd?
    Ik had je laatste een invite gestuurd maar daar kreeg ik geen reactie op. :)

    Heb eigenlijk geen idee waar dat aan kan liggen..
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag t;) Wrs zat ik toen al in een potje..

    In t CoD forum wordt verteld dat ik een of andere NAT-optie aan moet zetten, eens ff checken morgen.
    Die limit heb ik ook al geprobeerd, maar helpt niet.
    Alvast bedankt mensen:)
     

Deel Deze Pagina