Goed gedaan hoor! Respect hoor, daarvoor. Ben er zelf nog lang niet Moet nog een online achievement en een stuk of 3 leagues winnen.
haha bullshit... ten eerste zat ik aan het begin van 3 races en ten tweede kan ik niet ingaan op uitnodigingen zoals ik al aangaf maar ik zal t ff fixen!
heey een vraagje hea.. Wie hebben jullie al ontdekt welke spelers de akka kunnen? Wie ik weet zijn Ronaldinho, ronaldo, Cronaldo, Drenthe, Robinho, Taddei, Ibrahimovic, Djibril Cissé, Forlan en bij 5 en 6 rosalles, weet alleen niet of die ook in deze deel zit. Kennen jullie nog meer?
Is lees hier veel negatieve berichten over lag, is dat nog steeds zo? Anders ga ik hem maar even halen
Thomas Sørensen > (Aston Villa) Bruno Berner > (Blackburn Rovers) Stéphane Henchoz > (Blackburn Rovers) (Stelios) Giannakopoulos > (Bolton Wanderers) Iván Campo > (Bolton Wanderers) Stefan Wessels > (Everton) Thomas Gravesen > (Everton) Canizares (Valencia) Jari Litmanen > (Fulham) Philippe Christanval > (Fulham) Simon Elliott > (Fulham) Ian Pearce > (Fulham) Brian McBride > (Fulham) Harry Kewell > (Liverpool) Lee Dong Gook > (Middlesbrough) Gaizka Mendieta > (Middlesbrough) Shola Ameobi > (Newcastle United) Stephen Carr > (Newcastle United) James Troisi > (Newcastle United) Andy Cole > (Sunderland) Ian Harte > (Sunderland) Stanislav Varga > (Sunderland) Stephen Wright > (Sundeland) Nolberto Solano > (West Ham United) Josip Skoko > (Wigan Athletic) Russell Saunders > (Wigan Athletic) P.Moore > (Wigan Athletic) Mora > (Valencia) Robert Mario Flores > (River Plate) (zit niet in het spel?) Santiago Hernán Solari > (Internazionale) Galli Rossi > (Juventus) (zit niet in het spel?) Antonelli > (Parma) (zit niet in het spel?) Johan Micoud > (Girondins de Bordeaux) David Jemmali > (Girondins de Bordeaux) Yahaya > (Nice) kan iemand mij vertellen wat er met deze spelers is gebeurd, sommige kan ik niet in het spel vinden staat dan ook achter de speler. en de overige weet ik niet waar ze heen zijn gegaan. kan iemand mij misschien helpen ? alvast bedankt!
Wat bedoel je precies met 'waar ze heen zijn gegaan' ? Volgensmij spelen ze gewoon bij die clubs hoor.
Laatst nog online gespeeld en viel me reuze mee. Nog steeds niet perfect maar het is niet meer zo'n drama als bij de release
Heb deze game nu een paar dagen en heb mijn 2de master league gewonnen. Nu wil ik wel een niveau hoger spelen. Nou komt mijn vraag: kan je ook met het team wat ik nu heb een nieuw seizoen beginnen in een ander niveau want ik wil mn gekochte spelers natuurlijk wel houden.
Je kan aan het eind van het seizoen, voordat / tijdens de oefenwedstrijden het niveau verzetten als ik het goed heb.
Ben de laatste veel ''pro" mode aan het doen, dus zeg maar dat je 1 speler bent, lekker vrijlopen en het spel verdelen.
Argh, net in de kwart finales uitgeschakeld na strafschoppen. 1ste game 2-1, 2de game 1-2. Wat een onzin dat je geen penalties kan nemen zeg
Weet iemand hoe ik die achievement "long ranger" haal? met toeval scoorde ik een keer van 33 meter :{. Sindsdien lukt het me nooit meer om van grote afstand te scoren.
Gebruik een speler met een heel hard schot. Rooney, Gerrard, Adriano bijvoorbeeld. Zorg dat je een keeper op doel hebt staan die heel slecht is en dat je op amateur speelt en condition away bad. Zo zou het moeten lukken.
Of speel aan het eind van een MasterLeague seizoen een wedstrijd tegen het world team. Om één of andere vage reden neemt hun keeper alle corners en vrije trappen. Veroorzaak zo veel mogelijk corners tegen en in de counter is het makkelijk scoren vanaf eigen helft
Of speel een wedstrijd tegen, volgens mij het World Team, de keeper neemt daar namelijk zowel de vrijetrappen als de corners. Je kan in de Master League tijdens de voorbereiding van het nieuwe seizoen het World Team kiezen als tegenstander. En toen was ik net te laat..
ok tnx voor de adviezen. Speel nu Master league en pff toch wel pittiger met van die hele slechte spelers.