1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar the fuck zijn Arsenal, Man United, Chelsea etc? Tottenham en Newcastle zijn geinig, maar de top 4 is toch wat belangrijker..
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nomgaals, er zit een uitgebreide edit-mode in! Ik zie het probleem dus niet van verkeerde (team) namen. Allemaal makkelijk aan te passen. Misschien dat de logo's niet helemaal kloppen, en dat niet elke naad op het shirt perfect is, maar dat is niet zo belangrijk.
     
  3. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Screens screens en nog is screens. Voor versie van verleden jaar was dit hetzelfde 'circus'. (if I may say so)
    Ik heb goeie hoop op deze nieuwe versie. Konami zal zijn fout(jes) van vorige next gen versie wel herstellen. Edit mode is al een hele stap voorruit al zullen uw eigen aanpassingen niet online zichtbaar zijn vrees ik. Zouden ze het riskeren met een data file af te komen op de marketplace om al de echte shirts/namen te hebben? Want ik herinner mij wat een werk ik had met die edit mode om alleen al de echte namen te hebben. Toen ben ik overgestapt op een USB key en heb ik die data file gedownload. Vond het echt leuk om alles compleet te hebben.
    Was toen ook met PS2 versie.
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nieuwe PES 2008 details + screens

    Een screenshot van FIFA hier, een filmpje van PES daar ... zowel EA als Konami doen er alles aan om je naar hun game te trekken, vandaag gaat het echter om laatstgenoemde.

    Verschillende magazines hebben namelijk informatie gegeven over de game, wij zetten alles even op een rijtje:

    - Er zijn drie knoppen combinaties om te duiken, dit is echter lastig om aan te leren omdat de scheidsrechter je er al snel een gele kaart voor geeft.
    - Het schieten is dit keer beter uitgewerkt, tevens kun je harder schieten.
    - Er zijn geen verschillen tussen de PC en Xbox 360 / PS3 versie.
    - Een fout waar een snelle vrije trap op volgt zal niet langer onderbroken worden door een zwart scherm.
    - Er is een licentie voor het Turkse nationale elftal.
    - Het nieuwe menu is simpeler uitgewerkt en heeft een blauwe wereldmap op de achtergrond.
    - Er is geen standaard script, hierdoor is de controle over de spelers beter.
    - De bal lijkt dit keer iets zwaarder te zijn
    - De voetbalshirtjes zitten niet standaard in de broek, maar kunnen er ook los overheen hangen.
    - De fans zijn volledig in 3D.
    - De collision is fantastisch.
    - De keepers zijn zeer realistisch.
    - Passen en gameplay in het algemeen is dit keer sneller.

    Joypad teste een Xbox 360 versie die voor 75 procent af was, hun bevindingen zijn als volgt:

    - De spelers van de sterren kennen zeer veel detail.
    - De scheidsrechter gebruikt een zichtbare fluit.
    - Er zijn veel animaties enkel voor een assist.
    - Het spel kent op dit moment nog veel framerate problemen.
    - De gameplay ziet er hetzelfde uit als in het voorgaande deel.
    - Als speler kun je de bal nu beter afschermen.
    - Er is een betere, scherpere controle voor passes.
    - Je coach kan zich irriteren aan je spel.
    - Er is een nieuwe camera (achter de keeper) als de tegenstander een penalty neemt.
    - De AI is veel beter in de 'very hard' stand.
    - Ze hadden nog geen mogelijkheid om naar de training, master league of online mode te kijken.

    Hieronder enkele Xbox 360 screens waaronder een screens uit de edit mode. De derde lijkt erop te duiden dat we de camera kunnen gebruiken om ons eigen gezicht in de game te verwerken. Aan de andere kant, het kan ook gewoon zijn dat Seabass ermee laat zien hoe goed gezichten worden overgezet naar de game.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    bron: Rene Groen van gamed.nl
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    PRACHTIG.Laat het game maar komen.Die laatste is ook een mooi voorbeeld hoe je jezelf kan na maken
     
  6. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het klinkt allemaal veel belovend... Nog ruim 2 maandjes wachten...
     
  7. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    geen enkel licentie voor de premiership das balen, als je giggs ziet dan zie je hoe stront dat manchester shirt er weer uitziet
     
  8. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    waar maak je je druk om vanwege die licenties? je ga er ff een half uurtje voor zitten met de edit mode en je heb heel engeland gelicentieerd
     
  9. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    En deze screens bevestigen gewoon wat ik een topic eerder zei, dat het qua graphics gewoon niet beter word en omdat de gameplay al jaren gewoon goed is vind ik nog steeds dat dit spel stil staat in zijn ontwikkeling.

    Veel mensen zullen het er niet mee eens zijn, maar ik vind dit gewoonweg niet mooi, de replay shot is mooi, maar de ingame beelden vind ik er niet uitzien, maja voordat ik de woede op veel mensen op me hals haal (haha) stop ik ermee maar ik vind het gewoon geen verbetering sinds alle PES spellen die tot nu toe uitgebracht zijn vooral als je bedenkt dat dit pure next-gen moet zijn!
     
  10. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ja. Je hebt zo een Nike logootje gemaakt, wat teamnamen
    veranderd en klaar ben je. Je moet editten natuurlijk wel, net als ik,
    leuk vinden om te doen. Juist die shirtjes gelijkend krijgen door het
    zelf gecreeerd te hebben vind ik dan weer leuk. ;)
     
  11. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar online heb je er nog steeds niks aan... En dat is het leukste van PES.
    Ik maak me zelf niet druk of er een logo op een shirt staat of niet, maar wanneer je dit wel belangrijk vindt kan ik begrijpen dat je het een nadeel vindt.
     
  12. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    zo goed ook dit weer !!

    het word veelste moeilijk nu wat ik als eerst ga halen..

    leest goed iniedergeval , krijg er helemaal zin in , gooi pes6 maar weg:p

    deze word gewoon top


    maar wat had ik toch een bug.
    adriano rende met de bal tege de hoekschop paal aan , de bal ging tegen my doelpaal aan :confused:
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha, die bug had ik gisteren ook opgemerkt! Zeer vreemd, was de eerste keer dat ik hem meemaakte...

    Maar topnieuws weer allemaal. :) Zou graag nog wat concreets willen lezen over de Master League. Ben in ieder geval blij dat we weer replays kunnen saven en zeer uitgebreid kunnen editten.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad. Het is me ook geen moment opgevallen dat de shirts/logo's van bepaalde clubs niet kloppen in pes6 (speel veel met engelse teams). Anyway, offline is dit dus makkelijk te verhelpen, online is het voor de liefhebbers nog even doorbijten :)
    Nogmaals, ik hoop dat ze het op gameplay gebied weer op orde hebben. Goede balans tussen aanval en verdediging. Verder geen overrated-players als Adriano, geen framedrops, geen bugs e.d., manier van speler wisselen, etc. Er is tov. van deel 6 zoveel veel te verbeteren.

    @bug hierboven:
    Met Adriano is veel mogelijk in deel 6 :cool: Kijk niet meer op van zijn fratsen ;)
     
  15. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
  16. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het anders behoorlijk klote dat de Premier Leaque weer niet gelicenseerd is. De shirts zien er niet uit, die clubnamen zullen me echt worst wezen. Alsof je die ziet tijdens het spelen.. Het tenue is een ander verhaal! Dat shirt van Man United, of nee Man Red, is echt bespottelijk. Offline zou je dat nog kunnen veranderen via een option file, online zit je met de gebakken peren.

    Ook speelt de overgrote meerderheid liever met een gelicenseerd team dan een met een niet gelicenseerd team. Man United is dit jaar populairder dan in voorgaande delen, Chelsea deed het in PES 5 ook altijd goed. Nu zie ik ze toch wat minder.. Het grootse nadeel hiervan is dat spelers uitwijken naar andere gelicenseerde teams, in dit deel ongetwijfeld Barca en Inter. En online iedere keer tegen Adriano of Ronaldinho en zijn nieuwe vriendje Henry spelen lijkt mij niet echt relaxt..

    Ik hoop dan ook dat ze alle player match opties ook bij de ranked matches toelaten, nu kan je niet eens iemand weigeren of opnieuw spelen met dezelfde of andere teams.. Erg jammer!
     
  17. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Full National Teams List From PES 2008


    Before we head into this I will start by thanking Erik
    Hansson of Level7.nu for providing us with this list. But now we have the full national teams list from PES 2008. I'm sure people are dying to find out especially with the recent announcements about Turkey, Ivory Coast, Ghana and Israel. So here it is boys:

    http://www.level7.nu/texter/read.php?id=145538

    • Austria
    • Belgium
    • Bulgaria
    • Croatia
    • Czech Rep.
    • Denmark
    • England
    • Finland
    • France
    • Germany
    • Greece
    • Hungary
    • Ireland
    • Israel (New)
    • Italy
    • Latvia
    • Holland
    • Northern Ireland
    • Norway
    • Poland
    • Portugal
    • Romania
    • Russia
    • Scotland
    • Serbia
    • Slovakia
    • Slovenia
    • Spain
    • Sweden
    • Switzerland
    • Turkey
    • Ukraine
    • Wales
    • Angola
    • Cameroon
    • Ivory Coast
    • Ghana
    • Nigeria
    • South Africa
    • Togo
    • Tunisia
    • Costa Rica
    • Mexico
    • Trinidad & Tobago
    • USA
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Colombia
    • Ecuador
    • Paraguay
    • Peru
    • Uruguay
    • Iran
    • Japan
    • Saudi Arabia
    • South Korea
    • Australia

    So there you have it lads, as soon as we have full confirmation on which teams are fully licensed we will let you know. Have a good weekend. Podcast Time!

    BRON: http://www.winningelevenblog.com/
     
  18. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Online|:-|:-|:-
     
  19. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    ja dat mis ik ook , je kunt wel acpeteren maar niet weigeren :confused:
     
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het zou handig zijn wanneer ze de landen/clubs onder verdelen in groepen, zodat je online alleen tegen landen speelt uit dezelfde groep. Wanneer je dan met een minder land wil spelen sta je niet gelijk tegen Brazilië maar tegen een gelijkwaardig land.

    Omdat veel mensen standaard Brazilië of Inter kiezen neemt de tegenstander ook een sterke land/club, hierdoor worden de "mindere" landen/clubs minder gebruikt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina