1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Dus we weten al wie niet te stoppen zal zijn in de volgende PES game. Net zoals Adriano in PES 6. Al zou het bij Ronaldo nog terecht zijn. Die Adriano vind ik meest 'overdreven' speler in PES 6. Je mag dan nog met 4 man rondom hem gaan, hij gaat er gewoon door als de 'invisible' man.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Gelukkig is het een middenvelder, en geen aanvaller. Als ie dan net zo overated is als Adriano, dan valt de schade nog te overzien. Overigens neem ik aan dat het ook wel bij Konami is doorgedrongen dat overated players niet zo op prijs worden gesteld.

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk eist Ronaldo niet de laat je vallen knop in de game.Bah ik moet die speler echt niet hebben.Maar ik kijk dan maar niet naar de cover

4. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Moest ook niet zoveel hebben van Ronaldo maar ondertussen is hij minder preuts geworden. En je mag zeggen wat je wilt, deze gast heeft enorm veel voetbaltalent. Hij is zeer snel, technisch sterk en kan gemakkelijk een doelpunt scoren.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoe bedoel je preuts? Ik zou het eerder een voetbal-vervuiler willen noemen, gezien zijn duikelpartijen ( met name in het strafschopgebied ) en het kaartennaaien. Hij moet dat met zijn kwaliteiten niet nodig hebben. Helaas wordt in Portugal het als positief ervaren als je dit soort streken uithaalt, onder het mom dat je je team helpt. Daar is hij opgegroeid, dus zal hij niet beter weten dat het goed is wat hij doet. Door ons in Nederland en ook in de Premiership wordt het echter vervloekt...

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  6. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet die allang niet meer, alleen op het WK viel hij heel vaak om niks. Hij is echt een hele goede voetballer geworden dit seizoen.

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Hij was al goed, maar hij stelt zich teveel aan.

8. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt ook huilend op de cover. :emo:

9. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen houdt eens op te zeiken over deze speler:) Een van de beste spelers van het afgelopen seizoen! Als je als buitenspeler tussen de 15 en 20 goals maakt in de Premier League dan ben je een topper. Die schwalbes zijn er wel redelijk uit, Arjen Robben heeft ze nu overgenomen helaas:{
    Kaká mag van mij ook wel eens op de cover, die verdiend zoiets ook wel. Op die vent valt echt totaal niets aan te merken, scoort altijd en overal. En dat als middenvelder!

10. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, al die reacties...ze moeten eens wat vaker voetbal kijken ipv alleen maar achter hun pc en xbox te zitten.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    wordt dit de nieuwe tread ipv van pro evolution 7 of kan je daar ook nog berichten plaatsen

12. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet jij weten ;), ik zou hier posten..

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ik dacht het is wel een beetje raar om voor 1 game 2 treads te hebben.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Met jou nickname zullen we maar niet teveel objectiviteit over C.Ronaldo verwachten :D

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Bij het nieuws horen ook wat nieuwe shots:

Oja, Deco is exact hetzelfde als in deel 6 ;)

16. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Nog steeds de graphics niet opgeschroefd... ik ga wel gewoon voor FIFA nu die ook de NL competitie heeft!

17. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De spelers zien er nog wel goed uit.. maar dat gras! Nog steeds een grote strakke plaat.. niks geen 'gras'. Ziet er nogal nep uit. Publiek is al beter geworden.

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hier vind ik de mat er goed uitzien. Bij de screens die C.Ronaldo horen ziet het er weer een stuk minder uit

Doe mij maar mindere graphics en voetbal.

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik moet bewegende beelden zien ... en dan nog zelf met de controller in de hand:) ... maar Fifa??? NOOOOOIIIIIIITTTTT:p

20. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat vast weer een hele vette game worden. Ik speel pro 6 nu nogsteeds bijna iedere dag :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina