1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    PES is een simulatie (althans dat heb ik altijd begrepen) en een simulatie betekent dat je de realiteit zo goed mogelijk (maar met behoud van gameplay) probeert te benaderen.

    In racers hebben ze het bv toch ook altijd over het 'schademodel'. Nou hier dus ook:)

    Het is aan de devs (en zo moeilijk is het niet, er is tenslotte al een 'agressivity' stat, die je alleen global per wedstrijd, bv door de host of de stand in de competitie, moet kunnen factoreren) om de gameplay daar op aan te passen zodat je niet gelijk 'over de schreef' kan gaan, maar bij 1-0 achter en 10 minuten voor tijd, dat het dan eventueel wel kan.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  2. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0

    Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant moet je ook zo denken dat er altijd mensen zijn die het op deze manier kunnen verpesten. Van die irritante ventjes op internet die misbruik zouden maken van deze optie, ben je net lekker bezig 3-0 voor ofzo krijg je opeens alleen maar schoppen en vrije trappen. Daarom ben ik ook benieuwd hoe het gaat uitpakken met de schwalbe knop.
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Juist, dus het probleem is niet zozeer dat het moet kunnen, maar dat de GAMERS er niet goed mee om gaan. Heb je trouwens overal, racers die lopen te beuken, shooters die spawnkillen, noem maar op.

    Maar goed, in een lopende competittie waar bv rode kaarten doortellen zou de zaak toch wel anders liggen, en stel je voor dat bv kaarten zouden worden 'vastgehouden' in ranked matches:) ... of dat haalbaar is weet ik niet maar een giga impact zou het wel hebben, dan kan je wel over de schreef gaan, maar je sterspeler wordt wel 2 ranked matches geschorst:)
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja wat is misbruik. bij een grove overtreding volgt er ook een kaart. dus je hebt uiteindelijk jezelf er mee.

    Ik vind persoonlijk dat de wisselvalligheid tussen scheidsrechters wel wat minder mag. Bij de een krijg je direct rood voor een lullige overtreding, terwijl je bij een andere scheidsrechter voor dezelfde overtreding een aaii over je bol krijgt.

    Ook stoor ik me steeds meer aan het voorgeprogrammeerde van sommige wedstrijden. Soms MAG je gewoon niet scoren of schiet elke bal van je voet af, o.i.d.. Heeft allemaal niks met vorm te maken, want speel altijd op ""normal" ipv "random".

    goede suggestie.
     
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou uitstekend zijn, nu kan je tackelen wat je wilt en het maakt toch niet echt veel uit. Kaarten worden niet bewaard. Ook ben ik voor snellere blessures, en meer letters (Dus niet alleen A, B of C). Sowieso heb je als A-speler echt bijna geen blessures. Wanneer ik nu tegen Chelsea speel geef ik wanneer mogelijk Robben altijd een rotschop, Joe Cole ook wel. Drogba en Terry zijn ook wel gevoelig. Maar Adriano bv schop je echt niet zomaar de wedstrijd uit, terwijl iedere speler wel is geblesseerd is. Daarom ben ik voor meer mogelijkheden (5 bv) waarbij een A nu echt wat betekent en een E ook echt blessuregevoelig is. Dan doel ik op de C van nu. Spelers als Dyer heb je zo de wedstrijd uit, Kewell is er ook zo één. Spelers krijgen nu te snel een A, en dat is nep.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    FIFA FAIRPLAY. THAT'S ALL I SAY!
     
  7. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    hiih nee
    nu gaat sneijder ook nog misschien weg :mad:

    eerst leuke aankoop Suaréz..
    ik wil het wel is zien op pes2008 hoe slecht ze dit keer de spelers wel niet hebben gemaakt.. want ik vind babel niet al te goed in het spel, en huntelaar ook niet.
     
  8. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik transfereer hem gewoon keihard terug in de editmodus :lol:
     
  9. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    een betere optie lijkt mij dat het mogelijk is dat een speler buiten de wedstrijden (licht en zwaar) geblesseerd kan raken.. bvb op een ''training''.. als je bvb bericht krijg dat een sneijder op maandag tijdens de training licht geblesseerd is geraakt aan zn enkel en het beter is om hem de volgende wedstrijd buiten de selectie te houden.. Maar als je m wel inzet, dat sneijder sneller ''zwaar'' geblesseerd raakt..
    Ook lijkt het me wel leuk als je dus echt dagen in de ML krijgt, dus dat je een woensdagavond een bekerwedstrijd speel, en een zaterdagavond of zondagmiddag een competitiewedstrijd speel. en dat dan bvb op een maandag erna sneijder geblesseerd raakt op de training..
    ik zou graag afwillen van die tijdloze ML
     
  10. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Jep, zie de screens!
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0

    steeds meer richting Football Manager dus.
     
  12. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is al zo. Wanneer een speler vermoeid aan een wedstrijd begint (onderste balkje van een speler in het formation settingsscherm is dan vol) is hij gevoeliger voor blessures en sneller vermoeid. Wanneer iemand uit vorm is is hij ook sneller geblesseerd, dat is het probleem niet. Het gaat er om dat spelers nooit blessures hebben en dat is nep. Je hebt toch al het gele en rode kruis, het gele is niet ernstig. Het rode kruis is een zware blessure. Wanneer je 2 wedstrijden in een week speelt (Competitie en beker bv) is het logisch dat ze midweeks en in het weekend worden gespeeld. Een van dag tot dag ML zie ik niet echt zitten, dat wordt echt te veel een voetbal sim en geen footie game.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    het is waarschijnlijk onmogelijk, maar ze zouden bij een rode kaart een schorsing moeten doen. als je 1-0 achter staat, en je in de laatste minuut 1 op 1 komt, wordt je vaak genoeg van achter neergehaald een rode kaart maakt dan niet uit, en een vrije schop scoor je amper. je zou dan de eerst volgende 2 wedstrijden met datzelfde team die speler niet mogen opstellen. je zou ook een gele kaarten systeem hier bij stoppen, 4 gele kaarten is 1 wedstrijd schorsing. de wedstrijden zouden zo veel eerlijker worden:thumbs:
    maar waarschijnlijk is dat teveel opslag werk dus dat zal wel nooit komen:'-(=(
     
  14. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Betekent dit dat je een schwalbe kunt maken? Lijkt me namelijk vet lache online :p

    En komt de Bundesliga er weer niet in? :mad: En clubs in engeland zonder echte namen.. :mad:
     
  15. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0

    die schwalbes lijkt me echt een slecht idee, je zult weer van die koningen erin krijgen online (duitsers waarschijnlijk) die het te goed beheersen en te vaak doen, dan is het op een gegeven moment geen voetbalspelletje meer.
     
  16. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het gewoon heel moeilijk maken lijkt me dat geen probleem, want je krijgt geel als het mislukt.

    Ik hoop alleen dat Bundesliga erin komt. En dat ze keertje stoppen met masterleaque, ik wil gewoon zoiets als Fifa heeft. Een career waarin je in een nationale compitie speelt, en niet allemaal clubs uit verschillende landen door elkaar...
     
  17. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahahaha:D
     
  18. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens waar je em goedkoop kan pre-oderen?
    Wil hem nl gelijk hebben, pes6 is denk ik meest gespeelde game van me :)
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik sta 5de in het week klassement van pes 6 op de 360!!!\o/*):cool:_0/:) en ik denk dat ik nog wel een aantal plaatsjes kan stijgen...
    dit is mijn beste online prestatie tot nog toe.
    mijn rating is nu 7670 en dinsdag was dat nog 4900:p
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  20. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    het is toch o zo moeilijk om pes 2008 en pes 6 uit elkaar te houden :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina