1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    En sarcasme is jou vreemd :) Maar ik ben wel stoer trouwens, knap dat je dat dan weer wel zag, maar sarcasme zie je dan weer niet.......

    Even weer ontopic:

    Ik hoop echt dat de balans tussen de aanval en verdediging beter is dan in PES6 want dat was een drama. De aanval was teveel in het voordeel, en nu je in PES2008 nog beter kan draaien en lopen ben ik een beetje bang dat het nog erger gaat worden. Maar goed, daar staat Teamvision weer tegenover dus misschien komt het allemaal wel goed.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wij vertrekken om 4.00 uur, dus hopelijk kan ik om een uur of 10.00 mijn eerste video's opnemen. Maandags ben ik vrij, dus dan hoop ik wat exclusieve video's die ik voor XboxWorld zal opnemen kan uploaden.

    Hoop idd dat de keepers sneller reageren bij uittrappen en uitgooien. Dan kun je echt gaan counteren. Verder zie ik het wel. Ben benieuwd!
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  3. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    tip voor xbox live .

    als je tegenstander teveel druk zet ofzo
    ga dan wat overtikken haal hem uit het spel.. maak veel balbezit,ik speel altijd met ajax.
    als ik een moeilijke tegenstander heb die ineens veel druk geeft enzo, pak ik de bal af en ga ik rustig overtikken , vrije trappen uitlokken, corners enzo, helpt echt :)
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, als je een goeie hebt die veel druk zet kan je dat maar beter niet proberen hoor, gegarandeerd dat hij dan met drie man druk zet op je verdedigertjes en dan wordt zo'n pass makkelijk onderschept.
    Wegdraaien met de ontvangende speler naar open ruimte en snel je middenvelders/aanvallers inspelen lijkt me een beter idee...
     
  5. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet zo van dathij van zijn helft terug speeld naar de keeper en dat de keeper de bal oppakt. maar meer dat het druk is in het strafschopgebied en de tegenstander raakt hem duidelijk aan en de keeper pakt hem, wat in het egt een vrije trap zou zijn
     
  6. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    wij gaan om 05.00uur weg (oa cyrax en ik)
    Leuk dat je wel gaat.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik speel altijd met ontzettend veel druk, waardoor ik vaak in wedstrijden tegen iemand speel die op de counter gaat spelen. In PES6 is het moeilijker om een pass te onderscheppen of na een pass voor de man te kunnen komen, waardoor ik persoonlijk het ontzettend vervelend vind om tegen iemand te spelen die ontzettend veel tikt. Spelers die snel inspelen heb ik juist veel minder moeite mee, die heb ik liever. Maar zoals Hellboy het doet is niet echt slim, je moet wel tikken met een idee anders ben je die bal wel zo kwijt en word je ingesloten. Dat werkt dus zeker niet tegen iedereen.

    Ik moet me echt goed concentreren als iemand veel tikt om toch mijn eigen spel te kunnen spelen. Anders gaat het geheid fout als ik tegen iemand speel van hetzelfde niveau. In PES6 ligt de nadruk op balbezit, waardoor goed verdedigen onnodig moeilijk is. In balbezit is PES6 lekker om te spelen, zonder balbezit is het een stuk minder omdat je vaak niet snel genoeg controle kunt krijgen als je wisselen wil van speler als je de bal niet hebt. Of je moet 6x drukken voor je de goede speler hebt of het net geselecteerde spelertje loopt eerst een meter of 2 zelf waardoor je dus net te laat kunt zijn.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  8. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat eigenlijk? Door bij team strategy pressure te kiezen? Of ook door de aanvallende pijltjes?
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat vind ik zelf ook heel irritant. Of je zet nèt een sliding in als de cursor van mannetje verwisselt zodat de verkeerde een sliding doet.
    Ik speel namelijk niet helemaal met manual select. Hij staat op één streepje bij mij, juist omdat ik anders zovaak moet wisselen van speler voor hij bij de goede is en dan is je verdediging net verslagen...
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Druk zetten kan je doen op diverse manieren. Ik zet vaak manmarking op mijn spitsen, zodat die dus de verdedigers van de tegenpartij gaan lastig vallen. Verder probeer ik op bepaalde momenten met X (druk zetten, er komt dan een tweede speler bij de tegenstander met bal) de bal af te pakken als ik zie dat mijn tegenstander geen afspeelmogelijkheden heeft als ik dan druk zet. Die pijltjes kun je volgens mij niet gebruiken om druk te zetten.
     
  11. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dus wat ik zei was niet sarcastisch...?
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10

    Ik zou het onthouden ;)
     
  13. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even terug te komen,

    ik bewaar de rust toch heel makkelijk

    Heb Stam , Grygera CB staan
    Emanuelson LWB
    Rosales RWB
    Heitinga DMF
    Sneijder CM
    Babel RWF
    Huntelaar diepe spits
    Rosenberg loopt rond Huntelaar heen.
    Mitea SS

    lukt echt goed, ik doe meestal X,B dan heeft hij met de counter niet veel geluk want mijn voorhoede is gewoon goed.
    1 snelle speler mitea ( maarr niet zo goede lichaam)
    1 snelle speler babel en goede lichaam
    huntelaar goede lichaam en kan goed schieten
    en rosenberg redelijke lichaam en kan ook redelijk schieten dus
    en dan sneijder als de afvallende bal,.

    de plijtjes heb ik meestal zo <>
    bij huntelaar alleen >
    en bij jaap stam niks
    bij grygera <>
    bij heitinga <>
    bij sneijder niks
    bij rosales <>
    bij emanuelson <>
    babel <>
    mitea <>
    rosenberg <>
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  14. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    hier heb je een pes 6 thread voor, doe het daar ff volgende keer,.. ok?
     
  15. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ja joh :confused:

    ik snap niet hoe het kan :confused:

    maar ik heb van eige helft gescoord :confused:

    ik kreeg de bal ik liep naar kyper die trapt hem uit op eige helft schiet grygera hem met een halve omhaal over de kyper heen..

    dat kan toch niet eigen helft :confused:
    ik vind het heel raar.

    is er al wat meer bekend over de game, want i kkan niet wachten :d
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    als je niet kan wachten zou ik naar leipzig gaan als ik jou was.
     
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: met wat ? :p

    daar krijg je toch maar een demo te zien dus...
    ik heb liever dat het over 1 maand al uitkwam :D
     
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Miss is het beter dat pes een maandje later uitkomt. dan kunnen ze misschien nog wat verbeteringen erin doen ipv fifa die het al een maand eerder uitbrengt.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Er is daar een speelbare demo :)
     
  20. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet erg, eerst even FIFA spelen tot PES uitkomt.:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina