1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hele nette aanbieding. Maar Pes 2008 haal ik gewoon op de dg dat die er ligt. Kan niet aan om te moeten wachten.
     
  3. Interpol

    Interpol Guest

    Emre was geblesseerd :)
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Arbitrage valt me ook in dat filmpje wat tegen. Voor een paar tikkies werd al erg snel gefloten, maar een moment waarbij Crespo naar de grond werd gewerkt, was weer niets. De beslissing van twee keer rood kan ik wel een beetje begrijpen.

    Hoop niet dat het, net als bij PES5, meer korfbal wordt, als je daar ook maar met een vinger naar iemand wees, was het een overtreding.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ben zeer benieuwd! :) Wanneer kunnen we dat filmpje verwachten?
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    De tering die gast uit het filmpje was slecht zeg.....
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Over welk filmpje hebben jullie het nu want ik zie alleen maar wat gezichten in dat filmpje.

    Edit: Oh ik zie het al :) Over heen gelezen denk ik
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Was inderdaad raar dat hij niet floot toen de computer een zelfde soort overtreding maakte. Wat me in positieve zin opviel was dat de keeper snel uitgooide nadat hij de bal ving, bij PES 6 duurt het meestal een half uur voordat je uit kan gooien/schieten.
     
  9. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo we zijn terug uit Leipzig. (sunrider en cyrax en ik)
    en het was een zeer goede ervaring.

    Natuurlijk zijn we eerst op zoek gegaan naar Pes 2008 en vergeleken met verleden jaar vonden we hem heel snel.
    De versie die er waren: 360, ps3, ps 2 , pc en psp en zelfs voor een mobiel.
    wat meteen opviel was dat ps2 versie er natuurlijk veel minder uitzag. en de pc zag er wel goed uit.
    360 en ps 3 ongeveer gelijk.

    Ik heb eerst de ps 3 versie gespeeld samen met cyrax en we waren meteen helemaal blij. Het liep erg vloeiend en je merkte meteen dat de AI heel goed werkte , ze liepen gaten dicht. Je had ook erg goede controle over je spelers.
    Is moeilijk uit te leggen maar het gevoel was gewoon erg goed. In pes 6 verloor je soms wel knullig de bal maar nu had je op de een of andere manier het gevoel dat je nog wat controle had.

    In mijn ogen liep het niet sneller dan pes 6 maar vloeiender , de verdediging was eigenlijk heel goed maar misschien komt dat doordat je teamvision heb. Je krijgt niet meer zo simpel van die gaten als in pes 6.
    Een aanvaller bv loopt ook niet zomaar een verdediger eruit want asl de aanvaller sneller is dan gebruikt de verdediger beter zijn lichaam om de bal af te schermen.
    De animaties zijn echt heel mooi , ook al wat hele mooie en coole bewegingen gezien.
    Ik stond op een moment met een verdediger die de bal afschermt en hij houd hem dan onder voet zijn maar ook daarvan uit kon je een aktie maken.
    En wat echt lekker is ze reageren gewoon meteen als je een knop indrukt. time je dit verkeerd dan gaat het ook verkeerd.
    penaltys is het zelfde gebleven en volledige 360 graden bewegings vrijheid heb je niet maar het voelt allemaal wat beter aan.
    De passes gaan niet meer zo langzaam ook dat voelt beter aan.


    cyrax zal nog wel een goed verslag geven hier.
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ps3 versie beter dan de 360 versie ? gamplay bedoel ik
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zelfde. Althans, als-ie af is, zijn de versies hetzelfde.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  12. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    is het met de ingooien ook iets verbeterd

    dat je naar toe kan lopen waar je wild ( dus vrij )

    ook als je die speler moet verdedigen,
    is er een soort muur
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben vanmorgen teruggekomen uit Leipzig.

    - Grafisch slechts ietsjes beter, maar nog wel rare problemen op het veld (bovenin en in het midden is het veld lo-res). Ook is i.m.o. het gras op sommige momenten te scherp, waardoor de spelers er iets minder uitzien op het veld. In close-up ziet het er erg goed uit! Spelers lijken heel erg goed. Ook de animaties van de netten zijn goed en ik heb totaal geen slowdowns gehad! De gezichtsexpressies van de spelers zijn erg goed!

    - De passing is moeilijker. Spelers lopen gaatjes goed dicht. Ook kun je niet meer zomaar door een verdediging slalommen. De bal is namelijk minder vast aan je voet, al helemaal als je gaat rennen. Het is dus nog meer een passing-game geworden. Ik vind het dus onzin dat men zegt dat mensen er makkelijker instappen. Ik vind hem persoonlijk iets moeilijker/realistischer dan PES6, omdat je medespelers het spelletje beter lijken te snappen.

    - De keepers zijn ietsjes beter. Soms maken ze nog wel domme fouten, maar één op één zijn ze iig beter dan in PES6. Gelukkig reageren ze sneller als ze de bal gevangen hebben.

    - De speelsnelheid is hetzelfde als PES6, maar er zijn flink wat animaties toegevoegd, waardoor het sneller/vloeiender lijkt te spelen.

    - De schwalbe is mij niet gelukt. Wel heb ik een filmpje van een gast die het wel voor elkaar kreeg. De scheidsrechter reageert er goed op en geeft aan tegen de speler dat hij snel op moet staan.

    Zo kan ik nog wel ff doorgaan v.w.b. pluspunten. Ik zal morgen gameplayvideo´s posten die ik gisteren heb gemaakt.

    Minpunten?? Voor veel mensen misschien de graphics die wel netjes zijn, maar niet hoogstaand. Gelukkig draait het daar bij PES helemaal niet om. Ander minpuntje blijft toch de A.I. van de keepers op sommige momenten.

    Heb trouwens ook Fifa gespeeld, die me opzich wel positief verraste. De animaties en graphics waren ECHT goed, het speelde ook iets beter dan Fifa07, maar het haalt het niet bij PES (nog steeds niet). De A.I. blijft namelijk zeer matig. Ook daar heb ik trouwens ingame beelden van opgenomen.
     
  14. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed, Jows.

    Hoe was de sfeer op de tribunes? Spreekkoren?
     
  15. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    ben erg benieuwd!!
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bedankt Jows, ik zie naar het filmpje uit :)
    Ben vooral blij dat de AI zo goed werkt.
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Kijk aan, goed nieuws tot zover!
    Ben ook zeer benieuwd naar je filmpje. :)
     
  18. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    oeh nice, beste stuk tekst tot nu toe wat ik heb gelezen, graphics maakt mij niks uit..
     
  19. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die neem ik min of meer ook voor lief.
    Fijn dat de AI en de keepers (enigszins) zijn verbeterd! :)
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Als er geen online 2 vs 2 in zit weet ik niet of ik 'm ga halen. Dan zijn de verschillen met deel 6 gewoon te klein.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina