1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet bijna zeker van wel, aangezien dit in PES6 ook gewoon mogelijk is. Je kan namelijk kiezen om fixed te spelen, daarbij kies je één man uit waarmee je de hele wedstrijd speelt.
     
  2. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verwacht je hem nu te delen met ons?
    Ik ben namelijk erg benieuwd. O-)

    @MieZ™
    Nooit geweten en zal het ook nooit gebruiken. In een game hoor je constant bezig te zijn naar mijn mening. Imo moet je niet een tijd horen te wachten totdat je een pass krijgt waarna je hooguit 10 seconden aan de bal bent.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  3. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is ook geen zak aan, want zoals je al zegt is het vooral wachten op een passje en snel weer verder passen. Maar het kan dus al heel lang...
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    http://www.megaupload.com/nl/?d=N42GEMEU

    Hier heb ik filmpjes geupload. Heb ze nogmaals opgenomen met mijn mobiel, dus ik verwacht dat de kwaliteit niet heel denderend is.

    Zijn een paar filmpjes, zowel van PES als van FIFA.

    De video met de schwalbe is van de PS3 versie. De rest is afkomstig van de 360
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    waar stel je dat fixed in dan?
     
  6. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij bij de cursor settings
     
  7. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Zeer interessant artikel in het PSM3 blad. Er wordt veel nieuws beschreven, over de commentatoren, de vernieuwde Master League, de rol van de supporters etc.. Zéker de moeite waard om eens door te bladeren.

    Hier te downloaden:
    http://www.winningelevenblog.com/2007/08/psm3-pes-2008-blow-out-scans.html

    Er wordt helaas geen melding gemaakt van het gerucht dat HanTerp hier plaatste. Namelijk dat je jezelf met een prutteam op moet zien te werken van de 4e/5e klasse naar de hoogst mogelijke League, het doel is nog steeds hetzelfde, promoveren van de D2 - naar de D1 League.

    Supporters zijn veel belangrijker geworden dus. Je krijgt een score van A, B, C of D, wat dus de mening van de supporters is. Tevens kun je hun outfit aanpassen in het options menu. Allemaal erg leuk. :)

    Ook zie je de spelers in hun privéleven, hoe ze naar een wedstrijd toeleven en een overwinning vieren, bijvoorbeeld. Ook doen ze uitspraken over medespelers en geven ze interviews aan journalisten. Dat wordt dus nogmaals bevestigd.

    Het commentaar is 'impressive,' zou dit dan eindelijk eens écht goed zijn? Lijkt me schitterend!

    Dat kwam ik te weten na 5 minuten bladeren, er staat nog veel meer in!
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  8. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    alles klinkt goed maar die D1,D2 leaque niet :p
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Jows, zolang er mensen zijn die demo's van meer dan een gigabyte downloaden zullen ze ook geen bezwaar hebben tegen een film(pje) van 700 MB... tenzij jij geen zin hebt om dat te uploaden ;)
    Ik ben nu trouwens aan het downloaden, ben benieuwd :)
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Han,

    Misschien upload ik vanavond dan wel die 700mb ;) Maar op de blog staat al een HD opname. die is dus nog even scherper.
     
  11. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van PSM 3 is al oud, maar kijk bijv. naar die filmpjes van de faces. Bijna iedereen lijkt erop, en als ze erop leken lijken ze er nu nog meer op.*)
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    --> Jows:
    Ja, die heb ik gezien. Ik heb al naar jouw video's gekeken en ze waren toch niet zulke slechte kwaliteit als je deed voorkomen :)
    Jammer alleen dat 'de cameraman' er niet echt in slaagde pal voor het scherm te komen, waardoor sommige dingen niet zo duidelijk waren. Dat zal beter te zien zijn als je die van 700MB upload. Je hoef alleen maar het PES-gedeelte te laten zien: Ik ben niet geinteresseerd in fifa ;)
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien wel oud, maar ik kende het helemaal nog niet en ik ben ongetwijfeld niet de enige.
     
  14. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat zeg ik ook niet. En het is altijd goed als je iets post wat hier nog niet gepost is.;)
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is er eentje voor een signature :D
     
  16. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    wel leuk ja, dat interactie met de supporters:) heb zeker zin in de nieuwe pes :D btw voeg me toe om een potje te spelen met pes6 airborne ruben:)
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    R.I.P Puerta
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja erg dat zoiets gebeurd in het voetbal
     
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hanterp weet jij of er een 2vs2 online mode komt voor de 360?
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee dus, komt er niet :mad:
    Er schijnt op de PC versie wel LAN-mogelijkheden te komen en dan kan je met 2vs 2 en zelfs meer spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina