1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Is dat al zeker dan? Want ik heb het nog nergens zien staan?
     
  2. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    De blog van WE.
    klikkerdeklikkerdeklik

    /edit:
    Black Bullet was me voor. ;)
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt heel erg slecht dat er geen 2vs2 komt daar heb ik en me vriend een heel jaar op moeten wachten omdat we dachten dat komt wel in pes 2008. Ps3 heeft het cker wel ofniet.
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Der staat toch niet bij dat er geen 2 vs 2 op de consoles komt? Alleen over de LAN mogelijkheden op de pc. Of is het echt bevestigd?
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    ja idd ik kon het er ook eigenlijk niet echt uit opmaken or.
     
  7. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    daar staat niet in dat 2 vs 2 er niet in zit.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Daar staat het ook niet.
    Er is door een Konami-medewerker gezegd tegen een journalist op de GC in Leipzig dat het er niet in zit. Dat heeft Adam van het blog op evo-web in een forum gezet. Adam heeft het op de GC van die Journalist gehoord.
    Doorgaans is zijn berichtgeving heel betrouwbaar.
     
  9. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik dus niks officieel.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, in theorie kan het nog onzin zijn. Ik ga er - gezien de persoon die het hoorde - wel van uit dat het bericht klopt.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mocht het zo zijn dan heeft Konami echt weer gezichtsverlies geleden. Ik ben zelf een 2vs2 speler en dat dat weer online niet kan is echt een zwaar minpunt. Was toch wel het minste dat ik had verwacht.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik snap echt niet dat jullie zo moeijlijk dan over 2vs2. Dat is toch geen bal aan??? Kijk met tennis begrijp ik het wel. Deed ik vroeger ook. Maar met voetbal?? nee dank je.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    2vs2 is een openbaring als je met iemand speelt die het spel goed kan. Dan kan je op een manier aanvallen en verdedigen zoals je dat niet kunt in je eentje. Ik speel veel met een vriend samen en de wedstrijden tegen de CPU hebben we allang gezien. Het is ontzettend leuk om 2vs2 tegen anderen te spelen.

    Dat je niet snapt waarom wij moeilijk doen over 2vs2 is een beetje raar. Omdat jij het niet leuk vind begrijp je niet dat wij moeilijk doen? Dat in oudere PES games dat wel kon en nu bij de next-gen niet is toch reden genoeg om het te begrijpen?
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik snap Cyrax wel degelijk. Zelf speel ik het niet zoveel, omdat niet iedereen toevallig met twee man thuis zit te gamen. Ikzelf ook niet. Maar een voetbalgame hoort online anno 2007 gewoon minimaal een 2vs2 modus te hebben.
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja 2vs2 is gewoon super vet! Dat moet er gewoon inkomen, anders is het echt een gemiste kans..
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    2vs2 online moet er gewoon in! Samen met mn beste maat deed ik dat in nummertje 5 altijd! Het is zoveel leuker om goals te scoren met zn 2en :)
     
  17. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed verwoord man! 2 vs 2 hoort toch echt wel thuis in een next gen game, beetje nep dat Konami het er niet in verwerkt. Moet ik weer blijkbaar weer solo online ownen, jammer want met zijn tweeen kan je echt mooie aanvallen opzetten.
     
  18. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigelijk zowieso wel dat Konami niet zo goed is in het vernieuwen van de PES serie.
    Bijv met PES6, hadden ze na de winter transfer periode tog makkelijk via Live de transfers kunnen verwerken? Lijkt mij kleine moeite maar toch gebeurt het niet..
    Ik denk dat ze dat niet doen omdat dan minder mensen Pes2008 zouden kopen
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Niet liegen Cyrax jij hebt helemaal geen vrienden.

    Nee maar jullie hebben gelijk. Iets wat er eerst wel in zit en nu niet meer is natuurlijk belachelijk.

    Maar vinden jullie het niet leuker om tegen elkaar te spelen ipv met elkaar???
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ieder jaar is er weer veel verbeterd hoor. De gameplay is gewoon goed, dus daar hoeft men alleen subtiele wijzigingen in aan te brengen.

    Dat Konami de transfers niet update is niet zo gek. Met de edit-mode kun je dat straks namelijk allemaal zelf.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina