1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    als je het voor het eerst weer speel, ben je meteen overtuigd en verslaafd aan pes 2008, tis zon rare vloek die op pes rust, je raak er altijd meteen aan verslaafd, ook al denk je dat het een matige game wordt/is...

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Precies zo is het ieder jaar. Iedereen loopt te zeiek en te zanniken op pes. Dan spelen ze hem. Gaan ze nog erger zeiken en zanniken. En na een week wennen is het weer voorbij. Ik weet zeker dat dit de beste pes sinds tijden gaat worden. Afgaand op wat ik gezien heb dan he. Ik heb er iniedergeval zin in!!!

3. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook, maar was 2 vs 2 nou zoveel gevraagd.. Het wordt vast weer een prima game, maar ze mogen toch wel is wat meer naar de fans gaan luisteren..

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten.

Maar is er meer dan gameplay. Ik pik het gedrag van Konami al jaren maar nu zijn ze echt te ver gegaan. Voor de oorlog speelden ze volgens mij al 2 vs 2 in een online game. Dit is gewoon dramatisch, dat een bedrijf zoiets er niet in durft te doen.

Waarom zou je zeggen? Kan goed zijn dat de Netcode weer zo vreselijk slecht is dat de 1 vs 1 games al laggen. Kun je nagaan.

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Hij is vanacht blijven hangen.... Ik ga hem morgen (dan ben ik thuis) aanzetten....

6. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    2vs2 is een leuke feature. Ik vraag me af in hoeverre dit inderdaad niet te realiseren is. Als het offline kan, waarom kan het dan niet online? Als ontwikkelaar snap ik dit niet. De code voor de controller interfaces is aanwezig bij offline games. Waarom overerven ze dit dan niet bij online games? Nu zal er gerust wat meer bij komen kijken, maar ik kan mij niet voorstellen dat dit door een apart team niet in 1.5 maanden is te realiseren.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Bij EA krijgen ze het voor elkaar om voetbal met 10 man online te spelen. Bij vorige delen was het wel mogelijk om 2 vs 2 online te spelen. Ze hebben dus geen enkel excuus, tenzij ze de AI echt op een extreem hoger niveau hebben gebracht.

Enige wat nu (in al die tijd) is aangepast:
    -AI (teamvision)
    -Animaties (nieuwe toegevoegd)
    -Matserleuage nieuwe opzet?
    -?

Vind het wel bar weinig als ik eerlijk moet zijn, en zoals ik al zei moet Teamsvision wel heel erg goed uitpakken.

Kopen doe ik hem echter toch wel, en vermaken doe ik me er ook zeker mee (heb met pes6 nu ook +/- 650 online wedstrijden gespeeld, terwijl het een matig deel was)

8. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    FIFA speelt dan ook een stuk minder fijn dan PES. Het ziet er mooi uit hoor, maar het spel mist gewoon de dynamiek van PES. Verder hebben ze de A.I. behoorlijk verbeterd, hebben ze alles flink gefinetuned (code geoptimaliseerd), is het menu op de schop gegaan, zijn er nieuwe commentatoren, zijn de graphics iets verbeterd, hebben ze flink wat animaties aan het spel toegevoegd, Zitten er 7 nieuwe stadions bij, etc. etc.

Het lijkt weinig, maar een jaar gaat snel voorbij. Bovendien hebben ze bij EA een veel groter team. Ik ben tevreden met de aanpassingen, want het spel speelt echt veel soepeler. We kunnen onze doelpunten weer opslaan en lekker editen.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Oja, replay opslaan + edit mode was ik vergeten :) Dat is heel fijn dat die weer terug zijn.
    Maar pes 2008 was al in ontwikkeling toen pes 6 dat ook was ;) Was 1 van de eerste berichten die er vrij kwamen. Ze hebben dus 2 jaar tijd gehad.

Maar menu's nieuwe look geven is niet iets waar 2 jaar overheen gaat. Edit mode en replay's opslaan zaten al lang en breed in eerdere delen, en vind dit dus niet revolutionair in pes 2008. Vind het eerder een schande dat deel 6 dit moest missen.
    Nieuwe comentaar was ook een must, want dat was de afgelopen delen BEROERD.

Al met heb ik het idee dat er zoveel meer mogelijk is, en dan vind ik het gewoon heel erg jammer dat 2 vs 2 online ontbreekt.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je vergeet er nog eentje en niet zo'n kleintje ook: De uitgebreide editor!

-->Jows: Ik wacht wederom af :)

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Is de lengte van replays ook vergroot, weet iemand dat? Zou wel mooi zijn nl....

12. Silent Guard NL

Silent Guard NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al iets bekend over de demo?

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, die is verlengd, zag ik op de blog van Winning Eleven staan dacht ik.

14. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Niets.... Waarschijnlijk komt die niet eens. Al blijf ik dat raar vinden. Lijkt mij dat ze de demo van Leipzig gewoon online kunnen zetten.

15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Vergroot het team dan verdomme! Ze verkopen miljoenen exemplaren!!

16. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, ik heb het ook ergens gelezen, weet niet precies meer waar, maar er werd inderdaad gezegd dat de replays langer zijn.

17. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    En het is natuurlijk super dat je ze nu wel op kunt slaan! \o/

18. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, wat dacht je van budget? EA heeft gigantisch veel geld. Konami moet het met een stuk minder materiaal doen.

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Tof, thanks.

Nu nog graphics die de moeite waard zijn om een photomode te implementeren en dan ben ik helemaal blij ;)

20. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei, ze verkopen per jaar miljoenen exemplaren. Dat smoesje dat ze een klein budget hebben gaat allang niet meer op. Het is een van de succesvolste spellenreeksen ter wereld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina